Hilde Katrin Klukstad

Torvet Legesenter

Dronningensgate 45 8514 Narvik
Hilde Katrin Klukstad er en av 18 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Hilde Katrin Klukstad

Helt utrolig lege. Følger meg opp og viser interesse for å løse mine problemer. Veldig lett å snakke med og jobber virkelig for å finne løsninger på problemer. Jeg er strålende fornøyd!

Hilde er en helt utrolig dyktig lege, hun tar deg på alvor, du føler deg sett og hørt og at hun har tid til deg, og så har hun en fantastisk humor. Og så er hun presis, man kommer inn når man har time og ikke 30-60 minutter senere. I tillegg merker man at hun er faglig dyktig og går inn for å finne ut hva som feiler deg.

Faglig dyktig, engasjert og god på kommunikasjon

Klukstad tar deg godt i mot, lytter på deg og kommuniserer bra. Hun viser god faglig innsikt, og i kombinasjon med gode empatiske evner, er du godt ivaretatt.

Samlebåndprinsippet er ikke i bruk, og Klukstad er trygg på når hun tar ballen selv, eller når du bør henvises videre til spesialisthelsetjenesten.

Jeg vil gjerne anbefale henne til alle grupper pasienter, deriblandt spesielt til barn. Hun er sannsynligvis blandt de aller beste til å skape trygge rammer rundt legebesøket til ditt barn.

Er det ledig på listen hennes, så kan du anse det som et kupp! Vel valgt!

Super-lege!

Den første legen barna mine ikke gruer seg til å besøke. Behaglig, sterk faglig, men samtidig ydmyk.

Behagelig!

Virker som hun tar tak i "problemene" og er interressert i å sende videre hvis det kan være løsningen.