Torridal Legekontor

Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S

Siste vurderinger av Torridal Legekontor

Hun bare jatter med

Lege: Linda Farstad Skrevet

Å betale 200 kr for 10 minutter er for galt. Hun lytter ikke, hun har vanskelig for å vise forståelse. Jeg forsøkte å ringe omtrent en hel dag fikk kun opptatt signal. Så sendte jeg en melding via legekontoret sin side på 6 kr på kvelden etter en lang dag, der jeg forklarte jeg hadde forsøkt å ringe for å avbestille en time jeg ikke trengte. Vell sendte jeg den meldingen litt sent ca kl 2200 på kvelden, men forklarte at jeg hadde ringt hele dagen tidligere. Hun hører ikke på det jeg sier, jeg må løse tingene selv, det er slik inntrykk jeg får. Og jaggu er det slik jeg har måttet gjøre også. Så her blir det legebytte for meg :)

Kunnskapsløs og overbærende

Lege: Linda Farstad Skrevet

Hadde ingen kunnskap om den psykiatriske diagnosen min. Hadde en ovenfra og ned holdning. Istedenfor å følge psykologens anbefalinger beordret hun meg til å ta en kopp te og lese en selvhjelpsbok om spiritualisme!

Dyktig og interessert!!

Lege: Morten Lossius Skrevet

En fantastisk lege!!! En veldig god lytter og man føler seg svært godt ivaretatt !!Henviser raskt videre og tar meg på alvor. Tar seg tid, men er også effektiv. Snakker så folk forstår og man blir alltid møtt med et godt håndtrykk!

faglig dyktig

Lege: Morten Lossius Skrevet

Morten lossius er en veldig hyggelig lege som snakker et forståelig språk! Han snakker og behandler deg på en ordentlig måte. Man blir tatt på alvor og han er faglig dyktig. Han sender deg til spesialist hvis det er behov for det. Morten lossius har en være måte som gjør at det er lett å like han samtidig som han er flink som lege, og det er to egenskaper jeg verdsetter høyt hos en lege.
Av alle legene jeg har hatt gjennom årene er Morten lossius den jeg har hatt klart best opplevelse hos! Mvh

Trygg, lytter, svarer og forklarer.

Lege: Linda Farstad Skrevet

Jeg føler mig ligeværdig i dialogen og der bliver lyttet til mine oplevelser af problemerne, disse bliver respekteret og opleves taget seriøst med i overvejelserne til konklusionerne.