Torridal Legekontor

Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S

Siste vurderinger av Torridal Legekontor

Ung, flink, lyttende lege

Lege: Jon Even Kile Skrevet

Dette må være byens beste unge lege. Dyktig - lyttende - og super sympatisk.
Er super førnøyd. Kan anbefales på det sterkeste.

He didn't get out of the cockadoodie car!

Lege: Linda Farstad Skrevet

Hun virker nærmest irritert for at du er der og "tar tiden" hennes. Dessuten er det hun som prater bort de få 10-15 minuttene du har, hvor hun avbryter og prater over deg og er svært nedtalende til tider. Utenom å ta en hau med blodprøver gjør hun en minimal innsats for å hjelpe. Går derfra med en håpløs, nedstemt følelse og det er surt å betale over 200 kroner for noen elendige minutter.

Verste legen du kan få!

Lege: Linda Farstad Skrevet

Hun er irritabel og bjeffete og har NULL tillit til deg som pasient. En helt ekstrem ovenfra og ned holdning. Hun er heller ikke flink faglig på noen områder. Vil du ha elendig hjelp gå her, om ikke bytt lege! Hun er også rådyr i forhold til andre leger, alltid over 200kr selvom hun bruker under 10 minutter. STYR UNNA!

Kjempefornøyd

Lege: Jon Even Kile Skrevet

Jon Even er en lun og god lege som tar deg på alvor, er hyggelig og tar seg tid til å lytte.
Rask til å henvise til spes. hvis nødvendig.
Ble aut.flyttet over til han etter at forgjengeren ble pensjonist, og hos Kile skal jeg bli med videre, ingen tvil.

Virker noe uerfaren.

Lege: Jon Even Kile Skrevet

Det kan virke som om denne legen er noe uerfaren. Men ellers virker han engasjert og på.

Jeg måtte nærmest spør selv om de prøvene jeg skulle ta, mens han leste seg opp på problemet mitt.