Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Bærumsklinikken AS

Flink lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Savner denne legen. Bor dessverre for langt unna.
Flink og dyktig fagperson og et fantastisk flott medmenneske.

Flink lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Hyggelig og imøtekommende lege. Hun tar pasienten seriøst og har god forståelse for problem/situasjon pasient er i. Alltid løsningsorientert.

Forutinntatt og nedlatende

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Jeg opplevde Vibeke som meget lite forståelsesfull og interessert i den vanskelige sosioøkonomiske situasjonen som har preget meg store deler av livet, og som åpenbart er en hovedårsak til mine nesten like langvarige helseplager. Jeg opplevde henne tvert i mot som både nedlatende og forutinntatt. Ingen tillit eller anbefaling fra meg.

upretensiøs

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Sitter ofte igjen etter en legetime med inntrykk av fastleger som arrogante, pretensiøse og nedlatende bedrevitere som alltid vet best, uavhengig av hva du måtte komme med av erfaringer og forskningsrapporter.

Denne legen er IKKE slik, beste fastlegen jeg har hatt, ser ut til at jeg må kjøre over 1 time til Bærum for å fortsette å ha denne legen dessverre.

Ser meg ikke

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

De gangene jeg har vært der har jeg aldri følt at hun har sett meg, eller tatt plagene mine alvorlig. Hun undersøker, men henviser deg ikke videre, bare gir deg beskjed om å oppsøke henne igjen dersom plagene skulle forverre seg.
For meg ble dette helt feil