Kristin Lan Ngoc Thi Le

Tlf: 22 90 54 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Lan Ngoc Thi Le er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Lan Ngoc Thi Le

God lege.

Lytter, resonerer/konkluderer forståelig. Hun har en behagelig framferd. Avviser ikke om andre spørsmål enn hovedsaken bringes på bane.

Lytter, spør og stoler på pasienten

Ble veldig positivt overasket over min nye fastlege, da hun både lyttet, spurte spørsmål . undersøkte meg og ikke minst konsultasjon med hva som måtte gjøres.

Skal ha ros for at hun også lyttet til et annet problem som jeg også hadde. Men forklarte at hun ikke kunne se på det, da det var kun en sak pr. konsultasjon. Men hun anbefalte at jeg satt opp ny time, for det andre. slik at hun kunne få brukt ordentlig med tid på å se på det.

Nå vil jeg bytte fastleg

Har ikke hatt for vane å være misfornøyd med fastlege, men det er jeg nå. Opplever henne som en som lett kommer i forsvar og så låser kommunikasjonen seg. Har riktignok fått hjelp når det har vært krise, men føler ellers at det er om å gjøre å ikke gjøre for mye. Det gjelder også hun som sitter i resepsjonen. Hun er lite hyggelig.

veldig fornøyd med min lege

Hun er den beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid til undersøkelsen og hører på det jeg har å si. Hun spør også alltid om det er noe mer hvis tiden tillater det. Raske og fine tilbakemeldinger når det er blitt tatt prøver. Håper hun blir på Ellingsrud Legesenter lenge.

Dyktig

Dyktig, setter seg inn i proble stillinger
Flink på den måten at hun vet hvor det er kortest ventetid for videre behandling
Gode lege, hun er sosial og har god humor
Ønsker at det skal bli lettere å få gi beskjeder til henne

Veldig fornøyd!

Endelig en fastlege som har:
- Ledig time når jeg trenger det.
- Stor grad av seriøsitet blandet med godt humør.
- Klart balansen mellom "snill" og "streng".

Godt fornøyd med legen.

Var forberedt til konsultasjonen. Forklarte godt, om med forslag og råd. Henviste til nødvendig ekspertise. Var ikke nøye på om fler enn sak ble tatt opp.

Tidenes mest tafatte fastlege

Dette er ikke en lege jeg vil anbefale. Selvfølgelig var legen forsinket, til tross for at min time var tidlig om morgen.
Her kan alt fra første inntrykk til behandling bli bedre. Tok seg ikke tid til undersøkelser og var ikke til stede i samtalen.
Det viktigste inntrykket jeg sitter igjen er at hun ikke brydde seg.

Behageligle, ærlig og nøye.

Dette er en lege som er forberedt til timen, som husker deg og har tid til å lytte til deg. Hun undersøkelser nøye, og henviser videre til spesialist hvis hun mener det er nødvendig. Jeg har stor tillit til denne legen.

En dyktig lege

Hun virker godt forberedt og trenger sjelden å se i journalen. God oppmerksomhet på meg som pasient. Finner en behandling gjerne i samråd med meg. Ærlig i tilbakemeldinger på en bra måte (Bra sosiale antenner). Ikke redd for å prøve behandliger(ikke veldig konservativ).

Unngå dette legesentret

Etter som min datter ikke har flyttet over til min fastlege var det ikke noe om hennes allmentilstand som var av interesse og kun regelrytteri. Nektet meg å ta med min datter til min fastlege etter som jeg ikke hadde tatt meg av det formelle å flytte barna over på meg hvor vi bor. Å ha slike ansatte i helsevesnet som dette er en skam. Det formelle kunne vi gjort på 1 min mens vi ventet og ikke bruke tid når min datter på 3 år har nesten 40 i feber.

Flytter selvfølgelig fastlege ned til byen hvor man forhåpentlig tar vare på menneskelige behov.

Ellers fikk jeg ikke prate meg ferdig da jeg var uenig og ville booke time på meg selv istedet. Så da la hun like så godt på røret til meg. Slike "leger" trenger vi flere av. Makan.

En helt ordinær lege

En helt ordinær lege som ikke gjør mer enn hun må.Dårlig på tilbakemeldinger

Profesjonell

En ung lege jeg føler jeg får lett kontakt med. Som tar det veldig seriøst det en måtte ha å komme med, og henviser deg til veldig gode leger på andre avdelinger der det vil være aktuelt at en blir undersøkt nøyere!

En lege som tar deg på alvor.

En lege som tar deg på alvor. Hun virker forberedt når du kommer inn, ser på deg istedenfor skjermen (som en del andre leger), ser en helhet gjennom symptomer og kommer med utfyllingsspørsmål. Hun følger opp med tilbakemeldinger på prøvesvar selv når det ikke er funn i resultatene. Hun kom med oppfølgningsforslag for hvordan jeg skulle utredes og hvordan jeg skulle forholde meg til dette og bli bedre. En av de beste legene jeg har hatt!