Erik Nymoen

Autorisasjon (2010)

Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Erik Nymoen er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Erik Nymoen

Hyggelig, empatisk og tillitsfull

Fornøyd med han som fastlege.Rett på sak og har både humor, beroliger og kommuniserer tydelig når en spesialist må følge opp. Føler meg ivaretatt både av han og jentene i resepsjon .

I tidsnød

Har presset skjema og gjennomgående lite tilgjengelig, og man kan få 5 minutters konsultasjon om noen dager ved behov! Virker uoppmerksom, lite interessert, lite løsningsorientert og jeg var usikker på om han hørte etter hva jeg sa. Etter mye problemer så har jeg nå endelig skiftet fastlege

En lege man bare kan elske

Har brukt erik nymoen i flere år, han hjalp meg igjennom 3 kne operasjoner og en bedre oppfølgning skal man lete virkelig lenge etter. Er utrolig glad i denne legen og annbefaler han til alle, han tar saken på alvor!

Jeg bor i Oslo, men jeg bytter ikke!
Dette er en lege du kan snakke om andre ting enn nødvendigvis en kneskade!

Faglig dyktig og bryr seg om sine pasienter

Erik Nymoen er en veldig dyktig lege. Jeg føler han følger opp og tar seg tid til å lytte til pasienten. Alle prøver som blir tatt til diagnose er stilt viser at han bryr seg. Beste legen jeg har hatt :-)

Trygg og omsorgsfull lege

Dr. Nymoen er en fantastisk god lege. Han tar deg på alvor, og gjør alt han kan for å finne ut av hva som feiler deg. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hos han som pasient, og føler meg veldig trygg. Han er god til å lytte, og flink til å fortelle. Han er også veldig omsorgsfull og veldig hyggelig.