Christian Wirsching

Autorisasjon (2009)

Christian Wirsching er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Christian Wirsching

Skuffende

Var ikke godt kjent med denne legen og angrer på at jeg dro dit for å få fikset helseproblemet mitt. Det var visst uaktuelt å hjelpe meg fordi jeg skulle visst ha kommet da problemet mitt begynte, som er et veldig underlig argument, om du spør meg.

Blir tatt på alvor

Det var litt "skummelt" å få ny lege da den "gamle" gikk av med pensjon. Ved første besøk fikk jeg fort tillit til den nye legen. Han stiller de rette spørsmålene og lytter til svarene. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor når jeg forteller om min situasjon, og jeg stoler på hans vurderinger.

Veldig bra..

Ringte på morgenen og fikk time samme dag.Hadde halsvondt...Han skreiv ut en resept etter samtale,men presiserte at den ikke skulle benyttes uten at tilstanden ble verre..Noe jeg heller ikke gjorde..Fikk et godt inntrykk av ham første gangen..Jeg har nettopp skiftet fastlege for den siste legen gikk av med pensjon.Det eneste jeg ble fortaltav ansatte på legekontoret når jeg bestillte akutt time var at han ikke hadde god tid til meg.Forstålige grunner,han har jo timeavtaler heile dagen og da er det satt av tid til pasienter .