Zoltan Karosi

Autorisasjon (2008)

Stangeberget Legesenter Telefonnummer69 17 46 6169 17 46 ...
Kjærlighetsstien 28 1781 Halden
Zoltan Karosi er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Zoltan Karosi

Dyktig og tillitsvekkende lege

Zoltan er den beste fastlegen jeg har hatt. Han setter seg godt inn i pasientens situasjon og gir deg følelsen av at han bryr seg om deg. Er veldig nøyaktig og empatisk. Du føler deg veldig godt ivaretatt hos dr. Karosi.

Beste legen

Beste legen jeg noensinne har hatt , utrolig dyktig , flink og nøye . Føler virkelig at zoltan ser på en som et med menneske og sier ting akkurat slik de er , både negativt og positivt . Han tar seg virkelig tid til meg som pasient og lytter veldig godt . Flink til å ta imot en , alltid presis , og svarer raskt . Føler meg veldig godt tatt hånd om av legen . Er så takknemlig for at jeg har zoltan som fastlege 😊

Rolig

De to gangene jeg har vært hos han har jeg blitt tatt skikkelig godt vare på. Glimt i øyet har han og.

En lege som virkelig bryr seg!

Jeg har hatt mange leger, men har aldri følt at jeg har blitt hørt. Så fikk jeg Zoltan! Han bryr seg virkelig om meg, han gjør alt for at jeg skal ha det bra. Vis det er noe jeg lurer på eller er i tvil om er han alltid tilgjengelig. Jeg har aldri hatt en sånn lege som jeg føler jeg kan si alt til. Zoltan har hjulpet meg gjennom deprisjonene, han har ringt meg for å sørge for at jeg har det bra. han har tatt kontakt med psykologer og alt, og han har sørget for at jeg får den beste i alt. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd over en lege. Han trenger alt den rosen han kan få! Han er en menneske som virkelig bryr seg!

Den beste legen!

Veldig flink og dyktig legen! Har stor ønske å hjelpe og viser engasjement og forståelse til pasienten. Veldig hyggelig! Tar ikke lang tid til å få riktig behandling.