Saeid Sohrabi

• Allmennmedisin
  • Radiologi
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 21 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes
Saeid Sohrabi er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Saeid Sohrabi

Ok Lege

Jeg er ikke særlig fornøyd med min nåværende fastlege. Ventetiden er veldig lang. Jeg føler ikke at fastlegen min tar meg seriøs, å svarer på mine spørsmål.
Personalet er veldig hyggelige.

Dyktig og hyggelig

Veldig godt fornøyd så langt med god oppfølging. Flink til å opplyse og informere, og til å lytte. Stiller gode spørsmål

Beste legen som finnes

Tar tid til pasientene sine. Litt lange ventetider pga han følger opp hver eneste pasient å bryr seg veldig. Snill og rolig. Får nesten alltid time hos han samme dagen jeg ringer. Alltid tilgjengelig og hjelpsom og gir deg timer for kontroll, og glemmer deg ikke helt til du er helt frisk igjen. Sånn er hvertfall min opplevelse med han. Den legen her kan gå hjem med en god samvittighet. 👍

Rolig, Høyt forstålsen, Fornøyd oppfølging

Etter månedene så jeg meg nødt til å finne fastlegen og valget falt på dr. Saeid. Jeg ringte opp resepsjon, og fikk time når jeg ønsket. Kl1500 sammedag fikk jeg legemøte og følget han meg opp. Han ga et godt inntrykk fra vi møtte hverandre. Han lyttet på hva jeg hadde å si og forklarte underveis i undersøkelsen. Han er en rolig og behagelig lege som jeg gjerne anbefaler andre å bruke.

Veldig hyggelig lege

Veldig hyggelig lege, rask og effektiv. Kommer til å fortsette med å bruke han.

Som nevnt under, ja, han satt med fjeset opp i PCen og noterte det jeg sa, men heller det enn at han ikke får med seg det jeg sier.