Dagfinn Sverre Aarskog

Colosseumklinikken Allmennseksjonen Mann, 43 år

Autorisert2001
Ledige plasser 22 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Dagfinn Sverre Aarskog er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dagfinn Sverre Aarskog

Veldig flink og hyggelig!

Aldrig hatt noe å klage på hos Dagfinn. Hyggelig, imøtekommende og rask behandling:) Har hatt han som lege i 10 år og bytter bare pga av flytting til et annet fylke.

Kjempeflink lege

Vi løper ned legekontoret på Colosseum fordi vi har et barn som for
Tiden er kronisk syk. Jeg opplever at Dagfinn har det travelt, men allikevel er han alltid imøtekommende og hjelpsom. Der hvor han selv ikke er tilstede har han en step inn, Lars, som også er veldig hyggelig. Alt i alt er vi veldig fornøyde med Dagfinn, og han fortjener alle sterner i boken. Dessuten er stedet rent, pent og hyggelig.

Dyktig

Jeg har hatt Dagfinn som fastlege siden begynnelsen av 2013, men må nå bytte pga flytting.
Dagfinn er faglig dyktig, rett på sak og rask.
Jeg opplever dessverre at han er veldig opptatt og alltid sent ute til timene. De fleste gangene jeg skulle til legekontoret har jeg fått en annen lege heller. (Som jeg faktisk har likt mye bedre!)
Som flere andre har nevnt, opplever jeg at psykiske vanskeligheter ikke tas veldig seriøst, og det er lite hjelp å få på det punktet. Forutenom det er han flott.

Kunnskapsrik, omsorgsfull og profesjonell lege

Aarskog har vært min fastlege i mer enn 10 år, og jeg har bare hatt gode opplevelser. Han er god til å lytte, tar raskt poenger, konsentrerer seg om det vesentligste og arbeider systematisk med å finne gode løsninger. Han kommuniserer klart og direkte, uten omsvøp, noe jeg setter stor pris på. Selv om Aarskog er travel (slik en god lege bør være) og har mange pasienter, har jeg alltid opplevd at han tar seg god tid når det er nødvendig.

Arrogant og lite villig til å hjelpe

Som menneske og pasient forventer jeg å bli møtt med respekt og høflighet. Dagfinn klarte ikke å innfri disse forventningene, og møtte meg heller med arroganse og hovmod. Han var veldig opptatt av å fortelle meg om hvor trøtt og lei han var og hvor lite interessert han var i å hjelpe meg. Jeg har faktisk aldri møtt maken til holdning, spesielt da han mente jeg var «dårlig forberedt» til timen, fordi jeg ikke hadde en bedre forklaring på hva som feiler meg. Det eneste jeg tok med meg fra denne timen var en regning og en mistro til leger som jeg aldri har hatt før.