Reza Amiry Moghadam

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Reza Amiry Moghadam er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reza Amiry Moghadam

Svært solid lege

Har hatt ham som min lege i mer enn 10 år. Mye brukt i perioder, og lite brukt i andre perioder. Han er som enkelte skriver ofte litt forsinket. Til gjengjeld er han en som alltid lytter og er ærlig på en god måte; evner å skille hva som er viktig og hva som er mindre viktig. Definitivt beste legen jeg har hatt, og da jeg en periode hadde en alvorlig sykdom var han den første som fikk mistanke (på første konsultasjon, etter å ha vært hos andre leger ved en bedriftshelsetjeneste) og sendte meg til riktig sted raskt. Jeg venter mye heller noen minutter eller en halvtime på å få komme inn til en lege som ser hele meg og som tar seg tid til å gjøre en faglig profesjonell vurdering, enn å komme inn raskt til en lege som bare er interessert i å få deg ut og starte taksameteret på neste pasient... Reza Amiry Moghadam er det gode medmennesket som er der når du virkelig trenger ham.

Hyggelig og seriøs lege

Reza har alltid hvert svært hyggelig og service innstilt ovenfor meg. Har tid til å høre på meg og virker seriøst interessert. Men Furuset legesenter som helhet er håpløst vannskelig. Man må sende sms etter kl 16:00 og blir tildelt en time dagen etter. Enten det passer eller ei.

Verste lege

Sånn lege som Reza burde ikke være lege. En lege som ikke bryr seg om pasientene sine. Får dem til å vente i timesvis og når han avtaler om å ringe, så ringer han aldri.

Den beste legen i mitt liv

Dr.Reza har vært min fastlege i mange år.Dette er en lege jeg anbefaler til alle jeg kjenner.Han er faglig dyktig og en person som virkelig passer å være lege.Han lytter og tar deg virkelig på alvor.Gleder meg hver gang jeg skal til han fordi han gir meg de beste rådene og dette er råd som alltid har hjulpet meg.ANBEFALER Dr.Reza til alle som vil ha en god og dyktig lege.En liten ulempe er at han alltid er forsinket,men det viser at han bruker god tid på sine pasienter.Jeg gir 1000 stjerner til Dr.Reza.

Stresset lege!

Jeg og min familie hadde Reza Amiry i noen år. Han var usikker og var alltid forsinket og veldig stresset.

Jeg vil ikke anbefale han til flere pasienter.