Morten Lossius

Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S
Morten Lossius er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Morten Lossius

Dyktig og interessert!!

En fantastisk lege!!! En veldig god lytter og man føler seg svært godt ivaretatt !!Henviser raskt videre og tar meg på alvor. Tar seg tid, men er også effektiv. Snakker så folk forstår og man blir alltid møtt med et godt håndtrykk!

faglig dyktig

Morten lossius er en veldig hyggelig lege som snakker et forståelig språk! Han snakker og behandler deg på en ordentlig måte. Man blir tatt på alvor og han er faglig dyktig. Han sender deg til spesialist hvis det er behov for det. Morten lossius har en være måte som gjør at det er lett å like han samtidig som han er flink som lege, og det er to egenskaper jeg verdsetter høyt hos en lege.
Av alle legene jeg har hatt gjennom årene er Morten lossius den jeg har hatt klart best opplevelse hos! Mvh

Takk takk takk

En fantastisk lege, som tar jobben sin på alvor. Norge trenger flere som deg doktor. Får hjelp når jeg trenger det. Så takk for den gode jobben du og dere på legesenteret gjør.

Mvh

Løve him

Utrolig dyktig. Og hører og respekterer meg. Beste legen æ kunne fått. Aldri hatt en lege som tar seg så god tid, på samme tid ikke gir opp, og er ærlig med meg, og ikke dømmer mæ

Utrolig kunnskapsrik og sympatisk lege. Profesjonell og genuint interessert i å hjelpe. Morten Lossius reddet livet mitt.