Morten Lossius

Autorisasjon (2011)

Torridal Legekontor Telefonnummer38 00 40 4038 00 40 ...
Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S
Morten Lossius er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Morten Lossius

En dyktig og god lege

Morten Lossius er en helt unik Lege ,jeg føler meg tatt på alvor ,han lytter og han kjemper og står på for deg som pasient og dine rettigheter.
Han er faglig dyktig og også forståelsefull når det kommer til psykisk helse .

Norges beste fastlege

Morten reddet livet mitt. Når ingen andre brydde seg og beskylte meg for å være ute etter rus så tok Morten meg seriøst og skjønte at jeg hadde alvorlige psykiske problemer. Han gjorde alt i sin makt for å hjelpe meg videre i livet. Og nå har jeg fått tilbake livet mitt og har hatt noen fantastiske år. Jeg hadde 10 år i helvete, som du reddet meg fra, tusen takk Morten, du er helten min.

Dyktig lege

Morten er veldig dyktig og imøtekommende lege. Føler han tar man alltid på alvor og lytter, uansett problem kan man stole på at han forsøker å løse de på best mulig måte. Føler han holder seg oppdatert og er veldig kunnskapsrik for en fastlege.

Dyktig lege. Jeg er veldig fornøyd og takknemlig, føler Morten er en lege som lytter og tar meg på alvor.

Legen lytter og er interessert. Morten vil hjelpe om han kan, og jeg kan komme med forslag om feks spesialist. Så blir jeg somregel alltid sendt til spesialister. Lett å få time og lite ventetid 👍🙂

Fantastisk lytter, og imøtekomme

Han er en fantastisk lege som tar seg tid til deg. Og lytter til deg. Har aldri fått mer hjelp og imøtekomme enn hos han. Han har hjulpet meg mer de siste 2-3åre en min min forige lege klarte på 25-30år Er evig takknemlig for at jeg er så heldig å fått Dr. Losius som min fastlege. Skulle bare ha gjort det for flere år siden.
Han ser deg, og er oppriktig inresert i å gjøre alt han kan for å hjelpe deg.
Om ikke han kan er han den første til å henvise deg videre til spesialist helsetjenesten.
En stor takk til Morten Losius 👍😁 Du har gjort mye mer en jeg noen gang hadde forventet av en fastlege