Rubeena Shehzad

Salus Legesenter
Solakrossen 15 4050 Sola
Rubeena Shehzad er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Rubeena Shehzad

Hun er en ryddig og god fastlege

Hun og kontoret følger opp alle de behov jeg har hatt hjelp til i forbindelse med langvarig sykdom. Anbefales.

Hyggelig lege

Hun er forståelsesfull og hyggelig lege. Tar seg tid til å lytte. Hvis hun ikke vet om noe så skaffer hun informasjon fra andre. Jeg er fornøyd.

Lege med et stort forbedringpotesiale!

Rubeena kan forbedre seg noe enormt på flere områder. Hun kunne ha vist mer faglig kompetanse ved i sev finne ut av hvilke medisiner jeg trengte i stedet for å spørre hvilke jeg trodde kunne være bra. Hun kunne ha kontaktet tidligre fastlege selv og fått tilsendt legejournelen min på en sikker måte i stedet for å be meg be han sende den til sin hotmail-konto. Rubina kan og tenke på å forbedre sine lytte og kommunikasjonsevner.

Hun er lyttende, men ikke noen åpen person

Jeg har hadd henne til fadtlege noen år, jeg er ikke fornøyd, viser ikke alltid styor forståelse for pasientens lidelser.
Hun er til tider litt arrogant, og tror hun har rett.
Etter 4 år har jeg svært liten tillitt til henne

Kjølig.

Lett å få time hos legen. Kort ventetid og nokså presis.

Når man kommer og når man går, får man et kort og meget falskt smil som ikke inngir tillit. Virker kjølig som menneske.

Jeg kom for å ta underlivsundersøkelse. Legen var mest opptatt av om jeg hadde blødning (da ville hun vel ikke undersøke). Ingen beroligende "small talk" overhodet mens undersøkelsen ble utført, ei heller forklaring om hva som nå skulle skje. Helt taus i flere minutter.

Jeg kunne aldri tenke meg å gå til denne legen i en eventuell livskrise, og har byttet lege.