Just Martin Aaserud

Autorisasjon (1982)

Smestad Legesenter Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Just Martin Aaserud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Just Martin Aaserud

Dyktig diagnostiker med solid bedside manners

Just har vært lege for min familie siden vi flyttet til Smestad for snart tretti år siden. Han har fulgt oss gjennom alle våre lidelser, store som små, og alltid vært god å ha.

Han har alltid tid til deg, og er tilstede i øyeblikket.

Det eneste jeg har å utsette, er at han kan være vanskelig å få time hos, så dersom du trenger en legetime, er det lurt å vært tidlig ute. Er det akutt får du uansett time på dagen.

Super lege

Just Aaserud er en usedvanlig hyggelig, nøye og flink lege. Han tar vennlig i mot sine pasienter, opptrer rolig og tillitsfullt, er engasjert og viser innlevelse.
kan anbefales på det varmeste.

Finnes ikke bedre lege...

Jeg har brukt Just siden 94/95. Og alltid blitt godt ivaretatt. Han er faglig dyktig og utstråler en ro og trygghet få har. Jeg har prøvd noen andre leger opp gjennom etter hvert som jeg har flyttet rundt, men ingen er som han så jeg kommer alltid tilbake og har nå gitt opp å finne en annen. Selv om jeg har flyttet til Vestfold så har jeg valgt å beholde han som min fastlege. At jeg gidder å reise så langt for å komme til legen sier sitt om han :)

DYKTIG PÅLITELIG FLINK OG IKKE MINST HYGGELIG

ETTER OVER 25 ÅR PÅ SMEDSTAD LEGESENTER HAR JEG ALDRI OPPLEVD IKKE Å FÅ HJELP ELLER BLI TATT GODT VARE PÅ .ALLE SAMMEN ER ET UTROLIG GODT TEAM

Fantastisk faglig dyktig lege - dedikert, lyttende og en god rådgiver.

Anbefaler ham til alle jeg kjenner!
Faglig dyktig, tydelig og formidler sin kunnskap på en forståelig måte. Takk gode Just for at det finnes fastleger som deg som setter pasienten i fokus og holder så høyt kunnskapsnivå på så mange felt. Du klarer å formidle din kunnskap på en omsorgsfull måte.