Rubeena Shehzad

Autorisasjon (2006)

Rubeena Shehzad er en av 25 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Rubeena Shehzad

Don't recomand!

I was asking for an appointment, but they didn't inform me neither by SMS, phone call, Helsenorge or email that I've finally got an appointment, I just received an invoice for more than 300 kr. I tried to call them, but no answer. I've never met her, but this case was too frivolous for me.

Flinke

Jeg har vært pasienten siden 2020. Ha vært fornøyd hver gang. Jeg opplevd go rutine fra ringer, få timer, timer og ta tester tester og sånt...
De eneste jeg savner er tilgang til journal min. Men man kan få i papir versjon som er ok, men i disse tiå er alt i pdf... Dette håpe blir ordnet i framtid.

Anbefaler ikke denne legen!!

Dette er en lege jeg ikke anbefaler til noen som helst. Bryr seg ikke om sine pasienter!!! Vil ha ut pasienten før den nesten har kommet inn..

Verdens beste fastlege!

Lytter, bryr seg om deg, husker historien din og gir seg ikke før hun har funnet ut av hva som er galt. Hun har godt humør og meget vennlig. Jeg føler meg heldig som har «verdens beste fastlege»!

Dyktig lege

Veldig dyktig, konkret, faglig. Innsilt til behandling og undersøkelse. Konsentrert på problem. Bruker ikke tid til unødvendig prat. Einer seg ikke til pasienter som trenger lange samtaler om gjen og om gjen