Pål Henrik Branæs

Åmot Legesenter DA

2004

Åmot Legesenter DA Telefonnummer32 78 33 0032 78 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stadionveien 4 3340 Åmot
Pål Henrik Branæs er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Pål Henrik Branæs

En faglig god lege

Dette er en lege som virkelig utgjør en forskjell. Han lytter og tar seg god tid til pasienten. Han henviser videre om det er behov for det. Jeg har følt meg godt ivaretatt hos denne legen. Han er faglig god. Han har virkelig vært en ressurs person for min behandlingsprosess, jeg opplever og ha blitt møtt stor respekt av denne legen.

Ikke en bra lege

Han sa han skulle styre over meg og det likte ikke jeg ikke jeg ble aggresiv og sur. Han mente også at jeg trengte verge noe som jeg overhodet ikke trenger. Hva skal man med verge når man er 30 år. Jeg fikk egentlig ikke med noe av det han sa på grunn av at jeg lkke likte han. Jeg har bytta fastlege.

En god, lyttende lege

En flink lege som lytter til deg som pasient.
Virker veldig tillitsvekkende og har en god porsjon humor.

Som de fleste andre...

...Er som de fleste andre legene , sitter stort sett å stirrer i skjermen.
Savner vel egentlig en lege som faktisk gjør noe.
Slik det er i dag blir man fort sendt videre til en "spesialist" , med den ekstra ventetiden det medfører.

Takk for tilbakemeldingen! Som regel forsøker vi å lese oss opp på pasientens journal før vi henter vedkommende inn, men noen ganger kan en pasient ha for mye i sin journal, varsler kanskje ikke hva timen handler om så det går ikke å lese på forhånd eller har bestillinger som kommer i tillegg til det legetimen ble bestilt for. Da er dataen et svært nyttig verktøy. Alt må dessuten dokumenteres, for tenk om alt var glemt til neste gang? Det er heller ikke bra.

Besvart av Pål Henrik Branæs

Beste legen jeg har hatt!

Her føler man seg hørt. Han tar dine problemer på alvor og er nøye med å følge opp. Man er ikke bare "ei mappe", som man er hos mange andre leger, men et menneske han ønsker å hjelpe. Han har et behagelig vesen og er lett å prate med. Anbefales virkelig!