Bærumsklinikken AS

Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av Bærumsklinikken AS

Fantastisk trygg lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Fantastisk trygg og lyttende lege. Utrolig synd at jeg ikke får beholde henne som fastlege lenger. Desverre litt for langt å kjøre til Bærum. De er heldige som får denne utrolig rolig og fantiske fastlegen.

VELDIG FORNØYD!

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Svært fornøyd over å ha fått ny lege.
Har vært hos henne mange ganger i løpet av sommeren. Jeg har hatt time både på morgningen og utover dagen og hun har aldri vært sen. Hun har nå fulgt meg gjennom halve svangerskapet mitt og jeg har aldri følt meg så trygg ved slike kontroller tidligere som nå. Hun følger opp, ringer å snakker med sykehuset, fikk rask time til meg og er rett og slett fantastisk dyktig. Kan anbefale henne til alle der ute. Jeg er rett og slett svært takknemlig over at den lille gutten min vil få den beste fastlegen!

Veldig hyggelig, men ...

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Hun er veldig imøtekommende og hyggelig, men det hjelper ikke mye når hun ikke følger opp.
Hun sender ikke henvisninger til spesialister enda det er hun som sier at det er nødvendig.

Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på venterommet. Hun er aldri i tide, ikke engang på første time om morgenen.

Hun har for mye å gjøre, kunne helt klart hatt en mindre pasientliste.

Enestående!

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Er svært fornøyd med å ha fått ny lege. Flott dame og flott lege.
Ingen ventetid, ikke på å få timen og ikke på selve tiden. Tok seg god tid og var helhetlig svært fornøyd når jeg gikk fra kontoret.

Kan anbefales!

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Flink og trygg i sin rolle, veldig nøye og presis, hun ringte opp for oppfølging videre.
Veldig fornøyd med den nye legen.
Kan anbefales.