Kathrine Hovland

Autorisasjon (2010)

Kathrine Hovland er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Kathrine Hovland

Trygg, løsningsorientet og ærlig

Hun er lyttende og løsningsorientert for å få avklart hva som er årsak til symptomene, men også fin i sin dialog om mulige årsaker som jeg selv ikke vil se. Hun sender deg til videre undersøkelse ved behov. Takk.

Veldig godt fornøyd, men...

Har blitt godt ivaretatt lenge, men kommer etterhvert bare med standard svar på endel symptomer. Virker som både fysiske og psykiske symptomer bare er psykiske, og ikke somatiske.

Extremt bra

Bra service, lett forstående, lett og kominusere med, ekstremt hyggelig, får deg føle deg trygg. Hu er den beste legen jeg har hatt og jeg syntes det er synd Hu var så langt vekk når korona kom til. Jeg vill for alltid savne henne for Hu var ekstremt flink

Trygg og kunnskapsrik

Kathrine er en fantastisk dyktig lege som du føler deg ivaretatt og hørt hos. Hun er ekstremt kunnskapsrik og helt klart en som brenner for yrke sitt. Dette er fastlegen alle skulle hatt.

Enormt skuffet!

Jeg har hatt Kathrine som lege i 8 år og har virkelig følt at hun var der for meg, jeg har anbefalt henne til venner og familie!
Men når jeg til nyttår valgte å bytte fastlege fordi jeg følte at det eneste som ble gjort var å skrive ut medisiner istedenfor å henvise videre så man kunne blitt raskere frisk. Jeg har virkelig stolt på Kathrine vi har vært så nære så vi har pratet om familiene våre til hverandre, men når jeg fikk ut journalen min så står det så utrolig mye stygt, jeg har veldig lite tillit til helsevesenet fra før men nå sliter jeg med å få tillit til andre, jeg har gått så langt så jeg vurderer å flytte vekk fra familie og venner for jeg føler at hun har tråkket meg ned. Så jeg anbefaler andre å ta ut journalen 1 gang i året så dere har kontroll på hva som blir skrevet.