Torridal Legekontor

Linebakken 5 4640 Søgne

Siste vurderinger av Torridal Legekontor

Kunnskapsløs og overbærende

Lege: Linda Farstad Skrevet

Hadde ingen kunnskap om den psykiatriske diagnosen min. Hadde en ovenfra og ned holdning. Istedenfor å følge psykologens anbefalinger beordret hun meg til å ta en kopp te og lese en selvhjelpsbok om spiritualisme!

Dyktig og interessert!!

Lege: Morten Lossius Skrevet

En fantastisk lege!!! En veldig god lytter og man føler seg svært godt ivaretatt !!Henviser raskt videre og tar meg på alvor. Tar seg tid, men er også effektiv. Snakker så folk forstår og man blir alltid møtt med et godt håndtrykk!

faglig dyktig

Lege: Morten Lossius Skrevet

Morten lossius er en veldig hyggelig lege som snakker et forståelig språk! Han snakker og behandler deg på en ordentlig måte. Man blir tatt på alvor og han er faglig dyktig. Han sender deg til spesialist hvis det er behov for det. Morten lossius har en være måte som gjør at det er lett å like han samtidig som han er flink som lege, og det er to egenskaper jeg verdsetter høyt hos en lege.
Av alle legene jeg har hatt gjennom årene er Morten lossius den jeg har hatt klart best opplevelse hos! Mvh

Trygg, lytter, svarer og forklarer.

Lege: Linda Farstad Skrevet

Jeg føler mig ligeværdig i dialogen og der bliver lyttet til mine oplevelser af problemerne, disse bliver respekteret og opleves taget seriøst med i overvejelserne til konklusionerne.

Helt på tryne

Lege: Linda Farstad Skrevet

Jeg har hatt Linda som lege i flere år. Jeg har aldri vært fornøyd men har tenkt at det går over. Hun tar meg ikke seriøst, lytter ikke på meg, hun ser på saken men sier ikke no. Jeg er svært misfornøyd. Jeg har nå bytta lege og svært fornøyd.