Rubeena Shehzad

Salus Legesenter

2006

Salus Legesenter Telefonnummer51 71 91 7151 71 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 15 4050 Sola
Rubeena Shehzad er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Rubeena Shehzad

Mangler empati

Grei lege når du trenger en resept for å få bukt med enkle fysiske plager, men mangler mye når det kommer til den medmenneskelige og psykiske biten. Hun har ikke evne til å sette seg inn i andres situasjon og få deg som pasient beroliget når du sliter. Nei, da er hun mer interessert i å skrive sykemeldingen. Derfor skifter jeg nå fastlege.
Resepsjonen er hyggelig, og kort ventetid er bra.

Forståelsesfull og faglig dyktig

Hun er en særdeles behagelig og vennlig person. Hun bryr seg om pasientene sine og husker deg fra gang til gang selv om en ikke er der ofte. Hun er grundig og nøyen i sin vurdering. En føler hun ønsker å gjøre det beste for deg. En herlig person som gjør deg trygg.

Er fornøyd med Rubeena

Jeg har vært godt fornøyd med henne i flere år. Er ekstremt misfornøyd med tilgjengeligheten til de i skranken, er drittlei av å høre på telefonsvareren deres og å måtte sende SMS for å få tak i dem, så har skiftet lege nå.

Hun er en ryddig og god fastlege

Hun og kontoret følger opp alle de behov jeg har hatt hjelp til i forbindelse med langvarig sykdom. Anbefales.

Hyggelig lege

Hun er forståelsesfull og hyggelig lege. Tar seg tid til å lytte. Hvis hun ikke vet om noe så skaffer hun informasjon fra andre. Jeg er fornøyd.