Legene i Grønlandsleiret

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Grønlandsleiret

Meget dyktig lege

Lege: Frid Corwin Skrevet

Har bare gode ting å si om Frid ! Snill, omsorgsfull, hjelsom, god lytter
bryr seg om pasientene sine.

Fikk henne som vikar lege da min fastlege den tid var sykemeldt.
Etter hun pensjonerte seg så ble jeg så glad å vite at Frid hadde blitt fastlege, og valgte selvfølgelig å ha Frid som min fastlege.

Kommer aldri til å bytte !
En ordentlig snill lege skal man lete lenger etter min erfaring med tidligere fastlege!

En fantastisk lege

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Maren er faglig svært kyndig og grundig. Og hun besitter egenskaper man gjerne ikke forbinder med leger (selv om det er fordomsfullt å si): Hun er nemlig usedvanlig empatisk, og smart og skarp på det relasjonelle. I tillegg til å være 10 av 10 på klassiske legeting og alt det fysiologiske.

Verdens beste fastlege

Lege: Frid Corwin Skrevet

Frid tar seg tid. Hun er omsorgsfull og lyttende. En av de legene som tar deg på ytterste alvor og følger opp. Hun er proaktiv og får ting gjort. Takk, Frid!

Fantastisk lege!

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Helt utrolig varm og god. Jeg mener Maren er helt unik - aldri vært i nærheten av en slik fantastisk lege. Tar seg tid, engasjerer seg, lytter og strekker seg langt for å hjelpe- En stor trygghet å ha henne som fastlege i livet mitt! De andre som jobber der er også kjempe fine og flinke, vennlige og hjelpsomme. Kan ta tid å komme gjennom på telefon ellers har jeg ingenting negativt å si om dette kontoret. Får alltid time til meg eller barna i rimelig tid- og blir prioritert om det haster.

Helt nydelig!

Lege: Maren Gjerdåker Skrevet

Så kunnskapsrik, god, trygg, omsorgsfull, morsom, åpen, folkelig og raus.
Digger henne skikkelig! Hun er virkelig et nydelig menneske som ser hele pasienten og finner gode helsebringende løsninger.