Dagfinn Sverre Aarskog

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Ikke greit

Skulle ikke vært lov at en lege har 2500 pasienter
Hva er vitsen når man aldri har ledig tid og har vikar mesteparten av tiden

Svært fornøyd.

Fastlege min i mange år. Lydhør og løsningsorientert. Profesjonell og kunnskapsrik. To the point, no BS :-)

Trygg, tydelig og god

- som pårørende oppleves Dagfinn som trygg, tydelig og god. Han er opptatt av å finne gode løsninger gitt hva som er mulig.

Han er tydelig på taushetsplikt og at hans oppgave er å sikre best mulig behandling for hans pasistent.

Som pårørende oppleves dette som trygt ( og da er det så fint at han også viser balansen og ansvaret hans). Kanskje dette kan oppleves som "strengt" av noen, men selv oppleves det da som en trygghet og profesjonalitet på dyktighet. Takk!

God, trygg og kunnskapsrik

Byttet til Dagfinn nylig, har ikke noe annet å si enn varme ord.
Han er empatisk, lytter og følger opp, føler meg trygg med han som fastlege og godt ivaretatt.
Kan være noe ventetid til tider, men opplever det ikke som vanskelig dersom noe haster :)

En god fastlege

Jeg har hatt fastlege på Colosseumklinikken i seks år, og byttet til Dagfinn i fjor etter å ha havnet hos han ved et par anledninger. Han er nok den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar deg seriøst på både store og små spørsmål, effektiv, trygg og kunnskapsrik. Tar seg tid når du først har kommet inn og er oppriktig interessert i å hjelpe, både ved fysiske og mentale plager. Stort pluss at klinikken er enkel å få tak i på mail og rask respons.