Dagfinn Sverre Aarskog

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Tlf: 23 19 60 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dagfinn Sverre Aarskog er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Beste lAllmenlegen jeg har møtt!

Alltid tilgjengelig, kunnskapsrik og rask til å forstå symptomer.
Kom til ham med svimmelhet og generelt tung i kroppen.
Registrerte høyt blodtrykk og kreatinin.
I løpet av kort tid var han på telefonen til vakthavende på Ullevål og og til nærmeste røndtgenklinikk der fikk han mast seg til en time for meg umiddelbart.
Deretter fulgte han opp med å få svar fra røndtgenlegen omgående.
Så var det ny telefon til Ullevål sykehus for å redegjøre for tilstanden. Konklusjonen var nyresvikt og omgående innleggelse.
Hans raske respons og evne til å se allvoret og handle effektivt i en, for meg, alvorlig krise. Viser tydelig hans kvaliteter som lege.

Føler meg i trygge hender hos Dagfinn Aarskog

Jeg har hatt Dagfinn som private lege nå i snart 13år! Kunnskapsrik til stede, effektiv,og flink til å lytte!Skulle ønske flere leger kunne være som Aarskog,da han tar pasienten sin på alvor!!!Ingen problemer å nå ham nå som ham både har video time på nett og også kan bestille timer og resepter på nett!"EFEKTIVT"Etter oppstart med video og konsultasjon på tlf har jeg bare positivt å si om Aarskog!!!

Veldig kompetent, ingen ventetid

Jeg er veldig fornøyd med Dagfinn som fastlege. Veldig kompetent, gode forklaringer. Han bruker ikke mer tid enn nødvendig, men det syns jeg er bare positiv, fordi dette gjør at man alltid får en time ila dagen, når man trenger det.

Lite kompetente vikarer

Det er nærmest umulig å få time hos min egentlige fastlege, Dagfinn Aarskog. Derfor ender jeg opp med å time hos vikar Lars Gullestad, og sist til en annen vikar. De to unge vikarene surrer med henvisninger og sender dem feil sted eller hjem til meg slik at jeg taper viktig tid. Det hjelper ikke at jeg veileder dem underveis i legetimen om hvor de skal sende henvisningene. De har ingen løsninger på de problemer man kommer med, verken når det gjelder meg eller barna. De er i villrede om hva de skal anbefale når man spør og hvilke prøver de bør ta. Og den siste vikarlegen var svært uhøflig. De som sitter i resepsjonen og er på laboratoriet er dyktige og høflige og det pleier å gå greit å komme frem på telefon om man ringer tidlig. Men det hjelper jo lite når legene man får time hos er inkompetente.

Har hatt Dagfinn Aarskog som lege siden 2001 beste legen jeg har hatt empatisk forståelsesfull. En lege som tar vare på deg. Jeg anbefaler Dagfinn, og vil beholde han som fastlege så lenge jeg kan.