Narve Bråten

Autorisasjon (2012)

Langesund Legesenter Telefonnummer35 96 88 1035 96 88 ...
Bambleveien 24 3970 Langesund
Narve Bråten er en av 16 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Narve Bråten

Den beste legen du kan få!

En mer fantastisk lege skal du lete lenge etter! Jeg har hatt flere fastleger, og ingen kan under noen omstendigheter måle seg med han. Han tar seg god tid, ser meg, tar meg på alvor og virkelig bryr seg. Er så lett å snakke med. Veldig dyktig med barn. Håper han aldri slutter som fastlege på Heistad legekontor. ANBEFALES! Og må du vente litt så er det kun fordi han bruker tid på pasientene sine, så jeg venter med glede.

Beste legen jeg noensinne har hatt

Narve Bråten er virkelig den beste legen jeg har hatt! Utrolig dyktig, imøtekommende og forståelsesfull! Møter meg alltid med et smil og gode råd! Føler at jeg alltid blir tatt på alvor, og kommer ut fra timene hans med en god følelse! Lett å få tillit til og prate med! Han står virkelig på for å hjelpe!

Fantastisk lege!

Jeg har vært hos han ofte og han er alltid like blid og oppriktig interessert. Ærlig, respektfull, empatisk, har mye kunnskap, har god tid og samarbeider med pasienten. Flink med barn og ungdom. Gir mye av seg selv. Jeg går alltid ut fra timen med en følelse av at alt blir bra! Beste legen jeg har har hatt:-)

En av de beste leger jeg har hatt.

Kan ikke bli mere fornøyd med lege. Lett å snakke med. Føler aldri jeg kommer med dumme spørsmål.

beste legen

fantastisk lege som både lytter, forstår, respekterer, og yter sitt beste for sine pasienter. Følte jeg hadde noen å snakke med som brydde seg, og opplevde stor tilgjengelighet. Fikk alltid time, selv om det ikke egentlig passet ham. En gang ble han igjen etter kontoret stengte, og en annen gang flyttet han på timene sine siden jeg skulle flytte og det var min siste mulighet. Jeg gikk på folkehøgskole året jeg hadde ham, og han snakket både med lærere og skrev nødvendige erklæringer for meg. Fikk meg til å faktisk føle at avgjørelser er opp til meg, samtidig som han rådet meg til hva jeg burde gjøre.
Alltid smilende og hyggelig og kjenner igjen sine pasienter.
Den beste legen jeg har hatt!