Morten Lossius

Torridal Legekontor
Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S
Morten Lossius er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Morten Lossius

Utrolig kunnskapsrik og sympatisk lege. Profesjonell og genuint interessert i å hjelpe. Morten Lossius reddet livet mitt.

Den beste legen av!! :)

Er alltid tilgjengelig og lett og få kontakt med, lett å være åpen til ham, han er flink til å komme med tips om man forteller om noen plager, og forklarer alt på en lett forståelig og fin måte.
Tror en må lete lenge skal man finne en bedre!!

kjempe bra lege

En kjempgod lege lytter alltid til problemet og henviser videre. meget fonøyd med Morten som fastlege.damene i resepsjonen må også skrytes veldig av alltid kjempehyggelige

Den beste legen jeg har hatt!

Legen Morten er en kjempelege. Han alltid hører på deg du har å si enten det er stort og smått og hver ting blir tatt på alvor og henvises videre hvis det er nødvendig. Det er kjempetrygt og beroligende å gå til denne legen. Selv om jeg har flyttet nå og har et stykke til å kjøre til legen nå, var ingen tvil at jeg skal beholde han som fastlege. Jentene i skranken er alltid hjelpsomme og hjelper så godt de kan for å finne en time.

Beste Legen jeg har hatt! :)

Han henviser til spesialister med en gang! Han er en forståelsesfull lege og alltid ærlig. Han skaper ikke noe problemer hvis du er syk og trenger sykemelding. Han lytter til det du har å si og er veldig dyktig! DET ER DEN BESTE LEGEN- hele familien min mener det samme! :)