Maren Gjerdåker

Tlf: 23 15 61 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maren Gjerdåker er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maren Gjerdåker

Kun hastetimer!

Det er utrolig vanskelig å få time, du får kun hastetimer og du må utlevere deg selv fullstendig før du får hastetimer.

Men Maren er grei og forståelsesfull, når hun er der da...

Dyktig, god og forståelsesfull lege

Maren er en dyktig lege, som hører på alt du har og si og har ingen problem med å sende videre om det er noe du ønsker undersøkt. Hun tar deg alvorlig og lytter alltid. Kunne ikke bedt om bedre fastlege.

Det eneste problemet er Schouslegene - selve legekontoret.. Det er ubegripelig for meg hvordan det finnes et legekontor i Oslo by som har så vanvittig mye pasienter og så tafatt service. Det tar minst 20-30 minutter å komme igjennom på telefonen, og det er en relativt grinete/surrete kontordame som sitter i skranken.

Men! Maren er veldig dyktig.

Ikke mulig å ringe Schouslegene

Uten å ha en time til overs. Helt håpløs service på telefonen, og du må ALLTID regne med minst 30 minutters venting. Utrolig nok har det vært slik i flere år, og det er en gåte hvorfor de behandler innringere slik!
Selv om min fastlege holder til her, må jeg ofte gå til en annen lege fordi det er håpløst å få kontakt med kontoret.

En dyktig lege og et godt menneske!

Jeg har bare positive opplevelser med Maren Gjerdåker. Det har vært lett å få time ved behov, og ting har blitt fulgt opp og avklart raskt. Hun virker oppriktig interessert og engasjert i helheten som utgjør mitt liv og meg som menneske, og fremstår som en dyktig og profesjonell lege. Hun ringer raskt tilbake dersom jeg ringer med spørsmål, og tar seg god tid til å lytte. Jeg har flere ganger blitt imponert over at hun husker og forstår detaljer fra mitt liv, og at hun våger å gi råd som medmenneske i tillegg til medisinske råd. Hun er ikke redd for å henvise videre ved behov, og er rask og grundig i videre oppfølging. Jeg har vært pasient ved dette legesenteret i mange år, og føler meg alltid godt ivaretatt også av legesekretærene.

Best so far

Maren is a highly skilled, friendly, professional and down to earth person. She is the best i met so far. Highly Recommended!

Flink og jordnær.

Maren er en faglig dyktig og varm og jordnær person. Anbefales!

Til alle kvinner: Maren gjør jobben sin!

Maren dømmer deg ikke om du skulle havne i en uønsket situasjon, hun gir deg hjelpen du trenger og moraliserer ikke.

Fasiten på en god lege!

Maren er en fantastisk god lege! Jeg har byttet fastlege en del ganger i Oslo, og heldigvis havnet jeg til slutt hos Maren da jeg var på slutten av graviditeten. Hun er forståelsesfull, medmenneskelig og omsorgsfull! Hun ringer samme dag som diverse prøver er tatt for å fortelle meg resultatet, jeg vet ikke om noen andre leger som gidder å ta seg tid til dette?! Pga flytting ut av byen må jeg desverre bytte lege, og det er så trist..! Maren Gjerdåker og Schouslegene anbefales på det varmeste:)

Den beste så langt, av fastlegene i Oslo

Tidligere hatt topp lege i Tønsberg, og Danmark, men Maren er så langt den beste av fastlegene i Oslo - for meg.
Dessverre tok det slutt, da det en dag kommer en kommenter som; Nå har du vel blitt utredet så mye, at det er på tide å friskmelde deg..? Man blir ikke frisk av utredninger. Man fortsetter til man har funnet kjærnen til problemet. Men, det blir ikke Marens oppgave...

Imøtekommende og faglig trygg.

Har vært hos Maren to ganger, da min egen fastlege ikke var tilstede. Hun var blid,lyttende, grundig og kunnskapsrik. Jeg følte meg sett og trygg på hennes vurdering av mitt sykdomsbilde.Hvis Maren hadde hatt ledig plass på sin liste, hadde jeg byttet fastlege på dagen!

Maren Gjerdåker burde få minst femten blomsterbuketter og en god vin.

Hva som er bra:
Hun bruker veldig lang tid på meg, og er overhodet ikke opptatt av dataskjermen. Hun virker medisinsk stødig, og har en tone som røper at hun faktisk bryr seg om meg utover det en lege egentlig hadde trengt, og hun er i stand til å snakke om andre ting som måtte være relevant i livet mitt. Ikke alt er medisin-snakk, det er hverdagslig small-talk også, og det er faktisk gull verdt i en situasjon der man føler seg litt nervøs og redd - og det er det jo ofte at man er når man går til legen. Jeg er i alle fall det!

Hun tar ordet mitt på alvor, hun sitter ikke der med tvilende øyne og lurer på om jeg forteller sannheten. Hun tar også ønskene mine veldig på alvor hva angår medisinering og behandlinger, og hun er aldri ute etter å "ta" meg på noe. Hun er bare et ekstremt åpent, ærlig, omsorgsfullt og smart vesen, og jeg har ikke noe som helst å utsette på henne, verken som person eller lege. Jeg har ingen konstruktiv kritikk - det er ingenting å kritisere.

Jeg er dødsheldig som har henne til fastlege, og jeg hadde virkelig ikke vært der jeg var i dag uten henne. Hvis du leser dette, Maren - her har du fem stjerner, bare fordi man ikke kan gi deg seks.

Har bytta fastlege mange ganger, gjentatte ganger har jeg kommet til en håpløs lege som bare ser dumt på meg.
Maren er nydelig. Hun lytter, gjør det hun kan. Den beste jeg har hatt.
Vanskelig å komme gjennom på legekontoret, men hun har alltid god tid når jeg er hos henne.
Anbefales :)

Empatisk og proffesjonell

Dette er en lege som lytter og vil pasientens beste. Tar seg god tid, er empatisk og forsøker å finne langsiktige løsninger som vil fungere for pasienten. Kan ta litt tid å få time, men trenger man akutt hjelp, får man hjelp samme dag eller dagen etter.