Dagfinn Sverre Aarskog

Tlf: 23 19 60 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dagfinn Sverre Aarskog er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Føler meg i trygge hender hos Dagfinn Aarskog

Jeg har hatt Dagfinn som private lege nå i snart 13år! Kunnskapsrik til stede, effektiv,og flink til å lytte!Skulle ønske flere leger kunne være som Aarskog,da han tar pasienten sin på alvor!!!Ingen problemer å nå ham nå som ham både har video time på nett og også kan bestille timer og resepter på nett!"EFEKTIVT"Etter oppstart med video og konsultasjon på tlf har jeg bare positivt å si om Aarskog!!!

Veldig kompetent, ingen ventetid

Jeg er veldig fornøyd med Dagfinn som fastlege. Veldig kompetent, gode forklaringer. Han bruker ikke mer tid enn nødvendig, men det syns jeg er bare positiv, fordi dette gjør at man alltid får en time ila dagen, når man trenger det.

Lite kompetente vikarer

Det er nærmest umulig å få time hos min egentlige fastlege, Dagfinn Aarskog. Derfor ender jeg opp med å time hos vikar Lars Gullestad, og sist til en annen vikar. De to unge vikarene surrer med henvisninger og sender dem feil sted eller hjem til meg slik at jeg taper viktig tid. Det hjelper ikke at jeg veileder dem underveis i legetimen om hvor de skal sende henvisningene. De har ingen løsninger på de problemer man kommer med, verken når det gjelder meg eller barna. De er i villrede om hva de skal anbefale når man spør og hvilke prøver de bør ta. Og den siste vikarlegen var svært uhøflig. De som sitter i resepsjonen og er på laboratoriet er dyktige og høflige og det pleier å gå greit å komme frem på telefon om man ringer tidlig. Men det hjelper jo lite når legene man får time hos er inkompetente.

Har hatt Dagfinn Aarskog som lege siden 2001 beste legen jeg har hatt empatisk forståelsesfull. En lege som tar vare på deg. Jeg anbefaler Dagfinn, og vil beholde han som fastlege så lenge jeg kan.

Veldig flink og hyggelig!

Aldrig hatt noe å klage på hos Dagfinn. Hyggelig, imøtekommende og rask behandling:) Har hatt han som lege i 10 år og bytter bare pga av flytting til et annet fylke.

Kjempeflink lege

Vi løper ned legekontoret på Colosseum fordi vi har et barn som for
Tiden er kronisk syk. Jeg opplever at Dagfinn har det travelt, men allikevel er han alltid imøtekommende og hjelpsom. Der hvor han selv ikke er tilstede har han en step inn, Lars, som også er veldig hyggelig. Alt i alt er vi veldig fornøyde med Dagfinn, og han fortjener alle sterner i boken. Dessuten er stedet rent, pent og hyggelig.

Dyktig

Jeg har hatt Dagfinn som fastlege siden begynnelsen av 2013, men må nå bytte pga flytting.
Dagfinn er faglig dyktig, rett på sak og rask.
Jeg opplever dessverre at han er veldig opptatt og alltid sent ute til timene. De fleste gangene jeg skulle til legekontoret har jeg fått en annen lege heller. (Som jeg faktisk har likt mye bedre!)
Som flere andre har nevnt, opplever jeg at psykiske vanskeligheter ikke tas veldig seriøst, og det er lite hjelp å få på det punktet. Forutenom det er han flott.

Kunnskapsrik, omsorgsfull og profesjonell lege

Aarskog har vært min fastlege i mer enn 10 år, og jeg har bare hatt gode opplevelser. Han er god til å lytte, tar raskt poenger, konsentrerer seg om det vesentligste og arbeider systematisk med å finne gode løsninger. Han kommuniserer klart og direkte, uten omsvøp, noe jeg setter stor pris på. Selv om Aarskog er travel (slik en god lege bør være) og har mange pasienter, har jeg alltid opplevd at han tar seg god tid når det er nødvendig.

