Erik Aagaard

Kongsveien 104 1177 Oslo
Erik Aagaard er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Aagaard

Tipp topp tommel opp

Blid, dyktig, kunnskapsrik, trygg, tillitvekkende. Og til og med rimelig presis. Jeg får den hjelpen jeg trenger og mere til.

Dessuten er sekretærene hyggelige. Venterommet er også bra. Jeg er mer enn fornøyd.

Den aller beste legen

Familien min og jeg har vært pasienter hos dr. Aagaard i mange år. Legen har utrolig mye kunnskap, han følger godt opp og er forøvrig usedvanlig flink med barn.
Han gir seg ikke før han finner årsaken til problemene, slik at pasienten får den aller beste behandling.

Legesenteret et nytt og moderne, med vennlige, dyktige og effektive ansatte på laboratoriet og i resepsjonen.

Anbefales på det varmeste.

Utrolig flott lege. Alltid forståelsesfull og imøtekommende

Har hatt han i mange år. Hele min familie har stor respekt for han og er glad for å få hjelp av han. Meget glad for han er legen min/ vår.

En fantastisk lege!

Jeg har vært pasient hos Erik Aagaard i ca 27 år og kommer ikke til å bytte frivillig. Jeg har flyttet relativt langt unna men reiser med glede den veien for å få time hos han. Den tryggheten det gir når man føler at legen faktisk bryr seg, og tar seg tid til å se "hele meg" er helt uvurderlig.
Han følger opp, gir tilbakemelding, henviser videre om det er nødvendig, og alt skjer raskt og effektivt!
Erik er alltid vennlig, lyttende, og er meget kunnskapsrik- kort sagt alt jeg ønsker at en fastlege skal være :)
Terningkast 6!

Kunskapsrik, medmenneske og du blir sett

Har god tid, finner gode løsninger og er åpen for forslag. Blir fulgt opp nøye, både med prøver og samtaler. Han møter deg med ett smil når du kommer.