Christian Wirsching

Gjerdrum legesenter Mann, 38 år

Autorisert2009
Ledige plasser 108 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Gjerdrum legesenter

Nystuen 1 2022 Gjerdrum
Christian Wirsching er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Christian Wirsching

Meget fornøyd.

Seriøs og lyttende. Samarbeider godt. Enkelt å få time. Også veldig flink med barn. En av de beste fastlegene jeg har hatt.

God lege

I forhold til min gamle lege fremstår Christian sympatisk og interessert.

Jeg kan ikke kjenne han igjen i det en annen skriver her om at han ikke ville hjelpe, fordi han ikke var blitt besøkt før. Det tror jeg må ha vært en misforståelse.

Skuffende

Var ikke godt kjent med denne legen og angrer på at jeg dro dit for å få fikset helseproblemet mitt. Det var visst uaktuelt å hjelpe meg fordi jeg skulle visst ha kommet da problemet mitt begynte, som er et veldig underlig argument, om du spør meg.

Blir tatt på alvor

Det var litt "skummelt" å få ny lege da den "gamle" gikk av med pensjon. Ved første besøk fikk jeg fort tillit til den nye legen. Han stiller de rette spørsmålene og lytter til svarene. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor når jeg forteller om min situasjon, og jeg stoler på hans vurderinger.

Veldig bra..

Ringte på morgenen og fikk time samme dag.Hadde halsvondt...Han skreiv ut en resept etter samtale,men presiserte at den ikke skulle benyttes uten at tilstanden ble verre..Noe jeg heller ikke gjorde..Fikk et godt inntrykk av ham første gangen..Jeg har nettopp skiftet fastlege for den siste legen gikk av med pensjon.Det eneste jeg ble fortaltav ansatte på legekontoret når jeg bestillte akutt time var at han ikke hadde god tid til meg.Forstålige grunner,han har jo timeavtaler heile dagen og da er det satt av tid til pasienter .