Victoria Antonescu

Autorisasjon (2011)

Tempo Telefonnummer33 48 80 8033 48 80 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Victoria Antonescu er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Victoria Antonescu

Dyktig lege, godt medmenneske

Alltid imøtekommende. Både legen og øvrige ansatte. Flott service og fine lokaler. Lett å parkere utenfor og alltid kjapt å få hastetime. Har vært hos disse i flere år tidligere, byttet så grunnet flytting. Og da jeg flyttet tilbake og fikk samme legekontor, men ny lege, ble jeg så glad. Det at min nye lege, Victoria, er like fantastisk som min forrige, Kari, er supert.

Dyktig!

En lege man kan snakke med alt om! Hun er alltid behjelplig og rolig! Du føler deg forstått og velkommen!

En lege som gjør at jeg er trygg ❤️

Victoria sender meg straks videre om det er noe hun mener skal vurderes av spesialister ❤️Victoria tar seg tid til å lytte til hva du hsr på hjerte 😀Jeg vil anbefale henne på det sterkeste ❤️

Blandede følelser

Victoria er alltid hyggelig og imøtekommende. Hun lytter og tar deg, tilsynelatende, på alvor. Mitt problem med henne er at terskelen hennes for å henvise videre til spesialist er skyhøy! Jeg har vært der med bl.a. angst og hjertearytmi (to uavhengige konsultasjoner), hvor hun i steden for å henvise meg til utredning foreslå medikamentell behandling. Dette viste seg i ettertid å være dårlige vurderinger av Victoria da jeg til slutt kom til spesialist.

Anbefales!

Hun er enkel og lett å kommunisere med, tar tak i problemene og vet hva hun driver med. En lege som kan anbefales på det sterkeste!