Ellingsrudlegene AS

Jerikoveien 10 A 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ellingsrudlegene AS

Dårlig oppfølging og behandling

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Mer opptatt av tid og å få betalt enn å hjelpe pasienter som er der. Utrolig skuffet over hele legekontoret der, oppfølging og behandling. De som jobber på kontoret der kan såvidt norsk. Alle årene jeg har vært her har det vært kommunikasjonsproblemer. Uhøflige og svært lite serviceinnstilt personale. Selv om det er tid innenfor timen jeg har bestilt og betaler for(!!) så får jeg aldri lov å ta opp en ting til- da må jeg bestille ny time, vente 2-3 uker minst, og så si det på nytt da. Nå sist skulle hun gi meg tilbakemelding på noe, og krever ENDA en ny legetime for å få det jeg allerede har ventet, betalt og vært der for. Helt utrolig opplegg.

Lytter og forklarer, tydelig.

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Meget godt fornøyd med fastlegen. Får god anledning til å forklare problemet. Forståelige tilbakemeldinger.

Fantastisk!

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

En god og dyktig fastlege skal du lete lenge etter. Jeg har hatt flere fastleger opp igjennom årene, og nærmest skiftet etter kun 1 år. Nå har jeg hatt denne fastlegen i ca. 8 år og jeg kunne aldri tenkt meg en annen fastlege. Her får du en dyktig, profesjonell, empatisk og en hyggelig fastlege som lytter og er ærlig. Hun kommer selv med forslag og forteller deg hva du bør gjøre og ikke. Viser at hun bryr seg og tar problemet ditt på alvor.

Super fastlege

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik lege. Får bra hjelp ved hvert besøk hos Kathrine. 👍😁 kommer aldri til å skifte fastlege.

Sikkert faglig dyktig, men ikke særlig forståelsesfull

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Damen i skranken er ikke noe særlig hyggelig, snakker dårlig norsk og forstår ikke alltid hva du ønsker time for.
Det er utrolig vanskelig å få time på kort varsel. Når jeg ringte på vegne av min datter på 6 mnd fikk jeg beskjed om at første ledige time var om to uker og dersom vi trengte hjelp før dette måtte vi dra på legevakten... Det var altså ikke mulig å få en hastetime.

Dr. Le er sikkert faglig dyktig. Hun har også ringt spesialister for å forhøre seg om ting hun har vært usikker på, når jeg har hatt time. Det gir en trygghet på at hun tar sin rolle og ansvar som lege på alvor.
Imidlertid opplever jeg henne som kald og lite imøtekommende. Hun lytter, men det virker ikke som om hun tar hensyn til pasienten i sine avgjørelser. Jeg ble 20% sykemeldt under svangerskapet, men hun nektet å forlenge denne sykemeldingen de siste tre ukene før permisjonsstart. Til tross for at jeg var så sliten at jeg omtrent gråt under konsultasjonen. "Det er ingen sykdom å være gravid" var det svaret jeg fikk den gangen..
Hun er heller ikke særlig flink med barn, de gangene jeg var der med min datter.