Victoria Antonescu

Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Victoria Antonescu er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Victoria Antonescu

Anbefales!

Hun er enkel og lett å kommunisere med, tar tak i problemene og vet hva hun driver med. En lege som kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig lege

Har vært hos henne uttallige ganger de siste årene, og har bare positive erfaringer med henne. Hun er grundig og fremstår for meg meget dyktig. Lett å kommunisere med.

Lyttende

jeg har hatt bare positive opplevelser med Victoria som lege! Jeg har vært hos henne med både alvorlige og trivielle prblemer. Hun har alltid lyttet, hjulpet og henvist videre.

En hyggelig dame, men ikke like imøtekommende.

En hyggelig dame, som alltid er blid. Likevel føler jeg meg skjeldent ivaretatt etter et legebesøk. Hun får ikke med seg allt du sier og tar deg skjeldent på alvor. Hun er til tider vanskelig å prate med.

Hun tar seg ikke tid til å gjøre det lille ekstra, som å henvise deg videre om hennes behandlingsmetoder ikke fungerer. Med mange besøk uten løsningsorientert hjelp blir dette en svært dyr lege!!

Hun glemmer deler av historikken din, da med tanke på de vesentlige deltaljene.

Likevel er det uproblematisk å få time. Ringer du tidlig om morningen får du time samme dag om du har behov for det. Det er svært positivt! Kontordama er heller ikke alltid like imøtekommende. Sitter ofte igjen med følelsen av at det var dumt av meg å ta kontakt.

Tar tak i problemet med en gang .

Victoria er en lege som bryr seg.Hun ser hvert enkelt menneske :)