Reza Amiry Moghadam

Furuset Legesenter Mann, 49 år

Autorisert1998
Ledige plasser 49 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Furuset Legesenter

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Reza Amiry Moghadam er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reza Amiry Moghadam

Den beste legen i mitt liv

Dr.Reza har vært min fastlege i mange år.Dette er en lege jeg anbefaler til alle jeg kjenner.Han er faglig dyktig og en person som virkelig passer å være lege.Han lytter og tar deg virkelig på alvor.Gleder meg hver gang jeg skal til han fordi han gir meg de beste rådene og dette er råd som alltid har hjulpet meg.ANBEFALER Dr.Reza til alle som vil ha en god og dyktig lege.En liten ulempe er at han alltid er forsinket,men det viser at han bruker god tid på sine pasienter.Jeg gir 1000 stjerner til Dr.Reza.

Stresset lege!

Jeg og min familie hadde Reza Amiry i noen år. Han var usikker og var alltid forsinket og veldig stresset.

Jeg vil ikke anbefale han til flere pasienter.

Den beste legen jeg har hatt.

Reza er virkelig en lege som stiller opp og lytter til deg. Faglig dyktig og gjør altid det beste for deg som pasient. Oppmuntrer når en trenger det. Virkelig godt medmenneske.

Den mest useriøse legen jeg har møtt

Og da mener jeg at jeg har møtt mange leger ila. mitt liv. Hatt han i 10 år, uten noen form for oppfølgning, ringer ikke tilbake når det haster, ofte borte fra, vanskelig å få akutt time på dagen hos han, ALLTID FORSINKET, og ikke har jeg ikke fått den hjelpen som jeg har krav på. Anbafales IKKE!

Legen med stor L

Reza er virkelig en lege som lytter og ser deg som person.
Er et virkelig medmenneske og med sin Faglig dyktighet føler jeg meg altid trygg på hans vurderinger,behandliger og synspunkter.