Rubeena Shehzad

Tlf: 51 71 91 71 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rubeena Shehzad er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Rubeena Shehzad

Er fornøyd med Rubeena

Jeg har vært godt fornøyd med henne i flere år. Er ekstremt misfornøyd med tilgjengeligheten til de i skranken, er drittlei av å høre på telefonsvareren deres og å måtte sende SMS for å få tak i dem, så har skiftet lege nå.

Hun er en ryddig og god fastlege

Hun og kontoret følger opp alle de behov jeg har hatt hjelp til i forbindelse med langvarig sykdom. Anbefales.

Hyggelig lege

Hun er forståelsesfull og hyggelig lege. Tar seg tid til å lytte. Hvis hun ikke vet om noe så skaffer hun informasjon fra andre. Jeg er fornøyd.

Lege med et stort forbedringpotesiale!

Rubeena kan forbedre seg noe enormt på flere områder. Hun kunne ha vist mer faglig kompetanse ved i sev finne ut av hvilke medisiner jeg trengte i stedet for å spørre hvilke jeg trodde kunne være bra. Hun kunne ha kontaktet tidligre fastlege selv og fått tilsendt legejournelen min på en sikker måte i stedet for å be meg be han sende den til sin hotmail-konto. Rubina kan og tenke på å forbedre sine lytte og kommunikasjonsevner.

Hun er lyttende, men ikke noen åpen person

Jeg har hadd henne til fadtlege noen år, jeg er ikke fornøyd, viser ikke alltid styor forståelse for pasientens lidelser.
Hun er til tider litt arrogant, og tror hun har rett.
Etter 4 år har jeg svært liten tillitt til henne

Kjølig.

Lett å få time hos legen. Kort ventetid og nokså presis.

Når man kommer og når man går, får man et kort og meget falskt smil som ikke inngir tillit. Virker kjølig som menneske.

Jeg kom for å ta underlivsundersøkelse. Legen var mest opptatt av om jeg hadde blødning (da ville hun vel ikke undersøke). Ingen beroligende "small talk" overhodet mens undersøkelsen ble utført, ei heller forklaring om hva som nå skulle skje. Helt taus i flere minutter.

Jeg kunne aldri tenke meg å gå til denne legen i en eventuell livskrise, og har byttet lege.

Flink lege

Flink lege. God tilgjengelighet. Hyggelig og imøtekommende.

hyggelig lege

Hun er veldig hyggelig lege og bruker tid til å lytte.Flink med barn. God kunnskap til å overbevise pasienter.Går an å få time samme dag med mindre enn 5 minutter ventetid. Hun jobber veldig effektivt og rask.Anbrfales for kvinner og barn.

Trivelig lege

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Har hatt henne dette året. Hun er alltid imøtekommende og smilende. Gir meg informasjon som jeg har behov for.Jeg glemmer sykdommen min når jeg møter henne hver gang.

Gjentatte tabber

Har brukt denne legen dette året, hun er hyggelig og lett tilgjengelig, men virker usikker og har lite kunnskap om mine helsproblemer, jeg bruker resept for flere medisiner, og har flere ganger måttet purre på fornyelse av disse. Jeg finner mer informasjon på nettet enn hva jeg får fra henne. Personalet i resepsjonen varierer fra kjempehyggelig til avisende. Vurderer å bytte.. Kanskje er hun bedre lege for kvinner enn for menn?

Middels godt inntrykk av denne legen

Som lege virker hun uinteressert, lite tillitsvekkende og 'kald'. Hyggelig men bruker svært liten tid på pasienten, det er iallefall min opplevelse. Det er en grunn til at jeg bytter.
En annen ting er en lite serviceinnstilt og ufin person i skranken. Det føles generelt ut som at det er lite hjelp eller service å få her, let videre!

medmenneskelighet

Denne legen bruker ikke skjønn og medmenneskelighet i sine vurderinger av pasienten. Barna mine vil ikke gå dit. Muligens god på diagnoser ol, det har vi ingen erfaring med da vi har gått hos henne kun kort tid.