Rune Aakvik

Autorisasjon (2002)

Rune Aakvik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rune Aakvik

Han bryr seg om deg!

Rune er ikke min fatlege, men fikk gleden av å ha han som reservelege da min fastlege var opptatt. Rune tok seg god tid, forstod problemene og gjorde grundige undersøkelser både intern på Best Helse og vha eksterne tjenester.
Det virket som om Rune var genuint interessert i å hjelpe meg som passient.
Rune gis de aller beste anbefalinger fra meg!

Ikke fornøyd..

Hver gang jeg er hos dr Aakivik (noe jeg helst unngår), får jeg bare helt fjerne svar og beskjed om at hva enn jeg kommer med er helt normalt. Jeg er ikke noe lege selv, men jeg vil tørre å påstå at brystsmerter i 20 årene ikke er helt normalt, heller ikke å ha vondt i knærne. Han følger ikke så godt med når jeg snakker med han, og han får sjeldent med seg mer enn halvvparten av hva jeg sier.. Etter å ha gått til dr Aakvik de siste årene og bare fått svada svar, så har jeg heller begynt å dra på legevakten (går jo ikke til legen før jeg er ordentlig syk).

veldig godt fornøyd

Vi bruker Rune Aakvik som familielege og er alle svært tilfreds med den behandling vi får. Synes han er lyttende og oppriktig interessert. Vi har alle sammen kun gode erfaringer med Aakvik.

Min fastlege!

Trives god med Rune som fast lege, han bryr seg, og husker alltid alt.( hele familien går til Rune)! . Jeg er mye syk, og føler meg nesten som en hypokonder,siden jeg kommer så ofte. Da er det hyggelig å bli tatt i mot av Rune, som tar alt på alvor og tar seg god til til å lytte og hjelpe. Han har virkelig vært til stor hjelp for min helse de siste årene!

Den beste legen jeg har hatt!

Hører etter, gir trygghet og sykliggjør ikke. Kan anbefale til alle! Kanskje særlig til barnefamilier.