Kolbu Legesenter

Tlf: 61 19 88 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kolbu Legesenter

Hyggelig, men

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Da jeg fikk øyeblikkelig time ble Gewan oppnevnt, min fastlege hadde ikke tid akkurat denne dagen.
Trivelig kar.
Sitter igjen med at han er litt forutinntatt dessverre, vinkler ting inn på en rar måte, framstår som dyktig ,men vår kjemi var ikke helt der.

Beste legen på Toten!

Lege: Pegah Ghari Skrevet

Da min gamle fastlege ikke fulgte meg godt nok opp, som jeg forøverig vil gi terningkast 1!!! så byttet jeg til Dr. Pegah. Jeg er meget imponert over henne, hun har hjulpet meg der min gamle fastlege sviktet! Var så fornøyd at min samboer også byttet til henne! Da hun manglet informasjon som var relevant i forbindelse med en henvisning, så ringer hun deg, påfølgende uke fikk jeg ny telefon med svar på noen prøver, klokken var godt over 19:30, så hun viser markant at hun bryr seg om pasientene sine. Totalt sett så gir vi henne terningkast 6.

Beste Legen.

Lege: Tore Hansen Skrevet

Har brukt han som lege i over 20 år.😀😀😀.blir vanskelig få en Lege som Tore.😣😣.men lege må jeg ha.håper på det beste.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Veldig flink og støttende. Får fort hjelp og god til å lytte. Henviser videre ved mistanke om underforliggende årsaker til symptomene.
Forklarer om bakgrunn for medisinvalg og snakker godt rundt valgene for medisin og eventuelle bivirkninger.

Den beste

Lege: Tore Hansen Skrevet

Den beste legen man kan drømme om å ha som sin fastlege, både faglig og menneskelig.

Synd at han går av med pensjon nå.

Ønsker han et langt og godt liv.