Rubeena Shehzad

Salus Legesenter Kvinne, 41 år

Autorisert2006
Ledige plasser 216 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Salus Legesenter

Solakrossen 15 4050 Sola
Rubeena Shehzad er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Rubeena Shehzad

Hun er en ryddig og god fastlege

Hun og kontoret følger opp alle de behov jeg har hatt hjelp til i forbindelse med langvarig sykdom. Anbefales.

Hyggelig lege

Hun er forståelsesfull og hyggelig lege. Tar seg tid til å lytte. Hvis hun ikke vet om noe så skaffer hun informasjon fra andre. Jeg er fornøyd.

Vil ikke anbefale denne legen

Generelt er jeg ikke fornøyd med denne legen. Her er min erfaring:

Positivt:
- lett å få time, kort ventetid.
- hyggelig personal i skranken.

Negativt:
- har ikke tatt mine smerter og symptomer på alvor.
- virker kald og uinteressert når jeg forklarer hvorfor jeg er der.
- klarte ikke å se på ultralyd at babyen min lå i seteleie, noe som resulterte i utvendig snuing i uke 39+1.
- maste i noen måneder om ikke jeg kunne ta en blodprøve for å sjekke jern for jeg var så sliten, ble forsikret om at det ikke var nødvendig ettersom blodprosenten min var fin. Da jeg endelig forlangte blodprøve viste det seg at jeg hadde veldig lavt både jern og B12, og måtte få resept på begge.

Hvis du har denne legen, så er det viktig å være bestemt, ikke gi deg med tanke på henvisning, og stå på ditt selv om hun sier det ikke er nødvendig. I mine 3 tilfeller viste det seg i etterkant at jeg hadde rett, og jeg er egentlig bare sint på meg selv for at jeg lot henne overbevise meg om noe annet og at jeg ikke byttet lege tidligere. Nå har jeg ny fastlege og det er som natt og dag.

Lege med et stort forbedringpotesiale!

Rubeena kan forbedre seg noe enormt på flere områder. Hun kunne ha vist mer faglig kompetanse ved i sev finne ut av hvilke medisiner jeg trengte i stedet for å spørre hvilke jeg trodde kunne være bra. Hun kunne ha kontaktet tidligre fastlege selv og fått tilsendt legejournelen min på en sikker måte i stedet for å be meg be han sende den til sin hotmail-konto. Rubina kan og tenke på å forbedre sine lytte og kommunikasjonsevner.

Hun er lyttende, men ikke noen åpen person

Jeg har hadd henne til fadtlege noen år, jeg er ikke fornøyd, viser ikke alltid styor forståelse for pasientens lidelser.
Hun er til tider litt arrogant, og tror hun har rett.
Etter 4 år har jeg svært liten tillitt til henne