Ehsan Rajabian

Lyngdal Legesenter AS

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ehsan Rajabian er en av 10 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Ehsan Rajabian

Utrolig fin person og lege.

Han lytter til din forklaring, og konkluderer alltid med blodprøver ol. for å være på den sikre siden.
Henviser videre til spesialist veldig raskt, slik at du skal føle deg ivaretatt og sikret det beste innen behandling.

Flott lege

Synes han hører på det du har å si. Er flink til å forklare og komme med råd og tips. Flink til å sende videre ved behov og til å rådføre seg med leger innenfor gittefeltom han er usikker.

Det eneste lille negative er at han virker som ar han ikke har så mye kunnskap om små barn så du får ikke så mye råd der. Men igjen så sender han fort videre om det skulle være noe.

Veldig løsningsorientert og hjelpsom

Ehsan alltid villig til å hjelpe og gi gode råd. Hjelper ofte videre i system hvis behov. Virker dyktig og profesjonell. Har ikke opplevd noe negativt med ham. Han forklarer alltid veldig godt og starter med å spørre ut fra logg hvordan ting går.

forferdelig opplevelse

Jeg ble byttet il denne fastlegen ettersom at min tidligere fastlege sluttet på legesenteret i Lyngdal. Han lytter ikke etter det du har å si, avbryter mens du snakker og prøver å forklare din situasjon, i tillegg er han utrolig frekk og kommer med spydige kommentarer om du ringer inn og ber om hjelp.
Har også blitt glemt flere ganger da jeg hadde time

Beste legen jeg har hatt!

For min del så er dette den beste legen jeg har hatt. Han er lyttende,spørrende og ikke minst han handler.. Får meg som pasient til å føle meg verdsatt og betydningsfull.