Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Bærumsklinikken AS

Kunnskapsrik lege

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Har Dr Vibeke Løvdal som fastlege i mange år nå. Hun tar seg tid til pasientene. Tar alltid mine bekymringer og plager på alvor. Hun er en kunnskapsrik lege, og henviser meg til spesialist ved behov. Det eneste er at det er langt ventetid hos henne.

Legesekretærene som sitter på resepsjonen er ikke fintfølende eller hyggelige.

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Erik Nymoen Skrevet

Erik er en meget dyktig lege med bred erfaring. Jeg har hatt ham som fastlege i over 10 år og er meget fornøyd. Anbefales!

Vennlig, trygg og grundig

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Vibeke har vært legen min i mange år. Hun er svært kunnskapsrik, men tørr å innrømme når hun ikke vet og tar seg tid til å lese seg opp når hun møter på noe nytt. Det er veldig tillitsvekkende.

Hun er forståelsesfull når det kommer til både psykiske og fysiske utfordringer. Hun tar mine bekymringer på alvor. Hun er veldig redelig, og jeg føler jeg kan stole på henne 100% mtp taushetsplikten, selv om vi er flere i familien som har henne som fastlege nå.

Merk at Løvdal har vært i permisjon fra fastlegejobben i ett års tid, og kommer tilbake tidlig i 2021. Det har vært svært dyktige vikarleger i hennes sted: Ingrid Nyeggen Sommer og Vagelitsa Høivang Fjeldstad. Begge er savnet/vil bli savnet.

Jeg har lite kritikk å komme med om Bærumsklinikken og Løvdal. Det eneste er at det ofte er endel ventetid på venteværelse, og at en av legesekretærende er ganske skarp i tonen og lite fintfølende.

Flink lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Savner denne legen. Bor dessverre for langt unna.
Flink og dyktig fagperson og et fantastisk flott medmenneske.

Flink lege

Lege: Dominika Brattlund Klein Skrevet

Hyggelig og imøtekommende lege. Hun tar pasienten seriøst og har god forståelse for problem/situasjon pasient er i. Alltid løsningsorientert.