Christian Wirsching

Autorisasjon (2009)

Christian Wirsching er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Christian Wirsching

Dyktig og ydmyk

- Hyggelig og imøtekommende.
- Lytter og tar pasienten på alvor.
- Henviser videre ved behov.
- Flink med barn.

Medmenneske

Dr. Wirsching oppleves tålmodig og forståelsesfull, kunnskapsrik og trygg. Han følger opp i påvente av henvisninger til andre instanser.

Ikke min type lege

Jeg liker dårlig å komme med kritikk,- men føler at dette er berettiget. Har opplevd at han ikke lytter til meg som pasient, og at ting og undersøkelser ikke ble fulgt opp, har noen krevende diagnoser som må følges hyppig opp og som dessverre glapp lit pga stor arbeidsmengde. Spesielt medisinoppfølgingen setter jeg et stort spm.tegn ved, det ble bare konferert med andre kolleger som ikke kjenner meg som person, og det synes jeg er trist for han er en hyggelig lege og sikkert god i jobben sin,- men det var ikke noe kjemi. Alt jeg har skrevet her, har jeg også sagt direkte til ham. Det er viktig å se HELE personen og ikke henge seg opp i medisineringen min som jeg har brukt i flere år, men har nå fått ny fastlege ved det samme kontoret, og hun er veldig oppmerksom på hele meg, og jeg føler meg godt ivaretatt her i den fantastiske kommunen Gjerdrum som både jeg og min mann har besøk av daglig, så det er tommelen opp for hjemmetjenesten her. De er suverene.

Meget fornøyd.

Seriøs og lyttende. Samarbeider godt. Enkelt å få time. Også veldig flink med barn. En av de beste fastlegene jeg har hatt.

God lege

I forhold til min gamle lege fremstår Christian sympatisk og interessert.

Jeg kan ikke kjenne han igjen i det en annen skriver her om at han ikke ville hjelpe, fordi han ikke var blitt besøkt før. Det tror jeg må ha vært en misforståelse.