Herulf Einar Bjerke Torset

Autorisasjon (2002)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Herulf Einar Bjerke Torset er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herulf Einar Bjerke Torset

Forståelsesfull og flink

Beste fastlegen jeg har hatt! Veldig forståelsesfull, tålmodig, men stiller samtidig nødvendige spørsmål.

Trygg, klok og kunnskapsrik

Jeg oppsøkte hjelp i forbindelse med en depresjon i fjor, og endte opp hos Herulf da min egen fastlege ikke hadde ledig time. Hjelpen jeg fikk hos ham var helt uvurdelig. Han møtte meg med forståelse, kunnskap og en plan for veien videre, i kombinasjon med sjarm og humor. Han forsto mye av det jeg ikke klarte å sette helt ord på selv, og det gjorde at han kunne hjelpe meg med de tingene jeg ikke fikk meg til å kommunisere til andre. Han utfordret de tankene som ødela så mye for meg, og gjorde legebesøkene til en trygg havn i en vanskelig tid. Han var grundig, omstendelig og tydelig, og husket detaljer fra tidligere besøk. Med hans hjelp kom jeg meg gjennom det siste semesteret på bacheloren og videre på master - noe som virket helt uoppnåelig da jeg først tok kontakt. Jeg er veldig takknemlig for hjelpen hans, og tenker ofte tilbake på samtalene våre i situasjoner der jeg trenger å utfordre egne tanker. Jeg har også vært i kontakt med ham senere i forbindelse med legemeldinger ved sykdom, og opplever ham som tillitsfull og svært effektiv.

Trygg og klok

Anbefaler virkelig Herulf! Han tar seg tid, er interessert, snill og gir god hjelp. Har hatt han som fastlege i mange år.

Anbefaler ikke

Anbefaler ikke Herulf som lege. Han er veldig dårlig på å forklare min alvorlige sykdom. Det tok over seks måneder før jeg fikk oppsøke spesialist. Han var også respektløs og hånet meg fordi jeg ikke vil bruke prevensjon.

Har ikkje sympati eller interesse

Denne legen manglar alle formar for interesse i sitt arbeide og har ingen sympati for sine medmennesker. I tillegg til denne kalde omstillinga og mangel av intresse i pasient så slit han med å gjereferdig arbeidet tidsnok.

Eg har brukt opptil 5 veker på få svar frå han og det etter 3 purringar. Verdt å merke at dette var etter at eg venta på at han skulle ta kontakt på eigenhand innan den fristen han sjølv hadde sagt.

Han har skrive legeerklæringar med stavefeil og gjengitt informasjonen gitt til han på unøyaktigvis og ufullkomment vis, noko som betyr at dei må sendast om igjen.

Styr unna.