Øystein Rønbeck

Thomasbakkveien 12 9513 Alta
Tlf: 78 45 75 45 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øystein Rønbeck er en av 25 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Øystein Rønbeck

Rolig og flink til å lytte

Han har vært min fastlege i flere år og jeg er veldig fornøyd med han. Han er rask og effektiv. Faglig oppdatert og flink til å lytte. Han tar pasienten på alvor og har empati for andre mennesker. Man føler seg virkelig godt ivaretatt. Kommer ikke til å bytte fastlege.
ANBEFALES.

Misfornøyd

Mitt første møte med han var på kontroll etter fødsel, hvor JEG måtte fortelle han hva som gjøres på disse kontrollene. Blir mer og mer misfornøyd for hver gang. Ikke ordner han resepter som avtalt heller. Skulle veldig gjerne byttet, men fult over alt.

perfekte legen

Har hatt en del forskjellige fastleger, å den jeg hadde før Rønbeck var alltid borte eller opptatt, så da jeg byttet til Rønbeck å hadde min første time, så tok han virkelig tid til og bli kjent med deg som pasient, tok en del tester for å få oversikt, virker veldig profesjonell, ringer på kvelden når han har resultater fra prøver og tester og kommer med råd og behandling på en veldig profesjonell måte. hører på deg, tror på deg å ser deg i øynene når man prater, ikke i tastauret. virkelig empatisk! ANBEFALES!

Flink til å "se" meg

Jeg har et godt inntrykk av Rønbeck. Han tok seg tid, så meg i øynene når vi pratet, og skrev ikke noe på pc'en før vi var ferdig å prate. Følte at jeg ble tatt på alvor, og at legen hadde fokuset rettet kun mot meg.

Anbefales ikke.

Distre og glemmer å gjøre de tingene som blir avtalt gang på gang.

Distre og rotete !

Han virker distre, virker som han sliter med å ta besluttninger.

Misfornøyd

Har et negativt inntrykk av denne lege. Han behandlet meg som jeg ikke var til stede og det virket som han ville ha meg fortest mulig ut.

Kjempe flink og empatisk lege!

Jeg har har vært hos denne legen flere ganger, og han virkelig lyttet til meg og viste empati. I tillegg virker han veldig faglig oppdatert og gir mye nyttig informasjon. Kan virkelig anbefales!

Flink og lyttende

Fremsto som empatisk og lyttende. Tok mine problemer på alvor med tanke på både diagnostikk og behandling. Kan trygt anbefales.

Umoden holdning

Han oppførte seg mot min bestefar som om han ikke visste noen ting. Følte ikke at han ble sett, hørt eller respektert slik jeg forventer at en lege skal oppføre seg.