Torvet Legesenter

Dronningensgate 45 8514 Narvik

Siste vurderinger av behandlere ved Torvet Legesenter

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Kine Raae Østvik Skrevet

Fantastisk lege som lytter til pasienten og hjelper med det hun kan😊 Hun tar seg god tid til deg. Veldig fornøyd

Kjempedyktig lege!

Lege: Kine Raae Østvik Skrevet

Meget kunnskapsrik og reflektert lege m/spesialisering. Ser pasienten og spør de gode spørsmålene for å vurdere optimal behandling. Ventetid er stort sett ikke noe problem, og det har alltid løst seg fint for mitt vedkommende.

kjempe flink og dyktig

Lege: Andreas Sigurd Holund Skrevet

kjempe flink lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Er meget fornøyd med både lege og selve personalet som er trivelige og imøtekommende.

Svært profesjonell og pålitelig.

Lege: Andreas Sigurd Holund Skrevet

I forbindelse med mine legekonsultasjoner behandlet av Doktor Andreas Sigurd Holund kan jeg bare tilføye at han virkelig fortjener den beste karakter i faget sitt på alle områder han praktiserer. Svært tilfreds med hans evalueringer i alle mine sammenhenger.

Neitakk

Lege: Kine Raae Østvik Skrevet

Ble sendt ditt akutt fordi jeg ikke hadde fastlege i byen ennå. Da jeg kom inn til henne følte jeg ikke at hun fulgte med på hva jeg sa. Etter å ha undersøkt meg, ringte hun direkte til akuttmottaket for å informere om at jeg var på vei dit. UTEN Å HA INFORMERT MEG OM DET. Da jeg spurte om hva som skulle skje, fikk jeg et noe avslappet "Åja, jeg tror kanskje du har akutt apendicitt" - noe jeg ikke visste hva var, men senere fant ut at var blindtarmbetennelse. Synes det er uprofesjonelt å ikke fortelle pasienten hva som foregår før man omtrent blir kasta ut døra. Dessuten fikk jeg beskjed om å dra i full fart uten å tenke på betaling, men 3 måneder senere fikk jeg en faktura på nærmere 900 kr. Anbefales ikke.