Herulf Einar Bjerke Torset

SiO Helse

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Herulf Einar Bjerke Torset

Fantastisk!

Beste legen jeg har hatt! Tar meg skikkelig på alvor og er rolig og flink. Stopper ikke før han har funnet løsningen!

Erfaren og grundig lege

Har vært innom lege Torset er par ganger på hastetimer fordi min fastlage ikke har vært tilgjengelig. Jeg har inntrykk av at han er erfaren og grundig i sitt arbeid.

Uprofesjonell og nedlatende

Etter andre besøket kan jeg konkludere at dersom du er opptatt av å bli undersøkt er Herulf ikke en du burde dra til.
Konklusjonene har han kommet med før du snakker.
En lege som ikke er på pasientens lag men mot deg.
Nedlatende med problemene du kommer med, kombinert med en usaklig vurdering fra hans side.

En lege jeg savner

Jeg hadde Herulf mens jeg var student i Oslo og ble møtt med empati, forståelse og en proaktiv holdning til hva man kunne gjøre. Dette var legen som trodde på meg da jeg sa jeg hadde cøliaki (har fått diagnose nå, men brukte 10 år på prosessen), og som jeg hadde GU hos flere ganger uten problemer. Han sender deg videre hvis han selv er usikker og tar deg på alvor om du sliter.

Som en del av SIO legene jobber de under tidspress, men mitt inntrykk er at de skjelden var så forsinket som andre kontorer og at timene var konstruktive og effektive.

Trygg og imøtekommende

Jeg har gått til Torset for tett sykdomsoppfølging over en lang periode, og jeg har aldri blitt behandlet av noe legepersonell slik jeg har blitt av han. Han har alltid tid, god kunnskap om det meste og skulle det være noe han ikke har så god kjennskap er han ydmyk nok til å innrømme det å sørger for å sende deg til andre fagfolk som han følger opp i ettertid. Han husker alt, ser dine problemer og er åpen for dine innspill og tanker hvis du har noen. Han har vært en så stor trygghet for meg at jeg har vurdert å fortsette å studere kun for å få fortsette å gå hos han.