Narve Bråten

Tlf: 35 51 68 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Narve Bråten er en av 37 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Narve Bråten

Kunnskapsrik

En trygg og lyttende lege som passer godt til jobben sin rett og slett både fagelig å det å se pasienten. Ønsket selv ham pga opplevelsen av ham som lege for min mor å hennes tilbakemeldinger.

Den beste legen du kan få!

En mer fantastisk lege skal du lete lenge etter! Jeg har hatt flere fastleger, og ingen kan under noen omstendigheter måle seg med han. Han tar seg god tid, ser meg, tar meg på alvor og virkelig bryr seg. Er så lett å snakke med. Veldig dyktig med barn. Håper han aldri slutter som fastlege på Heistad legekontor. ANBEFALES! Og må du vente litt så er det kun fordi han bruker tid på pasientene sine, så jeg venter med glede.

Beste legen jeg noensinne har hatt

Narve Bråten er virkelig den beste legen jeg har hatt! Utrolig dyktig, imøtekommende og forståelsesfull! Møter meg alltid med et smil og gode råd! Føler at jeg alltid blir tatt på alvor, og kommer ut fra timene hans med en god følelse! Lett å få tillit til og prate med! Han står virkelig på for å hjelpe!

Fantastisk lege!

Jeg har vært hos han ofte og han er alltid like blid og oppriktig interessert. Ærlig, respektfull, empatisk, har mye kunnskap, har god tid og samarbeider med pasienten. Flink med barn og ungdom. Gir mye av seg selv. Jeg går alltid ut fra timen med en følelse av at alt blir bra! Beste legen jeg har har hatt:-)

En av de beste leger jeg har hatt.

Kan ikke bli mere fornøyd med lege. Lett å snakke med. Føler aldri jeg kommer med dumme spørsmål.