Maren Gjerdåker

Autorisasjon (2012)

Maren Gjerdåker er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maren Gjerdåker

Dyktig, god og forståelsesfull lege

Maren er en dyktig lege, som hører på alt du har og si og har ingen problem med å sende videre om det er noe du ønsker undersøkt. Hun tar deg alvorlig og lytter alltid. Kunne ikke bedt om bedre fastlege.

Det eneste problemet er Schouslegene - selve legekontoret.. Det er ubegripelig for meg hvordan det finnes et legekontor i Oslo by som har så vanvittig mye pasienter og så tafatt service. Det tar minst 20-30 minutter å komme igjennom på telefonen, og det er en relativt grinete/surrete kontordame som sitter i skranken.

Men! Maren er veldig dyktig.

Ikke mulig å ringe Schouslegene

Uten å ha en time til overs. Helt håpløs service på telefonen, og du må ALLTID regne med minst 30 minutters venting. Utrolig nok har det vært slik i flere år, og det er en gåte hvorfor de behandler innringere slik!
Selv om min fastlege holder til her, må jeg ofte gå til en annen lege fordi det er håpløst å få kontakt med kontoret.

En dyktig lege og et godt menneske!

Jeg har bare positive opplevelser med Maren Gjerdåker. Det har vært lett å få time ved behov, og ting har blitt fulgt opp og avklart raskt. Hun virker oppriktig interessert og engasjert i helheten som utgjør mitt liv og meg som menneske, og fremstår som en dyktig og profesjonell lege. Hun ringer raskt tilbake dersom jeg ringer med spørsmål, og tar seg god tid til å lytte. Jeg har flere ganger blitt imponert over at hun husker og forstår detaljer fra mitt liv, og at hun våger å gi råd som medmenneske i tillegg til medisinske råd. Hun er ikke redd for å henvise videre ved behov, og er rask og grundig i videre oppfølging. Jeg har vært pasient ved dette legesenteret i mange år, og føler meg alltid godt ivaretatt også av legesekretærene.

Best so far

Maren is a highly skilled, friendly, professional and down to earth person. She is the best i met so far. Highly Recommended!

Flink og jordnær.

Maren er en faglig dyktig og varm og jordnær person. Anbefales!