Saimah Ahmad

Autorisasjon (2006)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Saimah Ahmad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saimah Ahmad

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk dyktig og hyggelig lege. Tar seg tid til pasienten. Flink til å lytte. Kommer med gode medisinske vurderinger.

Den beste legen

Svært dyktig! Føler deg trygg på riktig vurderinger. Setter seg godt inn i sykdomshistorie og videre oppfølging og behandling! Har flyttet fra Oslo,men beholder Saima!

Lite fornøyd.

Jeg følte at hun ikke trodde et ord av det jeg sa. Jeg ble ikke henvist til en spesialist selv om jeg hadde noe alvorlige problemer.
Jeg endret min lege etter at.

Duktig men stressad

I utgångspunkt en kompetent läkare som försöker vara trevlig. Kvaliteten på hennes konsultationer blir dock ganska så låga då hon som oftast är så enormt stressad. Ibland är hon så stressad att hon småskakar och man märker att hon anstränger sig för att hålla sig koncentrerad då hon stressar upp sig själv för att bli färdig med konsultationen i tid. Det gör att man känner sig till besvär istället för att känna att man är i trygga händer.

Mycket trevliga damer i receptionen och andra kompetenta och inte stressade läkare på helsesentret.

Saimah Ahmad

Gått til Saind som er min fast lege siden hun startet. Aldri hatt en bedre lege, hun er alt en lege ska være og enda mer. Blitt så gla i henne. Hun bryr sg om panientene. Takk for all hjelp:)
Eneste STORE minus er at det nesten er umulig å komme gjennom på telefon, kan fort vente over 20 min på å få svar, litt kjedelig .
Eller super damer i resepsjon, smiler o høflig :)