Rubeena Shehzad

Autorisasjon (2006)

Rubeena Shehzad er en av 24 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Rubeena Shehzad

Trivelig lege

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Har hatt henne dette året. Hun er alltid imøtekommende og smilende. Gir meg informasjon som jeg har behov for.Jeg glemmer sykdommen min når jeg møter henne hver gang.

Gjentatte tabber

Har brukt denne legen dette året, hun er hyggelig og lett tilgjengelig, men virker usikker og har lite kunnskap om mine helsproblemer, jeg bruker resept for flere medisiner, og har flere ganger måttet purre på fornyelse av disse. Jeg finner mer informasjon på nettet enn hva jeg får fra henne. Personalet i resepsjonen varierer fra kjempehyggelig til avisende. Vurderer å bytte.. Kanskje er hun bedre lege for kvinner enn for menn?

Middels godt inntrykk av denne legen

Som lege virker hun uinteressert, lite tillitsvekkende og 'kald'. Hyggelig men bruker svært liten tid på pasienten, det er iallefall min opplevelse. Det er en grunn til at jeg bytter.
En annen ting er en lite serviceinnstilt og ufin person i skranken. Det føles generelt ut som at det er lite hjelp eller service å få her, let videre!

medmenneskelighet

Denne legen bruker ikke skjønn og medmenneskelighet i sine vurderinger av pasienten. Barna mine vil ikke gå dit. Muligens god på diagnoser ol, det har vi ingen erfaring med da vi har gått hos henne kun kort tid.