Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av Bærumsklinikken AS

En fantastisk fastlege

Lege: Erik Nymoen Skrevet

Jeg har byttet fastlege fordi jeg følte meg lite viktig og nærmest i veien fordi jeg tok opp legens tid. Men Erik tar meg alltid seriøst og er flink til å balansere både det å gi et lite ekstra dytte når det trengs og å stoppe meg når jeg selv kanskje ikke helt ser begrensningene mine selv. Jeg opplever at han har et ønske om å hjelpe meg og at han gjør alt han kan for å finne løsninger. Alt i alt har jeg ikke annet å si enn at det er sånne som Erik alle skulle hatt som fastlege. Rolig, trygg og god til å lytte og å stille gode spørsmål.

Dyktig!

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Vibeke er utrolig dyktig, og er flink til å lytte. Hun har glimt i øyet, og får meg til å slappe av når jeg er hos legen. Anbefales på set varmeste.

hører ikke på meg, ikke fornøyd, bytter

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

jeg hadde Løvdal i flere år. da hun var på permisjon likte jeg vikaren Line Syvertsen bedre--hun tilskrev sobril og jeg fikk god effekt og lindring.
hun nektet å gi meg noe annet for angst enn antidepressiva.
hun nektet å gi meg sobril. direkte sitat "de dårligste legene skriver ut sobril."
hun nektet å gi meg sovepiller--kun melatonin--selv om jeg tracket søvnen min i flere måneder med appen "Sleep Cycle", hvor det viser 5-6 timers søvn i snitt, og viste henne resultatene under konsultasjon med henne.
hun lo da jeg påsto at barnevernet og eks-kona lyver til nav om meg og var uinteressert i å høre noe mer om det--bv-saken er grunnen til mye av angsten min.
jeg jobber som senior utvikler, har bachelorgrad og leser mye, særlig om medisiner, og Løvdal likte ikke at jeg stilte kritiske spørsmål til hennes vurderinger og virket uinteressert i alternativer. direkte sitat: "de fleste pasienter kommer hit for å høre og følge mitt råd".
jeg byttet idag til en lege i Asker, som har fått bra kritikk og tilsynelatende mye bedre enn alle andre tilgjengelige leger der: Dela Kamyab.
krysser fingrene.

'all-vitende autoritetsfigur'

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Hørte ikke på meg som pasient, så meg ikke, og tok sine egne forutinntatte beslutninger som påvirket meg og min psyke. I tillegg til min familie/pårørende. Lyttet fortsatt ikke, enda jeg prøvde gjentatte ganger å forklare hvorfor jeg var kommet.
Byttet fastlege samme dag.

Ikke tilgjengelig

Lege: Anne-Line Jorsett Skrevet

Vet ikke hvem som styrer dette kontoret, men dårlig er det. Viktigst er nok stengetider og lunch. Det er dessuten nesten umulig å komme frem på telefon, har selv sett at kontorpersonalet gir blaffen i telefonen når den ringer og ringer. For Jorsett synes det viktigste å ikke være tilstede og å gjøre seg utilgjengelig. Vikarene er bedre.