Øystein Rønbeck

Nordlys legesenter

2012

Nordlys legesenter Telefonnummer78 45 75 4578 45 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thomasbakkveien 12 9513 Alta
Øystein Rønbeck er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Øystein Rønbeck

Analytisk, trygg og rolig

Tok seg til å lytte, og jeg fikk inntrykk av at han tok mine symptomer på alvor, og analyserte dette på en nøktern og vitenskapelig måte. Føler meg godt ivaretatt. Ringte meg tilbake før arbeidsdagens slutt som avtalt, og informerte om resultat av ulike prøver som ble tatt tidligere på dagen.

Rolig og flink til å lytte

Han har vært min fastlege i flere år og jeg er veldig fornøyd med han. Han er rask og effektiv. Faglig oppdatert og flink til å lytte. Han tar pasienten på alvor og har empati for andre mennesker. Man føler seg virkelig godt ivaretatt. Kommer ikke til å bytte fastlege.
ANBEFALES.

Misfornøyd

Mitt første møte med han var på kontroll etter fødsel, hvor JEG måtte fortelle han hva som gjøres på disse kontrollene. Blir mer og mer misfornøyd for hver gang. Ikke ordner han resepter som avtalt heller. Skulle veldig gjerne byttet, men fult over alt.

perfekte legen

Har hatt en del forskjellige fastleger, å den jeg hadde før Rønbeck var alltid borte eller opptatt, så da jeg byttet til Rønbeck å hadde min første time, så tok han virkelig tid til og bli kjent med deg som pasient, tok en del tester for å få oversikt, virker veldig profesjonell, ringer på kvelden når han har resultater fra prøver og tester og kommer med råd og behandling på en veldig profesjonell måte. hører på deg, tror på deg å ser deg i øynene når man prater, ikke i tastauret. virkelig empatisk! ANBEFALES!

Flink til å "se" meg

Jeg har et godt inntrykk av Rønbeck. Han tok seg tid, så meg i øynene når vi pratet, og skrev ikke noe på pc'en før vi var ferdig å prate. Følte at jeg ble tatt på alvor, og at legen hadde fokuset rettet kun mot meg.