Kolbu Legesenter

Telefonnummer61 19 88 0061 19 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
2847 Kolbu

Siste vurderinger av Kolbu Legesenter

Kuleste Lege ever.

Lege: Karin Ulrica Snitt Skrevet

Toppers lege, anbefaler alle å gå til denne legen, hun er fantastisk, super å man blir godt tatt i mot. Hun er flink til oppfølging å setter seg godt inn i journalen din. Hun er desverre sykmeldt nå, men håper hun er å treffes på nyåret. Ønsker deg en riktig god jul å godt nytt år å masse god bedring.

Ikke fornøyd

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Hele 4 år siden jeg var hos denne legen å kan trygt si at han ikke har forandret seg( Karin Snitt er egentlig min fast lege, men hun er syk😔). Vet at leger har dårlig tid til å lese journalen men ikke denne gangen heller hadde han gjort leksa si.. spurte litt om helsa mi å jeg prøvde å svare så godt jeg kunne på kort tid å ender med å kjøpe medisin på apoteket jeg egentlig ikke trengte til kr 240-, men men.. da biter man tenna sammen til man får en annen lege eller min fastlege kommer tilbake.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Karin Ulrica Snitt Skrevet

Tar meg på alvor med en gang jeg kommer. Undersøker meg bra og sender meg videre hvis det er noe hun er usikker på.

alt for lange ventetider

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Satt i venterommet for over 90 minutter. Måtte dra uten å snakke med lege pga en anne avtale jeg hadde.
Jeg kan forstå at man må vente noe gang hos lege, men det er ganske vanlig med lange ventetider (mer enn 25 minuter) her.

Trygg Lege

Lege: Tore Hansen Skrevet

Tore var som lege ,den beste 😆.han var meget dyktig.hadde så stor tillit til han.unik Lege.🖒🖒🖒Får aldri en slik lege noen gang.😥