Erik Aagaard

Best Helse AS
Kongsveien 104 1177 Oslo
Erik Aagaard er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Aagaard

Utrolig flott lege. Alltid forståelsesfull og imøtekommende

Har hatt han i mange år. Hele min familie har stor respekt for han og er glad for å få hjelp av han. Meget glad for han er legen min/ vår.

En fantastisk lege!

Jeg har vært pasient hos Erik Aagaard i ca 27 år og kommer ikke til å bytte frivillig. Jeg har flyttet relativt langt unna men reiser med glede den veien for å få time hos han. Den tryggheten det gir når man føler at legen faktisk bryr seg, og tar seg tid til å se "hele meg" er helt uvurderlig.
Han følger opp, gir tilbakemelding, henviser videre om det er nødvendig, og alt skjer raskt og effektivt!
Erik er alltid vennlig, lyttende, og er meget kunnskapsrik- kort sagt alt jeg ønsker at en fastlege skal være :)
Terningkast 6!

Kunskapsrik, medmenneske og du blir sett

Har god tid, finner gode løsninger og er åpen for forslag. Blir fulgt opp nøye, både med prøver og samtaler. Han møter deg med ett smil når du kommer.

Den beste legen som finnes.

Dr. Aagaard er rolig, lyttende og tilstedeværende. Han virker svært trygg og tydelig som fagperson. I tillegg formidler han kloke, gode menneskelige verdier og tar pasientens problemer på alvor.
Det er godt å kunne senke skuldrene som pasient og å bli sett og ivaretatt på aller beste måte.

Dårlig erfaring med denne legen.

Jeg har brukt denne legen flere år og jeg føler nå at han har tapt seg litt i forhold til å ordne opp i problemer med min helse. Jeg håper dette er forbigående og han igjen kommer på track.