Kristin Lan Ngoc Thi Le

Autorisasjon (2008)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Kristin Lan Ngoc Thi Le er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Lan Ngoc Thi Le

Ellingsrud legesenter - uff og huff

Har hatt fastlege ved senteret et par tiår. Dr. Lee er dyktig nok, men stusset over at hun kun ønsket en sak pr konsultasjon. Pasienten ønsker helst bare et fremmøte. Jeg byttet fastlege først og fremst pgra dårlig service i resepsjonen. Dårlige norskkunnskaper. Lav tilgjengelighet, (bare 2 av 8 timer og da er det telefonkø uten like) dårlige rutiner for resept - og timebestillinger. Bruker ikke moderne teknologi. Måtte reise en ekstra tur for å dokumentere at jeg hadde avbestilt en time, som de ikke hadde fanget opp. Man blir lei av slikt. Har hatt et par slike episoder. Min nye fastlege har ihvertfall teknologi og rutiner på stell. En helt annen verden.

Tidkrevende

Lang ventetid på å få time. Lang ventetid å telefon. Lang ventetid på å snakke med lege. Vanskelig å finne frem til kontoret.

Forståelsesfull og objektiv

Kristin er av min erfaring, erfaringsrik og rett på sak, men objektiv. Hun kan sitere forskning og tall i forhold til problemet du opplever, noe som kan virke som om det er ment frastøtende. Min tilbakemelding på dette igjennom 1 år med frekvent oppfølging åpnet henne mer og mer. Og har gjort at jeg ikke kommer til å bytte fastlege med det første.
Hun lytter, kommer med tilsvar og spør for å være sikker på hva du er ute etter, og hva hun mener er medisinsk korrekt. Hun er åpen for tilbakemelding og kritikk om man er misfornøyd med legetimen eller noe annet.

Jeg har heller ikke opplevd noen problemer som andre beskriver med de i skranken eller de på telefon.

Kristin kommer til å være min fastlege så lenger hun jobber på Ellingsrudlegene

Uerfaren

Utsetter problemer du spør om og kommer ikke til en løsning. Hun henviser deg bare videre dit du vil. Så føler jeg kaster 270kr ut av vinduet. Da jeg bare kunne betalt privat og fått time hos spesialist med time på dagen og det hadde ikke blitt så mye dyrere.

amatørmessig

Hele opplegget til Ellingsrud Legesenter er amatørmessig. De som tar imot samtaler i resepsjonen snakker så vidt nors og de gjør det utrolig vanskelig med å bestille timer. Fast legen hadde ingen anelse om noen som helst av hormonene jeg ville undersøke, jeg måtte sitte å forklare henne hvorfor og hva de skulle undersøkes for. Ble til at hun henviste meg videre til endokrinolog, noe en fast lege burde kunnet.
Totale bilde gjør at jeg er meget misfornøyd og bytter fastlege etter 2år.