Saeid Sohrabi

Solaveien 95 4316 Sandnes
Saeid Sohrabi er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Saeid Sohrabi

Ikke fornøyd

Veldig hyggelig kar, men ikke helt den personen jeg vil stole på når det gjelder helsen min. Fikk inntrykk at han hadde veldig dårlig tid, og var omtrent "kastet" ut fra kontoret etter 15 min uten å få en skikkelig avklaring. Spørsmålene mine ble bare snakket vekk. Liker ikke å sette karakterer på andre mennesker, men her var jobben virkelig dårlig utført.

Han er kunskaprik, Han har lidenskapen for å være en lege

Han har vært min lege mer en 3 år . Han bryr seg om ditt problem og gjør alt han kan for å finne den beste behandlingen som passer best for deg.Han bruker masse tid for pasientene sine motsatt mange andre leger, veldig lyttende og nøyaktig med spørsmålene, jeg har ganske alvorlig helse tilstand og jeg har gått mange steder og har vært hos mange leger og spesialister for å finne behandlingen, en liksom ukjent sykdom med rare symptomer, Han gjøre sitt best i hele prosessen til å hjelpe meg og finne ut hva er egentlig galt med meg.Ingen lege kunne hjelpe meg faktisk, det var han som brukte tiden for å løse mitt problem,og jeg så at han gjøre faktisk det samme for alle pasienter, derfor jeg anbefaler ham sterkt, Absolutte fornøyd og skal fortsette med han videre.

smilende og i møtekommende

han har sineklare meninger,noe som er trøkkt for oss passienter jeg har stor tillit til han da jeg kan stole på han

Ein flott lege som har tid til sine pasienter

Har hatt Saeid som fastlege for kånå og ungane våre på 1, 4 og 10 år. Han er lyttande og alltid positiv til alle innspel. Kan ikkje finne noko som kan verte betre. Om han ikkje er tilgjengeleg for akutt, så er det alltid nokon andre på legesentret som kan tre inn. Anbefalast på det sterkaste.

Den beste legen jeg har hatt

Smilende og imøtekommende
Kompetanserik og opptatt av å sette seg inn i hva som feiler
Tillitsskapende
Forklarende på en god pedagogisk måte
Opptatt av å gi gode råd