Lars Fredrik Gjelstad

Autorisasjon (2011)

Grevens Legekontor DA Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ...
Grev Wedels gate 10 3111 Tønsberg
Lars Fredrik Gjelstad er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Fredrik Gjelstad

Imøtekommende

Hyggelig og professionell møte med rolig og oppmerksom lege.Veldig fornøyd med akutt timen i går. Takk.

Dyktig og empatisk

Har hatt Gjeldstad som familielege i noen år nå - og det føles rett og slett trygt. Har hatt andre dyktige leger før, men føler Gjeldstad ser deg som pasient. Opplever han som empatisk og veldig god til å finne riktig diagnose. Har vært hos han med ulike ting, og han setter seg ordentlig inn i hvordan man har det. Han er i tillegg flink med barn.

Ellers så kan det være litt lang ventetid på telefonen, opplever jeg. Men har alltid fått god hjelp til slutt.

Sympatisk og forståelsesfull

Ofte er leger opptatt med pc-skjerm, og lite øyekontakt, men dr.Gjeldstad lytter og er oppmerksom på hva pasienten sier. I tillegg er mitt inntrykk en kunnskapsrik allmennpraktiserende lege som SER pasienten.

Trygg og empatisk

Gjelstad er en fantastisk lege etter min mening. Han både lytter, trøster, forstår, tar deg på alvor og forsøker å finne best mulig løsning. Hele familien har byttet fastlege til han, de er av samme oppfatning som meg selv.

Lyttende og kunnskapsrik

Dr. Gjelstad har jeg hatt som fastlege snart ett år samt tidligere vært hos han som vikar for min fastlege.
Jeg opplever Gjelstad som en som lytter og han har alltid lest seg opp på journalen min før timen. Sitter sjelden på pc når jeg er der, men har stort sett hele tiden blikkontakt noe som føles fint - at man blir sett og hørt.
Opplever han som veldig dyktig, og det han ikke finner ut av selv sender han meg videre på, gir seg ikke.

Kan være lang ventetid på telefon, men opplever personalet som veldig hyggelig og at de forsøker å finne løsninger.