Narve Bråten

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Tlf: 35 51 68 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Narve Bråten er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Narve Bråten

Den beste legen du kan få!

En mer fantastisk lege skal du lete lenge etter! Jeg har hatt flere fastleger, og ingen kan under noen omstendigheter måle seg med han. Han tar seg god tid, ser meg, tar meg på alvor og virkelig bryr seg. Er så lett å snakke med. Veldig dyktig med barn. Håper han aldri slutter som fastlege på Heistad legekontor. ANBEFALES! Og må du vente litt så er det kun fordi han bruker tid på pasientene sine, så jeg venter med glede.

Beste legen jeg noensinne har hatt

Narve Bråten er virkelig den beste legen jeg har hatt! Utrolig dyktig, imøtekommende og forståelsesfull! Møter meg alltid med et smil og gode råd! Føler at jeg alltid blir tatt på alvor, og kommer ut fra timene hans med en god følelse! Lett å få tillit til og prate med! Han står virkelig på for å hjelpe!

Fantastisk lege!

Jeg har vært hos han ofte og han er alltid like blid og oppriktig interessert. Ærlig, respektfull, empatisk, har mye kunnskap, har god tid og samarbeider med pasienten. Flink med barn og ungdom. Gir mye av seg selv. Jeg går alltid ut fra timen med en følelse av at alt blir bra! Beste legen jeg har har hatt:-)

En av de beste leger jeg har hatt.

Kan ikke bli mere fornøyd med lege. Lett å snakke med. Føler aldri jeg kommer med dumme spørsmål.

beste legen

fantastisk lege som både lytter, forstår, respekterer, og yter sitt beste for sine pasienter. Følte jeg hadde noen å snakke med som brydde seg, og opplevde stor tilgjengelighet. Fikk alltid time, selv om det ikke egentlig passet ham. En gang ble han igjen etter kontoret stengte, og en annen gang flyttet han på timene sine siden jeg skulle flytte og det var min siste mulighet. Jeg gikk på folkehøgskole året jeg hadde ham, og han snakket både med lærere og skrev nødvendige erklæringer for meg. Fikk meg til å faktisk føle at avgjørelser er opp til meg, samtidig som han rådet meg til hva jeg burde gjøre.
Alltid smilende og hyggelig og kjenner igjen sine pasienter.
Den beste legen jeg har hatt!

Flink lege!

Veldig flink og oppriktig interessert i pasienten og følger opp underveis. Flink med barn.

Kjempeflink og bra lege!

Den beste legen vi har hatt! Tar seg god tid til å prate litt,gir råd og tar pasient på alvor! Er veldig hyggelig kar! Meget godt fornøyd! :-)))vurdering meget fornøyd:-))

En kjempeflink lege som virkelig tar vare på pasienten. Hyggelig og imøtekommende. Tar seg alltid god tid og gjør jobben sin grundig. Den beste legen jeg har hatt!

Perfekt som lege

Etter å ha måtte skifte fastlege 4 ganger har jeg nå kommet til Narve Bråten. Mer hyggelig og flink og oppofrende lege har jeg ikke opplevd. Har inntrykk av at han følger deg natt og dag etter siste besøk, inntil han føler du er frisk. Kan anbefales på det varmeste.

Utrolig bra førsteinntrykk

Dette er kun basert på en time hos denne legen, men jeg har fått et kjempebra førsteinntrykk av ham! Han var imøtekommende, blid og hyggelig. I tillegg viste han interesse for meg og tok meg skikkelig på alvor. Absolutt en lege å anbefale!

Dyktig og imøtekommende

Narve Bråten er en dyktig og samvittighetsfull lege som evner å "se" pasienten på en ordentlig måte. Han er utrolig god til å følge opp (ringer og spør hvordan det går, og informerer om prøvesvar osv). Jeg var litt bekymret når jeg mistet min gamle fastlege, som jeg var godt fornøyd med, men så langt er jeg om mulig enda mer fornøyd med min nye fastlege!