Lars Thorheim

Tjenna Legekontor
Søsterdalen 4900 Tvedestrand
Lars Thorheim er en av 7 fastleger i Tvedestrand

Siste vurderinger av Lars Thorheim

Arrogant og lite interesert.

Han virker ikke videre interessert i pasienten sin...fikk han som fastlege da Aanjesen sluttet. Når jeg kommer inn siger han ned i stolen med kaffikoppen i hånden og ser på meg som jeg sitter der og fantaserer og klager over tull...Ærlig talt, har aldri opplevd maken. Har prøvd og bytte, men pga. av det idiotiske fastlegesystemet så er det umulig.

Dårlig lege

Han har en arrogant og nedlatende holdning til deg som pasient. En føler seg rett og slett dum. Styr unna han som lege.

Grundig serviceinstilt.

Opplevde ved første besøk hos ham som ny lege ved Tjenna Legekontor, at han hadde satt seg grundig inn i min situasjon. Har deretter fått god oppfølging og informasjon.

Lytter

Føler jeg kan fortelle. og at han lytter, tar tak i problemet mitt, og vil gjøre noe med det.Når jeg kommer inn har han lest journalen fra forrige besøk og spør utifra dette hvordan det går.

Virket som han ikke brydde seg

Var veldig likegyldig og da jeg spurte han om noe medisiner så ante han ikke hva det var
Sa også at hodepine og svimmelhet ikke kommer av høyt blodtrykk , noe jeg vet det kan være