Saeid Sohrabi

Allmennlegespesialist, fastlege og radiolog

• Allmennmedisin
  • Radiologi

Autorisasjon (2003)

Eira Legesenter Telefonnummer51 73 25 5551 73 25 ...
3.Etasje Luramyrveien 79 4313 Sandnes
Saeid Sohrabi er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Saeid Sohrabi

Den beste legen jeg har vært bort i

Jeg kan fortsatt ikke tro på at jeg har funnet denne fastlegen. Jeg kan ikke tenke noen som kan bli bedre. Han er vår fastlege for hele familien. Setter riktig diagnose, gir resept på det som er nødvendig, er veldig forsiktig med antibiotika, spesielt til barn. Er generelt sett veldig snill og virkelig opptatt av dine plager! Anbefales!

Overfladisk

Ble møtt av en smilende og høflig lege, som sier at dette skal vi fikse. Gir deg håp og skriver ut den ene medisinen etter den andre, men ingen oppfølging. Han "googlet" seg fram til en ny mulig diagnose.
Måtte selv be om at det skulle tas prøver, og disse ble til alt overmål feil behandlet. Veldig lite tillitvekkende !

Ikke fornøyd

Veldig hyggelig kar, men ikke helt den personen jeg vil stole på når det gjelder helsen min. Fikk inntrykk at han hadde veldig dårlig tid, og var omtrent "kastet" ut fra kontoret etter 15 min uten å få en skikkelig avklaring. Spørsmålene mine ble bare snakket vekk. Liker ikke å sette karakterer på andre mennesker, men her var jobben virkelig dårlig utført.

Han er kunskaprik, Han har lidenskapen for å være en lege

Han har vært min lege mer en 3 år . Han bryr seg om ditt problem og gjør alt han kan for å finne den beste behandlingen som passer best for deg.Han bruker masse tid for pasientene sine motsatt mange andre leger, veldig lyttende og nøyaktig med spørsmålene, jeg har ganske alvorlig helse tilstand og jeg har gått mange steder og har vært hos mange leger og spesialister for å finne behandlingen, en liksom ukjent sykdom med rare symptomer, Han gjøre sitt best i hele prosessen til å hjelpe meg og finne ut hva er egentlig galt med meg.Ingen lege kunne hjelpe meg faktisk, det var han som brukte tiden for å løse mitt problem,og jeg så at han gjøre faktisk det samme for alle pasienter, derfor jeg anbefaler ham sterkt, Absolutte fornøyd og skal fortsette med han videre.

smilende og i møtekommende

han har sineklare meninger,noe som er trøkkt for oss passienter jeg har stor tillit til han da jeg kan stole på han