Rune Aakvik

Autorisasjon (2002)

Rune Aakvik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rune Aakvik

Den beste legen jeg har hatt.

En meget god lege. Byttet til ham da BestHelse nordstrand begynte. Hen er hyggelig, alltid blid, lett å kommunisere med og gir skikkelige tilbakemeldinger.
Anbefaler ham på det sterkeste.

God lege

Min erfaring er god. Han har tatt seg tid og forsøker å hjelpe. Kun ved en konsultasjon var han stresset og viste noe mindre forståelse. Alle har litt mindre gode dager, så totalbildet mitt er positivt.
Legekontoret er stort, med tilknyttet apotek. Dette gjør det enkelt, selv om fastlegen skulle være fraværende.
Dette har vært min fastlege i noen år nå. Vurderer ikke å bytte.

Flink og kompetent lege

Jeg har benyttet Rune Aakvik som lenge i et par år nå, og opplever hver gang å bli møtt av en blid fyr som oppriktig bryr seg om meg som pasient. Får god oppfølging og har sågar blitt oppringt med prøveresultater på kveldstid et par ganger. Hvorvidt dette er normal praksis er ikke meg bekjent, men dette opplever jeg iallfall som fantastisk oppfølging. Anbefaler ham til alle!

Å bli sett

Jeg opplever Rune Aakvik som kompetent. Det er en travel hverdag for ham også, men jeg opplever nok at det går litt fort innimellom. Jeg ønsker ikke å bruke mer tid enn nødvendig hos legen og går bare dersom jeg er såpass syk at jeg ikke fungerer. Jeg opplever imidlertid at han ikke setter seg inn i sykdomsbildet og er forutinntatt i forhold til meg som pasient. Vurderer å bytte, men det er et stort skritt å bytte for hele familien.

Fort og gæli

Har tilsynelatende veldig dårlig tid, er mistroisk og hører ikke etter, bestemmer diagnose på 5 min og skriver villig ut resepter.