Kathrine Hovland

Autorisasjon (2010)

Kathrine Hovland er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Kathrine Hovland

Den beste legen jeg har hatt I livet mitt

Katrine Hovland er veldig flink og omsorgsfull lege.Hun er en strålende fastlege. Tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Hun er effektiv, men det virker allikevel som hun bryr seg om ditt velbefinnende.

Kunne ikke hatt en bedre lege!

Kathrine er: alltid tilstede, tar seg god tid, lytter, viser forståelse, er ydmyk, snill og god!!
Jeg kunne ikke hatt en bedre lege! Hun følger meg opp så utrolig bra og jeg stoler 100% på hennes avgjørelser.
Hun støtter og gir meg gode råd. Hun tviler ikke på det jeg forteller og jeg merker at hun virkelig bryr seg! Hun har aldri vikar og er alltid tilstede for sine pasienter.
Hun er tvers igjennom en virkelig god person!!

En fantastisk lege !

Kathrine er den beste legen jeg noen gang har hatt, tar seg god tid til deg som pasient, lytter til deg og har alltid et smil om munnen.
Man føler man blir tatt alvorlig av Kathrine:) Kunne ikke hatt en bedre lege! Føler meg trygg i hennes hender:)

Den beste fastlegen jeg har hatt til nå!

Katrine har en fantastisk evne til å lytte til/på pasienten. Hun er rask til å henvise videre hvis en uklarhet i diagnose foreligger. Jeg føler stor trygghet ved å benytte meg av henne, det gjelder kompetanse innen sitt fag og innhenting av informasjon fra eksterne kilder når behovet er til stede. Hun tar seg alltid god tid, selv om noen dessverre må vente litt. Jeg kan anbefale henne på det varmeste!

Fantastisk lege

Tar seg tid og lytter - kunne ikke fått bedre fastlege. Rolig og et flott menneske :) Jeg føler meg privilligert som har Kathrine som fastlege