Ellingsrudlegene AS

Jerikoveien 10, inngang A 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ellingsrudlegene AS

Uempatisk og bagataliserer problemer

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Kristin har siden jeg begynte å gå til henne i 2017 vært kald og upersonlig, men profesjonell. Det virket som hun ville få jobben gjort på kortest mulig tid. Hun nektet også å ta imot mer enn en sak per legebesøk, selv om vi har tid til overs, men det skal sies at hun er flink til å henvende til spesialister.

Siste besøk var derimot uutholdelig og gjorde mer vondt enn godt. Da jeg kom inn kontoret ble jeg møtt med noe som opplevdes som en frekk tone, der hun sa at hun ikke skjønte hvorfor jeg var der. Selv om hun hadde fått en klar beskjed på sms om hva det gjaldt. Hun tok meg ikke på alvor, jeg følte meg ikke respektert, selv om jeg hadde sterke smerter og ba om hjelp.

God lege, utrolig dårlig legesenter

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Kristin er dyktig, konkret og tillitsskapende. Ellingsrudlegene som senter er dessverre umulig å forholde seg til. Har nå ved to anledninger måttet vente over to uker på time. Det er alt for kort telefontid i løpet av dagen (1 time for akuttsaker og 1 time for andre henvendelser) og ALLTID LANG kø. Sitter som regel og venter en time i telefonen. Dråpen for å bytte lege har vært at legetimen min ble oversett av senteret og etter en time i telefonkø er det bare beskyldninger og ingen beklagelse fra resepsjonen. Dårlige norskkunnskaper, dårlig service, lite løsningsorientering og ingen ydmykhet for egne feiltrinn. STYR UNNA.

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Utrolig dyktig å har tid til å lytte til pasienten.Kommer ikke til å bytte ut denne legen.Forståelsesfull og hjelpsom.

Dyktig og handlingskraftig

Lege: Eva Marianne Sponnich Skrevet

Hun er en kjempefin lege. Hun ser meg og tar seg tid til å gi råd og veiledning. Hun henviser videre der hun synes at det er nødvendig. Hun sykemelder når hun mener det er det beste og sier også ifra når hun synes at det er på tide å gå tilbake til arbeid. En lege som absolutt kan anbefales.

Beste fastlegen ever

Lege: Eva Marianne Sponnich Skrevet

Jeg har hatt noen fastleger opp igjenom årene, men aldri hatt lignene til Eva hun er så pliktoppfyllende, passer på at pasienete har det bra, spør gjerne fler ganger hvordan man har det , en god lytter å er der for pasientene 100 prosent til en vær tid, og til de som mener at henne ikke er en god lege vet jeg ikke hva dere snakker om ,. hele fam min har byttet til henne, så de som klager det kan jeg ikke skjønne, jeg kommer ikke til å bytte noe fastlege igjen. Eva er den beste legen en kan få og tenke seg