Diana Schnierer Selstø

Autorisasjon (2010)

Diana Schnierer Selstø er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Diana Schnierer Selstø

Fantastisk!

Diana er en flott lege, hun er imøtekommende, lyttende, behagelig å være hos. Eg er heldig som har henne som fastlege.

Solid lege

Diana er en sjelden kombinasjon av å inneha ypperlige ferdigheter i forhold til det medisinske, og i tillegg ha minst like store ferdigheter på det rent menneskelige. Det viser seg i forhold til hvordan hun ivaretar hver enkelt pasient. Bedre lege enn henne tror jeg det er vanskelig og oppdrive.

En dyktig almennlege

Engasjert for sine pasienter. Hun lytter, tar problemer på alvor og svarer på spørsmål. Jeg føler meg trygg og i varetatt.
Alltid blid og hyggelig.

Misfornøyd

Fikk akutt time men fikk beskjed om at de ikke hadde tid til å ta et EKG fordi det var en akutt time.Gikk derifra med redsel og sinne

Fantastisk lege!

Diana er en av den beste lege som noensine jeg kunne få. Hun er omtemksom, høre på hva pasiente klager for og ta sake på alvorlig.Jeg ambefaler hun på den sterkster,om du er på jakt av en lege som skal bruker god tid til å høre på deg, så virkelig blir seg om hva som feiler helse dine,der er hun du må tenker forst og frem.Jeg er kjemp fornøyd med henne. Hadde veldig god lege før også, men hun er unik. Derfor ambefaler jeg hun absolut til andre.Jeg mener det.