Langesund Legesenter

Bambleveien 24 3970 Langesund

Siste vurderinger av behandlere ved Langesund Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Une Solfrid Vigdisdatter Beck Skrevet

Une er uten tvil den aller beste lege jeg har vært borti både i yrkes sammenheng og som pasient.
Hyggelig, trygg, effektiv og ekstremt faglig dyktig og løsnings orientert. Kjenner systemet og kjemper pasientens sak i forhold til nav og fungere som en god «vaktbikkje» mot nav og øvrige helsetjenester. Kan trygt anbefale Une til alle, kan ikke tenke meg noen som passer bedre til yrket som lege enn henne. Veldig lett og få tak i via helsenorge, kan alltid stole på at hun gjør det hun sier hun skal gjøre. Tar seg god tid til pasientene samtidig som hun er effektiv. Kort og godt usedvanlig dyktig lege og et hyggelig medmenneske.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Jeg føler jeg blir tatt på alvor, hun tar tak i ting og sender videre til spesialister når det er nødvendig. I grunn veldig fornøyd, både når det gjelder i forhold til med og barna mine.

Vanskelig og ha med og gjøre

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Har brukt Langesund Legesenter hele mitt liv og vert veldig fornøyd. Men denne nye fastlegen ble for mye. Kan virke som hun har problemer med noen pasient grupper. Virker dømmende og er vanskelig og komme noen vei med." Hun vet bedre en alle mine tidligere leger."

Resepsjon

Lege: Une Solfrid Vigdisdatter Beck Skrevet

Nesten umulig å komme frem til resepsjonen på telefon! Respektløst! Mange ganger raskere å møte opp personlig. Bor ca 1 km fra legekontoret. Meget fornøyd med min fastlege.

Aldri hatt en bedre fastlege!

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Jeg har hatt Bentzen som fastlege over mange år. Hun har alltid tatt meg på alvor, og oppleves dedikert og dyktig. Dersom hun har vært usikker har hun sjekket med spesialister, noe som er svært betryggende.