Pål Henrik Branæs

Autorisasjon (2004)

Pål Henrik Branæs er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Pål Henrik Branæs

En faglig god lege

Dette er en lege som virkelig utgjør en forskjell. Han lytter og tar seg god tid til pasienten. Han henviser videre om det er behov for det. Jeg har følt meg godt ivaretatt hos denne legen. Han er faglig god. Han har virkelig vært en ressurs person for min behandlingsprosess, jeg opplever og ha blitt møtt stor respekt av denne legen.

En god, lyttende lege

En flink lege som lytter til deg som pasient.
Virker veldig tillitsvekkende og har en god porsjon humor.

Som de fleste andre...

...Er som de fleste andre legene , sitter stort sett å stirrer i skjermen.
Savner vel egentlig en lege som faktisk gjør noe.
Slik det er i dag blir man fort sendt videre til en "spesialist" , med den ekstra ventetiden det medfører.

Takk for tilbakemeldingen! Som regel forsøker vi å lese oss opp på pasientens journal før vi henter vedkommende inn, men noen ganger kan en pasient ha for mye i sin journal, varsler kanskje ikke hva timen handler om så det går ikke å lese på forhånd eller har bestillinger som kommer i tillegg til det legetimen ble bestilt for. Da er dataen et svært nyttig verktøy. Alt må dessuten dokumenteres, for tenk om alt var glemt til neste gang? Det er heller ikke bra.

Besvart av Pål Henrik Branæs

Beste legen jeg har hatt!

Her føler man seg hørt. Han tar dine problemer på alvor og er nøye med å følge opp. Man er ikke bare "ei mappe", som man er hos mange andre leger, men et menneske han ønsker å hjelpe. Han har et behagelig vesen og er lett å prate med. Anbefales virkelig!

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg har bare positive opplevelser med Pål Branæs. Han tar deg og din helse på alvor. Tidligere har jeg opplevd å ikke bli tatt på alvor fordi legene ikke umiddelbart finner en åpenbar grunn til problemet, men dette har aldri vært et problem etter jeg byttet til Pål. Han gjør grundige utredninger og gir seg ikke før han finner årsaken til problemet.