Ehsan Rajabian

Lyngdal Legesenter AS Mann, 37 år

Autorisert2010
Ledige plasser 150 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lyngdal Legesenter AS

Alleen 16 4580 Lyngdal
Ehsan Rajabian er en av 10 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Ehsan Rajabian

Veldig løsningsorientert og hjelpsom

Ehsan alltid villig til å hjelpe og gi gode råd. Hjelper ofte videre i system hvis behov. Virker dyktig og profesjonell. Har ikke opplevd noe negativt med ham. Han forklarer alltid veldig godt og starter med å spørre ut fra logg hvordan ting går.

forferdelig opplevelse

Jeg ble byttet il denne fastlegen ettersom at min tidligere fastlege sluttet på legesenteret i Lyngdal. Han lytter ikke etter det du har å si, avbryter mens du snakker og prøver å forklare din situasjon, i tillegg er han utrolig frekk og kommer med spydige kommentarer om du ringer inn og ber om hjelp.
Har også blitt glemt flere ganger da jeg hadde time

Beste legen jeg har hatt!

For min del så er dette den beste legen jeg har hatt. Han er lyttende,spørrende og ikke minst han handler.. Får meg som pasient til å føle meg verdsatt og betydningsfull.

Grundige lege

Kan anbefale denne legen på det sterkeste. Han er nøye, tar seg tid til å høre hvordan du har det, og gir seg ikke før han finner ut av det. Flott lege som jeg nesten ikke kan uttale navnet på, men snakker perfekt norsk. Anbefales.

Tillitvekkende

Første møte udelt positivt. Han hadde lest journalen på forhånd og hadde god tid. Jeg kommer til å prøve ham en stund nå.