Dagfinn Sverre Aarskog

Autorisasjon (2001)

Dagfinn Sverre Aarskog er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

altfor mange pasienter

det burde vært et tak på hvor mange pasienter en lege kan ha ..når man må vente i flere uker på en legetime er det for mange på lista .

Trygg og rolig

Jeg har hatt fastlege hos Colosseumklinikken i noen år nå, og ved et par anledninger har jeg havnet hos dr. Aarskog. Dagfinn er nok samlet sett den beste fastlegen jeg har vært hos. Han får deg til å føle deg sett, tar deg alvor, stiller gode spørsmål og tar deg i mot med respekt og omtanke. Pluss for å være interessert i å finne roten til problemet, og ikke gå rett på enkleste utvei med sykemelding. Jeg har nå satt meg på venteliste for å få han som min fastlege.

Ikke bra

Meget dårlig lege, før sein var gang ca 1 Tim vanskelig at få time. Følger ikke opp blodprøve eller henvisninger.

Dyktig detektiv

Jeg har hatt Aarskog som fastlege i over 17 år og setter stor pris på han. Jeg blir alltid tatt seriøst og opplever også at han har tillit til meg. Når er det noe som feiler meg prøver han så effektivt som mulig å finne svar og tenker bredt. Samtidig liker jeg måten han snakker på, respektfullt og empatisk, men samtidig ganske rett frem, liketil med litt humor.

Helt unik

Dagfinn er veldig annerledes enn andre leger jeg har vært hos, og jeg har vært hos mange. Han sitter ikke klistret til pcen som mange andre leger jeg har vært hos gjør, han ser på deg og spør rett ut hva problemet er, og virker genuint opptatt av å finne ut hva som er galt.
Kan kanskje fremstå litt «skummel» og rett fram i starten for noen, men han er utrolig empatisk og god.
Veldig løsningsorientert.
Han tar seg god tid, lytter og kommer med råd. Jeg skulle ønske jeg fant han før, for han er virkelig den dyktigste jeg har vært hos. Jeg vil egentlig gjerne flytte fra Oslo, men jeg vil ikke miste han som lege. Det sier litt.
Han kan det han driver med.