Ingunn Heggheim

Hesteskoen 8 9510 Alta
Ingunn Heggheim er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Ingunn Heggheim

Trygg og kunnskapsrik

Opplever at Ingunn er forståelsesfull og flink å lytte til meg som pasient. Føler meg veldig trygg på henne. Har alltid tatt meg seriøst når jeg har vært plaget med noe. Det eneste minuset er at hun som regel er veldig travel. Men alltid tilstedeværende og god på det hun jobber med.

Dyktig lege

Kompetent, lyttende og akkurat passe streng, slik skal det være👏👏 en dyktig lege er ikke alltid en som gjør hva pas.sier, leger har også et samfunnsansvar ift økonomi, få folk ut i arbeid, helseforebyggende arbeid osv..
Sykemeldinger og henvisninger i hytt og gevær tjener ingen nytte. I dag går hvermannsen alt for mye til legen for trivielle problem. Ikke rart folk trenger et spark bak da.

Dyktig lege-Anbefales!

Jeg er veldig fornøyd med Ingunn. Det tok kanskje litt tid å få ordentlig kontakt, men nå ville jeg ikke ha byttet henne mot noen annen lege! Har stor tillit til hennes vurderinger, føler meg lyttet til og tatt på alvor, og hun strekker seg ekstra for pasientene sine. Anbefales sterkt

Veldig flink!

Har hatt henne som fastlege lenge! Er veldig fornøyd etter de gangene jeg har vært hos henne, hun hører etter, viser forståelse og gjør en innsats for å hjelpe deg.

Hører ikke

Har vært hos denne legen og de gangen jeg har vært hos henne høre hun ikke på det jeg har og si,tar ikke meg på alvor.virker som om at det folk skriver akkurat dét samme.håpe hun kan lese va folk skriver og gjør noe med det.får slik hun behandler pasientene sine ikke er bra.måtte kjøre bil til Porsanger får og få en sjekk der fordi hun kunne ikke skrive en sykemelding til mæ får æ hadde influensa med 39,0 grader i feber.i følge hun skulle det bare tilrettelegges dit jeg skulle,har ikke hørt om noen arbeidsplasser der man tilrettelegger når man har influensa.hun som såg på meg når jeg kom frem skjønte ikke hvorfor jeg blei sendt helt fra alta til Porsanger når jeg hadde feber.håper ingen får en slik opplevelse.