Kolbu Legesenter

Telefonnummer61 19 88 0061 19 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
2847 Kolbu

Siste vurderinger av Kolbu Legesenter

alt for lange ventetider

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Satt i venterommet for over 90 minutter. Måtte dra uten å snakke med lege pga en anne avtale jeg hadde.
Jeg kan forstå at man må vente noe gang hos lege, men det er ganske vanlig med lange ventetider (mer enn 25 minuter) her.

Trygg Lege

Lege: Tore Hansen Skrevet

Tore var som lege ,den beste 😆.han var meget dyktig.hadde så stor tillit til han.unik Lege.🖒🖒🖒Får aldri en slik lege noen gang.😥

Hyggelig, men

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Da jeg fikk øyeblikkelig time ble Gewan oppnevnt, min fastlege hadde ikke tid akkurat denne dagen.
Trivelig kar.
Sitter igjen med at han er litt forutinntatt dessverre, vinkler ting inn på en rar måte, framstår som dyktig ,men vår kjemi var ikke helt der.

Beste legen på Toten!

Lege: Pegah Ghari Skrevet

Da min gamle fastlege ikke fulgte meg godt nok opp, som jeg forøverig vil gi terningkast 1!!! så byttet jeg til Dr. Pegah. Jeg er meget imponert over henne, hun har hjulpet meg der min gamle fastlege sviktet! Var så fornøyd at min samboer også byttet til henne! Da hun manglet informasjon som var relevant i forbindelse med en henvisning, så ringer hun deg, påfølgende uke fikk jeg ny telefon med svar på noen prøver, klokken var godt over 19:30, så hun viser markant at hun bryr seg om pasientene sine. Totalt sett så gir vi henne terningkast 6.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Gewan Al Mousa Skrevet

Veldig flink og støttende. Får fort hjelp og god til å lytte. Henviser videre ved mistanke om underforliggende årsaker til symptomene.
Forklarer om bakgrunn for medisinvalg og snakker godt rundt valgene for medisin og eventuelle bivirkninger.