Lars Thorheim

Tjenna Legekontor Mann, 41 år

Autorisert2004
Ledige plasser 7 av 940
Vil du bytte til denne fastlegen?

Tjenna Legekontor

Søsterdalen 4900 Tvedestrand
Lars Thorheim er en av 7 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Lars Thorheim

Dårlig lege

Han har en arrogant og nedlatende holdning til deg som pasient. En føler seg rett og slett dum. Styr unna han som lege.

Grundig serviceinstilt.

Opplevde ved første besøk hos ham som ny lege ved Tjenna Legekontor, at han hadde satt seg grundig inn i min situasjon. Har deretter fått god oppfølging og informasjon.

Lytter

Føler jeg kan fortelle. og at han lytter, tar tak i problemet mitt, og vil gjøre noe med det.Når jeg kommer inn har han lest journalen fra forrige besøk og spør utifra dette hvordan det går.

Virket som han ikke brydde seg

Var veldig likegyldig og da jeg spurte han om noe medisiner så ante han ikke hva det var
Sa også at hodepine og svimmelhet ikke kommer av høyt blodtrykk , noe jeg vet det kan være

Arrogant og ikke interessert i pasienten

Det virker som han ikke vil høre på hva pasienten sier og har en arrogant og nedlatende holdning i møte med meg som pasient. Har vært frustrert hver gang jeg har vært der. Får følelsen av å ikke bli trodd. En gang jeg var der ble enkle ting som han skulle ha sett ikke behandlet og jeg endte opp på legevakt samme natt fordi han ikke hjelp meg. Han mente at han ikke kunne se noenting som skulle tilsi de smertene jeg beskrev. På legevakten fikk jeg motsatt beskjed og fikk fantastisk god hjelp av lege og sykepleiere da jeg fikk medisin, pleie og smertestillende. Kan ikke anbefale Lars Thorheim til noen.