Øystein Rønbeck

Autorisasjon (2012)

Øystein Rønbeck er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Øystein Rønbeck

Stabil og tilstede

Det beste er at han er stabilt på jobb,lett å få tak i han, kort ventetid,han ringer når det er avtalt. Tar meg på alvor og er interessert i løsninger som er bra for meg og for at jeg kan stå i jobb.

Trygg lege som lytter til pasienten

Veldig fornøyd og trygg på legen min. Han lytter og er tilstede med meg som pasient. Sender meg videre hvis det er behov for det.Empatisk og rolig

Lytter til pasienten

Grundig i sin bedømming av plager som pasienten har. Har oppdaget mulige årsaker til høyt blodtrykk som kan relateres til mulig hjerneslag.

Analytisk, trygg og rolig

Tok seg til å lytte, og jeg fikk inntrykk av at han tok mine symptomer på alvor, og analyserte dette på en nøktern og vitenskapelig måte. Føler meg godt ivaretatt. Ringte meg tilbake før arbeidsdagens slutt som avtalt, og informerte om resultat av ulike prøver som ble tatt tidligere på dagen.

Rolig og flink til å lytte

Han har vært min fastlege i flere år og jeg er veldig fornøyd med han. Han er rask og effektiv. Faglig oppdatert og flink til å lytte. Han tar pasienten på alvor og har empati for andre mennesker. Man føler seg virkelig godt ivaretatt. Kommer ikke til å bytte fastlege.
ANBEFALES.