Bærumsklinikken AS

Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av Bærumsklinikken AS

Empatisk, dyktig og hyggelig.

Lege: Erik Nymoen Skrevet

Erik Nymoen er en lyttende og empatisk lege. Han har en tilstedeværelse som skaper trygghet og tillit, og han gjør gode vurderinger. Veldig fornøyd!

Hyggelig, empatisk, går "den ekstra mila"

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Har hatt Vibeke et par år, hun er den beste legen jeg har hatt!
Hun ser meg som pasient, hun tar seg god tid, hun går alltid "den ekstra mila" - hun har tilogmed tilbudt seg å være med meg på samtaler med andre instanser, og hun kan rett som det er sende en SMS vedrørende resepter, oppdatering på saker osv. En helt utrolig dyktig lege!

Fantastisk trygg lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Flott, positiv og lyttende lege skal man lete lenge etter. Hun gjør pasienten trygg og tar deg på alvor. Mine beste anbefalinger.

Blid hyggelig imøtekommende lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Dyktig lege som ser deg. Ble henvist rakst etter symtomer som viste seg å være nyrekreft. Ferdig operert og frisk ca mnd. etter. Går jevnlig til kontroll hos henne, og er svært fornøyd med denne legen.

Blid. Men virker rotete.

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Veldig blid og smilende , spør hva hun kan gjøre for deg. Men gjennomfører det svært sjelden, må mase og mase for at hun skal huske å sende henvisning. Følger ikke opp blodprøvetaking.
Kronisk forsinket, alltid en times venting, også ventingselv om du har første time da dama kommer for sent på jobb. Har ikke kapasitet til den store listen hun har.