Erik Aagaard

Autorisasjon (1987)

Erik Aagaard er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Erik Aagaard

Veldig bra

Tilgjengelig, empatisk og følger opp. Kunnskapsrik, deler erfaringer og pålitelig. Meget dyktig lege.

Det finnes ingen bedre enn Aagaard!

Verdens beste lege. Hele familien går til Erik, og han er så utrolig dyktig i det han gjør. Han er eksempelet på hvordan en lege bør være, både når det kommer til det faglige, men nesten enda viktigere, det sosiale. Han tar seg tid når han ser at du trenger det, følger deg opp og gir verdens beste klemmer. Jeg håper jeg kan fortsette å gå til Aagaard i maaange år fremover:-)

den beste!

Erik tar seg tid, er oppriktig interessert i mennesker, og lytter.
Jeg har hatt Erik som fastlege siden ordningen startet, og har alltid fått god, grundig og medmenneskelig behandling.
For å få time på dagen, må man ringe med en gang telefonlinjen åpner, for det er stor pågang på akutt.

En meget kompetent lege, og god kommunikatør som faktisk lytter til pasienten

Vår familie har hatt Erik Aagaard som fastlege i mange år. Erik er en fantastisk person. Ikke bare som doktor som jeg liker å kalle ham. Men, personligheten, kompetansen og måten han tilnærmet seg pasientene på burde vært brukt som en referanse/modell på en moderne lege. Han har sin tilmålte tid, men tar seg tid når det er nødvendig. Han kan mye om det meste, og er han i tvil gjør han nødvendige undersøkelser og videresender til spesialist.
Vi stoler 100% på han. Det kun for at han er tydelig, og fordi han gir uttryk for det når han er usikker, og da slipper han ikke tak i pasienten, men følger opp selv eller via spesialister. Stå på kjære doktor! Ikke mange av ditt kaliber.

En lege som ser hele pasienten

Han er tilstede og ser "meg". Gir i tillegg " klemmer der dette er nødvendig! Seriøs og tillitsvekkende!