Reza Amiry Moghadam

Furuset Legesenter DA
Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Reza Amiry Moghadam er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reza Amiry Moghadam

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Reza. Han er lyttende, forståelsesfull og utrolig dyktig fastlege! Veldig glad jeg byttet til han.

Leser folk skriver om forsinkelser. Det skjer ved ALLE lege kontorer.

Anbefales vis du ønsker en respektfull og dyktig lege.

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg har hatt Dr. Reza som min fastlege i noen år. Han er en god lytter, og videresender meg til spesialist når det er nødvendig. Men det er ikke alltid lett å få tak i ham og nesten alltid forsinket time. Så hvis du er tålmodig og kan meditere mens du venter ekstra for hver konsultasjon, anbefaler jeg deg Reza som en god fastlege.

TRYGG, HJELPSOM OG KUNNSKAPSRIK

Beste legen i hele Norge. Han er punktlig, forklarer hva man skal gjøre hvorfor og hvordan ting fungerer. Passer på deg :)

Service innstilt, effektiv og empatisk

Har nå brukt Reza i noen år som fastlege ved Furuset legekontor. Reza har vært en av mine beste lege; han er en type som har evnen til og lytte med et åpent sinn. Når jeg først har trengt henvisning er han rask med å henvise videre. Kort beskrevet effektiv, god lytter og dyktig lege. Han er dessverre ikke så tilgjengelig til tider som man måtte ønske. Bortsett fra det så gir jeg han mine beste anbefalinger.

Kunnskapsrik, vennlig, seriøs...

Dr. Moghaddam er en kunnskapsrik, vennlig, empatisk og seriøs lege som tar pasienten sin på alvor og kommer med effektive løsninger. Anbefales sterk :)