Dagfinn Sverre Aarskog

Colosseumklinikken Allmennseksjonen Mann, 43 år

Autorisert2001
Ledige plasser 25 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Dagfinn Sverre Aarskog er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Kunnskapsrik, omsorgsfull og profesjonell lege

Aarskog har vært min fastlege i mer enn 10 år, og jeg har bare hatt gode opplevelser. Han er god til å lytte, tar raskt poenger, konsentrerer seg om det vesentligste og arbeider systematisk med å finne gode løsninger. Han kommuniserer klart og direkte, uten omsvøp, noe jeg setter stor pris på. Selv om Aarskog er travel (slik en god lege bør være) og har mange pasienter, har jeg alltid opplevd at han tar seg god tid når det er nødvendig.

Arrogant og lite villig til å hjelpe

Som menneske og pasient forventer jeg å bli møtt med respekt og høflighet. Dagfinn klarte ikke å innfri disse forventningene, og møtte meg heller med arroganse og hovmod. Han var veldig opptatt av å fortelle meg om hvor trøtt og lei han var og hvor lite interessert han var i å hjelpe meg. Jeg har faktisk aldri møtt maken til holdning, spesielt da han mente jeg var «dårlig forberedt» til timen, fordi jeg ikke hadde en bedre forklaring på hva som feiler meg. Det eneste jeg tok med meg fra denne timen var en regning og en mistro til leger som jeg aldri har hatt før.

Den beste lege jag har hatt

Bra klinikk mit I Oslo, Meget bra Lege som Bryr seg om dig. Har en bred er faring og får saker gjort for deg. Klinikken har flere fastleger og andre spesialister samt Legevakt 365 dager i året.

Lege med for mange pasienter

Som oftest tilfredsstillende ventetid for legetime.
Som regel ca. 30 min å vente etter avtalt tid.
For liten tid til samtaler.
God faglig kompetanse

SURRETE OG LITE EMPATISK

Jeg har aldri opplevd å komme inn til tiden hos Dagfinn.
Som regel satt jeg rundt 30 min over tidspunktet, men ved flere anledninger opptil 1,5 time.
Har man flere ting å ta opp, ber han deg komme tilbake og tilbake og tilbake. Blir aldri ferdig. Henvisninger har blitt glemt sendt, og jeg har måtte bedt andre leger om å gjøre jobben han ikke har gjort.
Lite sympati når det gjelder psykisk helse.
Han tar seg vann over hodet, for mange pasienter og klarer da ikke følge opp disse.
Om man trenger en enkel resept er han snar.