Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av Bærumsklinikken AS

upretensiøs

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Sitter ofte igjen etter en legetime med inntrykk av fastleger som arrogante, pretensiøse og nedlatende bedrevitere som alltid vet best, uavhengig av hva du måtte komme med av erfaringer og forskningsrapporter.

Denne legen er IKKE slik, beste fastlegen jeg har hatt, ser ut til at jeg må kjøre over 1 time til Bærum for å fortsette å ha denne legen dessverre.

Ser meg ikke

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

De gangene jeg har vært der har jeg aldri følt at hun har sett meg, eller tatt plagene mine alvorlig. Hun undersøker, men henviser deg ikke videre, bare gir deg beskjed om å oppsøke henne igjen dersom plagene skulle forverre seg.
For meg ble dette helt feil

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Takknemlig for ny lege, har vært mange vikarer før henne. Dominika er flink på fag og lytter. Var litt skeptisk ved første møte for hun ser veldig ung ut, men kan bekrefte at dette er en ypperlig lege!
Oppsummert vil jeg kunne anbefale denne flotte legen.

Trygg

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Fantastisk lege, en man kan prate med om alt. Savner henne enormt, og håper hun kommer tilbake til Jessheimlegene snart.

Fantastisk trygg lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Fantastisk trygg og lyttende lege. Utrolig synd at jeg ikke får beholde henne som fastlege lenger. Desverre litt for langt å kjøre til Bærum. De er heldige som får denne utrolig rolig og fantiske fastlegen.