Kristin Lan Ngoc Thi Le

Tlf: 22 90 54 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Lan Ngoc Thi Le er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Lan Ngoc Thi Le

God lege.

Lytter, resonerer/konkluderer forståelig. Hun har en behagelig framferd. Avviser ikke om andre spørsmål enn hovedsaken bringes på bane.

Lytter, spør og stoler på pasienten

Ble veldig positivt overasket over min nye fastlege, da hun både lyttet, spurte spørsmål . undersøkte meg og ikke minst konsultasjon med hva som måtte gjøres.

Skal ha ros for at hun også lyttet til et annet problem som jeg også hadde. Men forklarte at hun ikke kunne se på det, da det var kun en sak pr. konsultasjon. Men hun anbefalte at jeg satt opp ny time, for det andre. slik at hun kunne få brukt ordentlig med tid på å se på det.

Nå vil jeg bytte fastleg

Har ikke hatt for vane å være misfornøyd med fastlege, men det er jeg nå. Opplever henne som en som lett kommer i forsvar og så låser kommunikasjonen seg. Har riktignok fått hjelp når det har vært krise, men føler ellers at det er om å gjøre å ikke gjøre for mye. Det gjelder også hun som sitter i resepsjonen. Hun er lite hyggelig.

veldig fornøyd med min lege

Hun er den beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid til undersøkelsen og hører på det jeg har å si. Hun spør også alltid om det er noe mer hvis tiden tillater det. Raske og fine tilbakemeldinger når det er blitt tatt prøver. Håper hun blir på Ellingsrud Legesenter lenge.

Dyktig

Dyktig, setter seg inn i proble stillinger
Flink på den måten at hun vet hvor det er kortest ventetid for videre behandling
Gode lege, hun er sosial og har god humor
Ønsker at det skal bli lettere å få gi beskjeder til henne