Torvet Legesenter

Telefonnummer76 95 01 0076 95 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 45 8514 Narvik

Siste vurderinger av Torvet Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Kine Raae Østvik Skrevet

Blir alltid tatt på alvor. Har jeg noe jeg vil snakke med legen om er hun alltid tilgjengelig. Skulle hun ikke være tilgjengelig, er det alltid en annen lege jeg for time hos. Hun har forståelse for pasienten og stiller alltid. Hun er også faglig dyktig.

Dyktig og lyttende

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Veldig imøtekommende, lyttende og faglig sterk. Bruker god tid, forklarer og gjør at jeg føler tillit til både behandling og oppfølging. Hun er nøye og rask til å gi tilbakemelding dersom det er nødvendig. Hun kan godt ringe på slutten av dagen. Hun er oppriktig opptatt av å hjelpe. Jeg kjenner meg godt ivaretatt.

Den beste

Lege: Andreas Sigurd Holund Skrevet

For meg er Holund uten tvil den beste fastlegen jeg har truffet her. Jeg ble tatt på alvor og fikk den hjelpen jeg trengte. Jeg kan si at han reddet livet mitt. Takk for det!

Fantastisk

Lege: Hilde Katrin Klukstad Skrevet

Hilde er en fantastisk fastlege! Lytter, tar deg på alvor, men er samtidig rettferdig og realistisk. Ikke minst veldig behagelig. Kommer aldri til å bytte!

Fantastisk Lege!!

Lege: Andreas Sigurd Holund Skrevet

Andreas Holund tar deg alltid på alvor, og ekstremt effektiv når det kommer til ting som vanligvis tar litt tid!

Ventetiden er noen gang litt for lang, men dette er unngåelig når det så mange pasienter.