Erik Aagaard

Best Helse AS

Kongsveien 104 1177 Oslo
Erik Aagaard er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Aagaard

Dårlig erfaring med denne legen.

Jeg har brukt denne legen flere år og jeg føler nå at han har tapt seg litt i forhold til å ordne opp i problemer med min helse. Jeg håper dette er forbigående og han igjen kommer på track.

Blid, lytter og komuniserer godt med pasienten

Dagen kan bare bli bedre om man besøker legen. Alltid blid, rolig og omtenksom. Tar seg god tid til å lytte til pasienten. Flink til å formidle sine vurderinger og eventuelt hva som man bør gjøre.

Finnes ingen bedre lege

Jeg visste ikke at
- man kan bli møtt med oppdatert kunnskap
- man kan bli fulgt tett opp
- man kan bli tatt på alvor
- man kan bli sett som menneske
- man kan bli lyttet lyttet til uten fordømmelse
- man kan bli ivaretatt av en hjelper og ikke av en dommer

Nå vet jeg. Jeg har vært hos dr Aagaard.

Det finnes ingen bedre lege.

Jeg har en fantastisk fastlege

Jeg har hatt Erik Aagaard som min fastlege siden han begynte sin praksis, og før det hans far. En dyktigere lege fins ikke. Han har alle kvaliteter en lege bør ha (og litt til); han er faglig dyktig, interessserer seg for pasienten, er en behagelig person, alltid blid, rolig, oppmerksom og omtenksom, lytter, fyller ut med relevante og kritiske innspill, stiller utfordrende spørsmål, handler raskt. Jeg er så takknemlig for at jeg får være hans pasient.

Utrolig flink lege

Interessert, lytter, godt forberedt ved besøk, blid, hyggelig, omsorgsfull, meget kunnskapsrik.
Jeg har hatt Erik Aagaard som fastlege siden han fikk sin bevilgning, og før det hans far. Jeg har alltid vært trygg på å få riktig behandling. Han har tidlig oppdaget problemer med en etterhvert gammel, sliten kropp, og sørget for henvisning til spesialister. Følger opp mine problemer meget godt, og er lett å få kontakt med om det har vært nødvendig.
Jeg opplever det meget trygt å ha Erik som min fastlege.