Reza Amiry Moghadam

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Reza Amiry Moghadam er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reza Amiry Moghadam

Kunnskapsrik, vennlig, seriøs...

Dr. Moghaddam er en kunnskapsrik, vennlig, empatisk og seriøs lege som tar pasienten sin på alvor og kommer med effektive løsninger. Anbefales sterk :)

Vennlig, sympatisk, men litt rotete

Den greieste legen jeg har hatt noen gang. Den eneste som har ringt til meg personlig. Gjør stort sett jobben, sendte meg til relevante undersøkelser. Men kan være lite effektiv, jeg må gjenta påminnelsen opptil 2-3 ganger før han sender f eks resultatet av blodprøvene. Virker som han er presset av mye arbeid, skriver dessuten elendig og mangelfull norsk, altfor uklart for søknader, beskrivelser osv. Legesekretærene er tydeligvis flaskehalsen i systemet. Svært lite effektive, dårlig gjort mot gamle og syke som ikke greier å ringe osv. Du risikerer å ringe i flere dager før du kommer igjennom. Helt teit og sløvt når det gjelder f eks bet. av egenandeler, reg. av frikort osv.

Svært solid lege

Har hatt ham som min lege i mer enn 10 år. Mye brukt i perioder, og lite brukt i andre perioder. Han er som enkelte skriver ofte litt forsinket. Til gjengjeld er han en som alltid lytter og er ærlig på en god måte; evner å skille hva som er viktig og hva som er mindre viktig. Definitivt beste legen jeg har hatt, og da jeg en periode hadde en alvorlig sykdom var han den første som fikk mistanke (på første konsultasjon, etter å ha vært hos andre leger ved en bedriftshelsetjeneste) og sendte meg til riktig sted raskt. Jeg venter mye heller noen minutter eller en halvtime på å få komme inn til en lege som ser hele meg og som tar seg tid til å gjøre en faglig profesjonell vurdering, enn å komme inn raskt til en lege som bare er interessert i å få deg ut og starte taksameteret på neste pasient... Reza Amiry Moghadam er det gode medmennesket som er der når du virkelig trenger ham.

Hyggelig og seriøs lege

Reza har alltid hvert svært hyggelig og service innstilt ovenfor meg. Har tid til å høre på meg og virker seriøst interessert. Men Furuset legesenter som helhet er håpløst vannskelig. Man må sende sms etter kl 16:00 og blir tildelt en time dagen etter. Enten det passer eller ei.

Verste lege

Sånn lege som Reza burde ikke være lege. En lege som ikke bryr seg om pasientene sine. Får dem til å vente i timesvis og når han avtaler om å ringe, så ringer han aldri.