Rubeena Shehzad

Autorisasjon (2006)

Rubeena Shehzad er en av 24 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Rubeena Shehzad

Lege med et stort forbedringpotesiale!

Rubeena kan forbedre seg noe enormt på flere områder. Hun kunne ha vist mer faglig kompetanse ved i sev finne ut av hvilke medisiner jeg trengte i stedet for å spørre hvilke jeg trodde kunne være bra. Hun kunne ha kontaktet tidligre fastlege selv og fått tilsendt legejournelen min på en sikker måte i stedet for å be meg be han sende den til sin hotmail-konto. Rubina kan og tenke på å forbedre sine lytte og kommunikasjonsevner.

Hun er lyttende, men ikke noen åpen person

Jeg har hadd henne til fadtlege noen år, jeg er ikke fornøyd, viser ikke alltid styor forståelse for pasientens lidelser.
Hun er til tider litt arrogant, og tror hun har rett.
Etter 4 år har jeg svært liten tillitt til henne

Kjølig.

Lett å få time hos legen. Kort ventetid og nokså presis.

Når man kommer og når man går, får man et kort og meget falskt smil som ikke inngir tillit. Virker kjølig som menneske.

Jeg kom for å ta underlivsundersøkelse. Legen var mest opptatt av om jeg hadde blødning (da ville hun vel ikke undersøke). Ingen beroligende "small talk" overhodet mens undersøkelsen ble utført, ei heller forklaring om hva som nå skulle skje. Helt taus i flere minutter.

Jeg kunne aldri tenke meg å gå til denne legen i en eventuell livskrise, og har byttet lege.

Flink lege

Flink lege. God tilgjengelighet. Hyggelig og imøtekommende.

hyggelig lege

Hun er veldig hyggelig lege og bruker tid til å lytte.Flink med barn. God kunnskap til å overbevise pasienter.Går an å få time samme dag med mindre enn 5 minutter ventetid. Hun jobber veldig effektivt og rask.Anbrfales for kvinner og barn.