Kolbu Legesenter

Kolbuvegen 2847 Kolbu

Siste vurderinger av behandlere ved Kolbu Legesenter

Bryr seg om sine pasienter

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Al Moussa er 100 % tilstede for den pasient han har foran seg. God lytter. Følger med faglig og tar med seg ny kunnskap. Vel fornøyd med min fastlege!

Fabelaktig fastlege

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Gewan er en dyktig fastlege som alltid har tid til deg.Litt forsinkelser er derfor alltid godtatt,da han også bruker den tid han trenger på deg.Uten tvil en av de beste fastlegene jeg har hatt.Anbefales hvis han har ledig kapasitet

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Siri Løvold Magnussen Skrevet

Fantastisk hyggelig og faglig dyktig. Blid og lytter til deg. Anbefales som fastlege . Ingen ventetid ved avtalt tid for legebesøk.

Aldri hatt en bedre lege

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Gewan er veldig flink. Tar seg alltid god tid og jeg føler meg ivaretatt på aller beste måte. Da jeg tror Gewan behandler alle slik skjønner jeg at det kan bli litt venting men det tåler jeg så lenge jeg kommer inn til den beste fastlegen jeg har hatt noen gang!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Meget fornøyd med denne legen. Føler meg trygg, sett, lyttet til og ivaretatt. Faglig dyktig, og strekker seg langt for å utrede og ta vare på pasientene sine. Har alltid tid til deg, får time med det samme, og ringer deg for å følge deg opp. Kommer også hjem til deg hvis det er behov. Beste legen jeg noen gang har hatt. Angrer ikke et sekund på at jeg byttet over til han 🫶🏼