Victoria Antonescu

Tlf: 33 48 80 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Victoria Antonescu er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Victoria Antonescu

Dyktig!

En lege man kan snakke med alt om! Hun er alltid behjelplig og rolig! Du føler deg forstått og velkommen!

En lege som gjør at jeg er trygg ❤️

Victoria sender meg straks videre om det er noe hun mener skal vurderes av spesialister ❤️Victoria tar seg tid til å lytte til hva du hsr på hjerte 😀Jeg vil anbefale henne på det sterkeste ❤️

Blandede følelser

Victoria er alltid hyggelig og imøtekommende. Hun lytter og tar deg, tilsynelatende, på alvor. Mitt problem med henne er at terskelen hennes for å henvise videre til spesialist er skyhøy! Jeg har vært der med bl.a. angst og hjertearytmi (to uavhengige konsultasjoner), hvor hun i steden for å henvise meg til utredning foreslå medikamentell behandling. Dette viste seg i ettertid å være dårlige vurderinger av Victoria da jeg til slutt kom til spesialist.

Anbefales!

Hun er enkel og lett å kommunisere med, tar tak i problemene og vet hva hun driver med. En lege som kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig lege

Har vært hos henne uttallige ganger de siste årene, og har bare positive erfaringer med henne. Hun er grundig og fremstår for meg meget dyktig. Lett å kommunisere med.