Dagfinn Sverre Aarskog

Autorisasjon (2001)

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

altfor mange pasienter

det burde vært et tak på hvor mange pasienter en lege kan ha ..når man må vente i flere uker på en legetime er det for mange på lista .

Ikke bra

Meget dårlig lege, før sein var gang ca 1 Tim vanskelig at få time. Følger ikke opp blodprøve eller henvisninger.

Dyktig detektiv

Jeg har hatt Aarskog som fastlege i over 17 år og setter stor pris på han. Jeg blir alltid tatt seriøst og opplever også at han har tillit til meg. Når er det noe som feiler meg prøver han så effektivt som mulig å finne svar og tenker bredt. Samtidig liker jeg måten han snakker på, respektfullt og empatisk, men samtidig ganske rett frem, liketil med litt humor.

Helt unik

Dagfinn er veldig annerledes enn andre leger jeg har vært hos, og jeg har vært hos mange. Han sitter ikke klistret til pcen som mange andre leger jeg har vært hos gjør, han ser på deg og spør rett ut hva problemet er, og virker genuint opptatt av å finne ut hva som er galt.
Kan kanskje fremstå litt «skummel» og rett fram i starten for noen, men han er utrolig empatisk og god.
Veldig løsningsorientert.
Han tar seg god tid, lytter og kommer med råd. Jeg skulle ønske jeg fant han før, for han er virkelig den dyktigste jeg har vært hos. Jeg vil egentlig gjerne flytte fra Oslo, men jeg vil ikke miste han som lege. Det sier litt.
Han kan det han driver med.

Seriøs

Dagfinn er en empatisk, flink og klok lege. Han bruker den tiden som er nødvendig. Han forventer at pasienten deltar i behandlingen og det er bra.