Dagfinn Sverre Aarskog

Autorisasjon (2001)

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Helt unik

Dagfinn er veldig annerledes enn andre leger jeg har vært hos, og jeg har vært hos mange. Han sitter ikke klistret til pcen som mange andre leger jeg har vært hos gjør, han ser på deg og spør rett ut hva problemet er, og virker genuint opptatt av å finne ut hva som er galt.
Kan kanskje fremstå litt «skummel» og rett fram i starten for noen, men han er utrolig empatisk og god.
Veldig løsningsorientert.
Han tar seg god tid, lytter og kommer med råd. Jeg skulle ønske jeg fant han før, for han er virkelig den dyktigste jeg har vært hos. Jeg vil egentlig gjerne flytte fra Oslo, men jeg vil ikke miste han som lege. Det sier litt.
Han kan det han driver med.

Seriøs

Dagfinn er en empatisk, flink og klok lege. Han bruker den tiden som er nødvendig. Han forventer at pasienten deltar i behandlingen og det er bra.

Flink leger

Dagfinn er snill, flink og klok leger. Føler meg veldig hørt og velkommen hos han. Ikke leger som anbefaler «paratabs og hvile» som mange andre leger når det er vanskelig å finne hva det er som plager man.

Særdeles effektive helseråd

Proffesjonell og hyggelig lege som etter min erfaring er raskt på riktig diagnose og effektive behandling. Så jeg trenger ikke være der ofte. Når jeg skal er det ventetid.

Beste legen jeg har hatt!

Han er rask og effektiv, samtidig som han lytter og tar meg på alvor. Den beste legen jeg har hatt. Kompetent.