Arrogant og lite villig til å hjelpe

Som menneske og pasient forventer jeg å bli møtt med respekt og høflighet. Dagfinn klarte ikke å innfri disse forventningene, og møtte meg heller med arroganse og hovmod. Han var veldig opptatt av å fortelle meg om hvor trøtt og lei han var og hvor lite interessert han var i å hjelpe meg. Jeg har faktisk aldri møtt maken til holdning, spesielt da han mente jeg var «dårlig forberedt» til timen, fordi jeg ikke hadde en bedre forklaring på hva som feiler meg. Det eneste jeg tok med meg fra denne timen var en regning og en mistro til leger som jeg aldri har hatt før.

Den beste lege jag har hatt

Bra klinikk mit I Oslo, Meget bra Lege som Bryr seg om dig. Har en bred er faring og får saker gjort for deg. Klinikken har flere fastleger og andre spesialister samt Legevakt 365 dager i året.

Lege med for mange pasienter

Som oftest tilfredsstillende ventetid for legetime.
Som regel ca. 30 min å vente etter avtalt tid.
For liten tid til samtaler.
God faglig kompetanse

SURRETE OG LITE EMPATISK

Jeg har aldri opplevd å komme inn til tiden hos Dagfinn.
Som regel satt jeg rundt 30 min over tidspunktet, men ved flere anledninger opptil 1,5 time.
Har man flere ting å ta opp, ber han deg komme tilbake og tilbake og tilbake. Blir aldri ferdig. Henvisninger har blitt glemt sendt, og jeg har måtte bedt andre leger om å gjøre jobben han ikke har gjort.
Lite sympati når det gjelder psykisk helse.
Han tar seg vann over hodet, for mange pasienter og klarer da ikke følge opp disse.
Om man trenger en enkel resept er han snar.

Godt valg av fastlege

Dagfinn Aarskog er effektiv, sympatisk og faglig dyktig.
Både fastlege og Colloseumklinikken anbefales på det sterkeste.

Empatisk og faglig dyktig

Jeg har hatt Dagfinn som fastlege siden 2003, Han er tillitsvekkende og har god oversikt i fagfeltet. Han for meg alltid god veiledning, og er heller ikke redd for å gi tilbakemeldinger på ting han mener jeg kan bli bedre på.

Jeg anbefaler Dagfinn, og vil beholde han som fastlege så lenge jeg kan.

Dyktig, engasjert og nøyaktig

Dagfinn er en meget dyktig fastlege. Jeg og våre tre barn har benyttet han helt siden han kom fra Vovat og åpnet klinikken. Det er lett å få tid og han tar seg god tid til den årlige samtalen og de nødvendige prøver blir tatt og oppfølging blir ordnet.
Henvisning til spesialist og røntgen fungerer godt.
Dagfinns tidsplanlegging kunne vært bedre.
Resesjonen er vennlig og hjelpsom.
Vi har følelsen av å bli tatt meget godt vare på og Dagfinn er dyktig i sin legerolle.

Flink lege som kunne brukt litt mere tid

Jeg synes Dagfinn er en flink lege, men litt stressa til tider! Veldig bra om man ønsker time på dagen !

Lite imøtekommende

Dagfinn virker lite sosial intelligent. Han er verken hyggelig eller spesielt interessert i hva du har å si. Veldig lite empatisk og ganske arrogant. Glad jeg har byttet fastlege...Nå har jeg en som er både dyktig og sympatisk.

En støttespiller i hverdagen!

Jeg har hatt Dagfinn som fastlege i 14 år, og kunne ikke vært mer
fornøyd. Dagfinn er en person som ser deg, forstår deg og tar deg alvorlig. Han er nøye med utredning og gir seg ikke før han har et svar/diagnose. I tilegg til dette, så er han et medmenneske på alle plan. Ringer man, så får man alltid time samme uken.
Jeg kjører faktisk helt fra Skjetten til Majorstua, kun fordi jeg ikke vil bytte til en annen fastlege.
Fineste fastlegen jeg vet om!

Skuffende

Har hatt Aarskog som fastlege i 11 år, og har derfor et godt grunnlag. Fra å være veldig fornøyd har jeg de siste årene gått over til å bli mindre fornøyd, og har nå kommet til at jeg vil bytte fastlege. Jeg vil ha en lege som ikke er humørsyk og som følger meg opp.

Glimrende oppfølging

Grundig, gode spørsmål, klare og tydelige Anbefallinger. En lege som tar vare på deg.

Ser ingen grunn til å skrive mer enn dette.