Saeid Sohrabi

Sandnes klinikken
Solaveien 95 4316 Sandnes
Saeid Sohrabi er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Saeid Sohrabi

Han er kunskaprik, Han har lidenskapen for å være en lege

Han har vært min lege mer en 3 år . Han bryr seg om ditt problem og gjør alt han kan for å finne den beste behandlingen som passer best for deg.Han bruker masse tid for pasientene sine motsatt mange andre leger, veldig lyttende og nøyaktig med spørsmålene, jeg har ganske alvorlig helse tilstand og jeg har gått mange steder og har vært hos mange leger og spesialister for å finne behandlingen, en liksom ukjent sykdom med rare symptomer, Han gjøre sitt best i hele prosessen til å hjelpe meg og finne ut hva er egentlig galt med meg.Ingen lege kunne hjelpe meg faktisk, det var han som brukte tiden for å løse mitt problem,og jeg så at han gjøre faktisk det samme for alle pasienter, derfor jeg anbefaler ham sterkt, Absolutte fornøyd og skal fortsette med han videre.

smilende og i møtekommende

han har sineklare meninger,noe som er trøkkt for oss passienter jeg har stor tillit til han da jeg kan stole på han

Ein flott lege som har tid til sine pasienter

Har hatt Saeid som fastlege for kånå og ungane våre på 1, 4 og 10 år. Han er lyttande og alltid positiv til alle innspel. Kan ikkje finne noko som kan verte betre. Om han ikkje er tilgjengeleg for akutt, så er det alltid nokon andre på legesentret som kan tre inn. Anbefalast på det sterkaste.

Den beste legen jeg har hatt

Smilende og imøtekommende
Kompetanserik og opptatt av å sette seg inn i hva som feiler
Tillitsskapende
Forklarende på en god pedagogisk måte
Opptatt av å gi gode råd

Bra lege!

Flink til å lytte. Tar deg og det du sier alvorlig. Flink med sår. Fikk den beste sårbehandling og egenbehandlingstips noensinne.

Ok Lege

Jeg er ikke særlig fornøyd med min nåværende fastlege. Ventetiden er veldig lang. Jeg føler ikke at fastlegen min tar meg seriøs, å svarer på mine spørsmål.
Personalet er veldig hyggelige.

Dyktig og hyggelig

Veldig godt fornøyd så langt med god oppfølging. Flink til å opplyse og informere, og til å lytte. Stiller gode spørsmål

Beste legen som finnes

Tar tid til pasientene sine. Litt lange ventetider pga han følger opp hver eneste pasient å bryr seg veldig. Snill og rolig. Får nesten alltid time hos han samme dagen jeg ringer. Alltid tilgjengelig og hjelpsom og gir deg timer for kontroll, og glemmer deg ikke helt til du er helt frisk igjen. Sånn er hvertfall min opplevelse med han. Den legen her kan gå hjem med en god samvittighet. 👍

Rolig, Høyt forstålsen, Fornøyd oppfølging

Etter månedene så jeg meg nødt til å finne fastlegen og valget falt på dr. Saeid. Jeg ringte opp resepsjon, og fikk time når jeg ønsket. Kl1500 sammedag fikk jeg legemøte og følget han meg opp. Han ga et godt inntrykk fra vi møtte hverandre. Han lyttet på hva jeg hadde å si og forklarte underveis i undersøkelsen. Han er en rolig og behagelig lege som jeg gjerne anbefaler andre å bruke.

Veldig hyggelig lege

Veldig hyggelig lege, rask og effektiv. Kommer til å fortsette med å bruke han.

Som nevnt under, ja, han satt med fjeset opp i PCen og noterte det jeg sa, men heller det enn at han ikke får med seg det jeg sier.

utroligt god lege

Høflig,god til og lytte.altid blid. Er og lege for min kone og barn. Kjapt svar om prøver og slik som blir tatt på sandnesklinikken.

En som tar meg seriøst

Jeg synes han var veldig flink og han lyttet nøye til det jeg sa. Empatisk og dyktig lege! :-)

Fraværende lege

Første legetime hånd hilste han ikke engang på meg. Jeg var hos han i forbindelse med min graviditet, og opplevde han som fraværende og uproff. Han kikket nesten bare inn i dataskjermen også. Jeg var hos han gjentatte ganger og hver gang spurte han hva jeg jobbet som og hva jeg het, og han skrev alltid noe feil på papirene, som feil navn, eller feil opplysninger. Utrolig irriterende!