Gewan Al Mousa

Autorisasjon (2005)

Gewan Al Mousa er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Gewan Al Mousa

Beste legen jeg har hatt

Kunnskapsrik og tid til å lytte. Tar ting på alvor. Vært mye rart innom dette legekontoret men denne legen er av de beste.

Ikke fornøyd

Hele 4 år siden jeg var hos denne legen å kan trygt si at han ikke har forandret seg( Karin Snitt er egentlig min fast lege, men hun er syk😔). Vet at leger har dårlig tid til å lese journalen men ikke denne gangen heller hadde han gjort leksa si.. spurte litt om helsa mi å jeg prøvde å svare så godt jeg kunne på kort tid å ender med å kjøpe medisin på apoteket jeg egentlig ikke trengte til kr 240-, men men.. da biter man tenna sammen til man får en annen lege eller min fastlege kommer tilbake.

alt for lange ventetider

Satt i venterommet for over 90 minutter. Måtte dra uten å snakke med lege pga en anne avtale jeg hadde.
Jeg kan forstå at man må vente noe gang hos lege, men det er ganske vanlig med lange ventetider (mer enn 25 minuter) her.

Hyggelig, men

Da jeg fikk øyeblikkelig time ble Gewan oppnevnt, min fastlege hadde ikke tid akkurat denne dagen.
Trivelig kar.
Sitter igjen med at han er litt forutinntatt dessverre, vinkler ting inn på en rar måte, framstår som dyktig ,men vår kjemi var ikke helt der.

Kunnskapsrik og flink

Veldig flink og støttende. Får fort hjelp og god til å lytte. Henviser videre ved mistanke om underforliggende årsaker til symptomene.
Forklarer om bakgrunn for medisinvalg og snakker godt rundt valgene for medisin og eventuelle bivirkninger.