Cathrine Strøm Christiansen

Gleditschgården Legesenter AS

2010

Gleditschgården Legesenter AS Telefonnummer33 44 60 1033 44 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 3 3211 Sandefjord
Cathrine Strøm Christiansen er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Cathrine Strøm Christiansen

Ikke fornøyd

Føler at hun ikke bryr seg om deg som person. Ikke villig til å hjelpe til å purre på henvisninger, vanskelig å få time er det også.

Største utfordringen er nok at det virker som om hun ikke ønsker å faktisk hjelpe deg, hører ikke på det som blir sagt, ser kun inn i skjermen..

positiv og dyktig

Jeg er alltid trygg på å få god hjelp hos henne. Dyktig både med psykiske problemstillinger og somatiske. Godt humør, og faglig profesjonell. Ikke lang ventetid, hun ser DEG og ikke dataskjermen når en har time! Effektiv!

Flink og dyktig lege

Faglig dyktig lege som tar seg tid til pasientene, tar kontakt hvis det er noe hun lurer på, du føler deg ivaretatt som pasient. Hyggelige og imøtekommende legekontor. Lett og komme frem på telefon og man får fort time.

Fornøyd pasient

Kommer ganske fort inn til time, og er ganske lite ventetid. Hun hører på det jeg sier, og sender henvisning om det er nødvendig. Virker som hun bryr seg om pasientene sine. Jevnt over er jeg mere fornøyd med henne enn noen av de andre legene jeg har gått til.