Kolbu Legesenter

Meierihagan 20 2847 Kolbu

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbu Legesenter

En fantastisk lege

Lege: Tore Hansen Skrevet

Jeg har hatt Tore som fastlege i nærmere 40 år. Han har vært og er den beste legen jeg kan få. Han er meget kunnskapsrik, han setter pasienten i sentrum, tar seg tid, lytter og ikke minst forklarer.

Dyktig lege

Lege: Rebecca Setsaas Skrevet

Flink og dyktig lege som er nøye og som sjekker en grundig veldig blid og forstålelse full og følger opp en bra, grunnen til venting på om og komme inn er at hun tar seg god tid med pasientene sine men det er det vært 9

Kuleste Lege ever.

Lege: Karin Ulrica Snitt Skrevet

Toppers lege, anbefaler alle å gå til denne legen, hun er fantastisk, super å man blir godt tatt i mot. Hun er flink til oppfølging å setter seg godt inn i journalen din. Hun er desverre sykmeldt nå, men håper hun er å treffes på nyåret. Ønsker deg en riktig god jul å godt nytt år å masse god bedring.

Ikke fornøyd

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Hele 4 år siden jeg var hos denne legen å kan trygt si at han ikke har forandret seg( Karin Snitt er egentlig min fast lege, men hun er syk😔). Vet at leger har dårlig tid til å lese journalen men ikke denne gangen heller hadde han gjort leksa si.. spurte litt om helsa mi å jeg prøvde å svare så godt jeg kunne på kort tid å ender med å kjøpe medisin på apoteket jeg egentlig ikke trengte til kr 240-, men men.. da biter man tenna sammen til man får en annen lege eller min fastlege kommer tilbake.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Karin Ulrica Snitt Skrevet

Tar meg på alvor med en gang jeg kommer. Undersøker meg bra og sender meg videre hvis det er noe hun er usikker på.