Erik Aagaard

Best Helse AS
Kongsveien 104 1177 Oslo
Erik Aagaard er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Aagaard

Utrolig flott lege. Alltid forståelsesfull og imøtekommende

Har hatt han i mange år. Hele min familie har stor respekt for han og er glad for å få hjelp av han. Meget glad for han er legen min/ vår.

En fantastisk lege!

Jeg har vært pasient hos Erik Aagaard i ca 27 år og kommer ikke til å bytte frivillig. Jeg har flyttet relativt langt unna men reiser med glede den veien for å få time hos han. Den tryggheten det gir når man føler at legen faktisk bryr seg, og tar seg tid til å se "hele meg" er helt uvurderlig.
Han følger opp, gir tilbakemelding, henviser videre om det er nødvendig, og alt skjer raskt og effektivt!
Erik er alltid vennlig, lyttende, og er meget kunnskapsrik- kort sagt alt jeg ønsker at en fastlege skal være :)
Terningkast 6!

Kunskapsrik, medmenneske og du blir sett

Har god tid, finner gode løsninger og er åpen for forslag. Blir fulgt opp nøye, både med prøver og samtaler. Han møter deg med ett smil når du kommer.

Den beste legen som finnes.

Dr. Aagaard er rolig, lyttende og tilstedeværende. Han virker svært trygg og tydelig som fagperson. I tillegg formidler han kloke, gode menneskelige verdier og tar pasientens problemer på alvor.
Det er godt å kunne senke skuldrene som pasient og å bli sett og ivaretatt på aller beste måte.

Dårlig erfaring med denne legen.

Jeg har brukt denne legen flere år og jeg føler nå at han har tapt seg litt i forhold til å ordne opp i problemer med min helse. Jeg håper dette er forbigående og han igjen kommer på track.

Blid, lytter og komuniserer godt med pasienten

Dagen kan bare bli bedre om man besøker legen. Alltid blid, rolig og omtenksom. Tar seg god tid til å lytte til pasienten. Flink til å formidle sine vurderinger og eventuelt hva som man bør gjøre.

Finnes ingen bedre lege

Jeg visste ikke at
- man kan bli møtt med oppdatert kunnskap
- man kan bli fulgt tett opp
- man kan bli tatt på alvor
- man kan bli sett som menneske
- man kan bli lyttet lyttet til uten fordømmelse
- man kan bli ivaretatt av en hjelper og ikke av en dommer

Nå vet jeg. Jeg har vært hos dr Aagaard.

Det finnes ingen bedre lege.

Jeg har en fantastisk fastlege

Jeg har hatt Erik Aagaard som min fastlege siden han begynte sin praksis, og før det hans far. En dyktigere lege fins ikke. Han har alle kvaliteter en lege bør ha (og litt til); han er faglig dyktig, interessserer seg for pasienten, er en behagelig person, alltid blid, rolig, oppmerksom og omtenksom, lytter, fyller ut med relevante og kritiske innspill, stiller utfordrende spørsmål, handler raskt. Jeg er så takknemlig for at jeg får være hans pasient.

Utrolig flink lege

Interessert, lytter, godt forberedt ved besøk, blid, hyggelig, omsorgsfull, meget kunnskapsrik.
Jeg har hatt Erik Aagaard som fastlege siden han fikk sin bevilgning, og før det hans far. Jeg har alltid vært trygg på å få riktig behandling. Han har tidlig oppdaget problemer med en etterhvert gammel, sliten kropp, og sørget for henvisning til spesialister. Følger opp mine problemer meget godt, og er lett å få kontakt med om det har vært nødvendig.
Jeg opplever det meget trygt å ha Erik som min fastlege.

Takk for at du finnes, dr. Aagaard

En dyktigere og mer forståelsesfull lege er det, etter min vurdering, ikke mulig å finne. Legen er meget kunnskapsrik, men søker likevel råd hvis han er i tvil. Han gir seg ikke før han har funnet svar på problemet. Han tar seg tid til å lytte og behandler hele mennesket, ikke diagnosen.

Dr. Aagaard er, kort sagt, fantastisk.

Fantastisk lege - på alle måter

Erik er en fantastisk lege. Brukte faren hans som lege i alle år inntil Erik tok over legepraksisen da han var ferdig utdannet.
Erik ser hele personen og er utrolig flink til å lytte. Han er dyktig og du føler deg virkelig trygg hos ham. Han er så god å prate med. Har alltid noen "kloke ord" å komme med. Erik er også åpen for andre behandlingsformer. Enkelte leger kan du neste ikke fortelle at du går til alternative behandlinger.
Erik virker nøye og sender deg gjerne videre til spesialist hvis han er i tvil.

En fantastisk lege

Jeg har hatt Erik som min fastlege hele mitt liv og er veldig fornøyd. Han er imøtekommende, kommer med gode innspill og løsninger hvor han samtidig gir meg trygghet som pasient. Han kan utrolig mye og er veldig effektiv.

Den beste legen som finnes !

Utrolig menneskelig, flink til å lytte og å engasjere seg. Ser helheten, og behandler pasienten deretter. En trygg, samvittighetsfull, og god lege. Jeg hadde legeskrekk, og hadde vært hos mange dårlige leger, men da jeg kom til Erik for 18 år siden ble legeskrekken borte. Kan ikke få fullrost denne legen nok !!

Legen med stor L !

Erik er trygg, behandler mennesket, ikke bare sykdommen/skaden. Skulle symptomer være diffuse blir det fulgt opp og gjort noe med. Det kan bety mye når det gjelder å oppdage sykdommer på et tidlig stadium. Han er også levende opptatt av å holde seg oppdatert, og følge med i tiden. Likeledes er han en meget god lytter, kommer med konstruktive råd, som sagt innledningsvis føler man seg da TRYGG. En flott familielege !!

Finnes ikke bedre lege enn Erik

Jeg har brukt han siden han var nyutdannet. Blir alltid tatt alvorlig ingenting blir overlatt til tilfeldigheter. Heldige er vi som har fått han som fast lege.

Trygghet

Trygghet er det som gjør meg så begeistret for denne legen. Han ser deg. Han er genuint interessert i deg som person og din situasjon. Gir seg ikke om diagnosen er litt diffus. Der hvor det være enklest å ordinere tabletter og trøstende ord, søker han videre. Jeg vet at nettopp det kan være forskjellen på tidlig død og et fortsatt godt liv. Du er heldig dersom du får Erik Aagaard som din fastlege.

Svært dyktig og hyggelig lege.

Erik er svært faglig dyktig og holder seg alltid oppdatert på ny forskning. Han har en helhetlig tilnærming til helse og har god kunnskap om psykisk helse, såvel som fysisk. Som pasient føler man seg sett og ivaretatt.

Tillits skapende, lyttende,løsningsfokusert og har lun og god humor

Familie legen gjennom 25 år som oppriktig bryr seg og fokuserer på riktige løsninger.En stor kapasitet og til tider veldig viktig brikke i livet. Faglig, dyktig medmenneskelig Erik.

Veldig bra

Tilgjengelig, empatisk og følger opp. Kunnskapsrik, deler erfaringer og pålitelig. Meget dyktig lege.

Det finnes ingen bedre enn Aagaard!

Verdens beste lege. Hele familien går til Erik, og han er så utrolig dyktig i det han gjør. Han er eksempelet på hvordan en lege bør være, både når det kommer til det faglige, men nesten enda viktigere, det sosiale. Han tar seg tid når han ser at du trenger det, følger deg opp og gir verdens beste klemmer. Jeg håper jeg kan fortsette å gå til Aagaard i maaange år fremover:-)