Maren Gjerdåker

Autorisasjon (2012)

Maren Gjerdåker er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maren Gjerdåker

En fantastisk lege

Maren er faglig svært kyndig og grundig. Og hun besitter egenskaper man gjerne ikke forbinder med leger (selv om det er fordomsfullt å si): Hun er nemlig usedvanlig empatisk, og smart og skarp på det relasjonelle. I tillegg til å være 10 av 10 på klassiske legeting og alt det fysiologiske.

Fantastisk lege!

Helt utrolig varm og god. Jeg mener Maren er helt unik - aldri vært i nærheten av en slik fantastisk lege. Tar seg tid, engasjerer seg, lytter og strekker seg langt for å hjelpe- En stor trygghet å ha henne som fastlege i livet mitt! De andre som jobber der er også kjempe fine og flinke, vennlige og hjelpsomme. Kan ta tid å komme gjennom på telefon ellers har jeg ingenting negativt å si om dette kontoret. Får alltid time til meg eller barna i rimelig tid- og blir prioritert om det haster.

Helt nydelig!

Så kunnskapsrik, god, trygg, omsorgsfull, morsom, åpen, folkelig og raus.
Digger henne skikkelig! Hun er virkelig et nydelig menneske som ser hele pasienten og finner gode helsebringende løsninger.

Utrolig god

Maren er en fantastisk fastlege som oppleves som svært omsorgsfull, lyttende, tålmodig og personlig. Utrolig varmt og godt menneske.

Føler meg utrolig godt ivaretatt og hun hjelper med absolutt alle spørsmål, og kommer med ekstra råd og hjelp slik at du kan få det best mulig.

Anbefales på det sterkeste.

Meget profesjonell, dypt klok og menneskelig

Kom til Maren via en hastetime, og fikk umiddelbar tillit til henne. Hun lytter og utfordrer, er tydelig og sterk, uten å overkjøre. Beste legen jeg har hatt!