Herulf Einar Bjerke Torset

Autorisasjon (2002)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Herulf Einar Bjerke Torset er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herulf Einar Bjerke Torset

Anbefales!

Er ofte skeptisk til å "anmelde" leger, men kom over denne da jeg søkte etter info om legekontoret. Jeg er veldig fornøyd og det eneste triste er at det kanskje blir vanskelig å beholde ham som fastlege etter studiene. Han er on point og synes han forvalter sine ressurser og tid fornuftig. Var langt psykisk nede og fikk god hjelp til mestring. Han har også oppdaget somatiske plager og fulgt alt godt opp.

Kunnskapsrik og tar seg tid

En av de beste legene jeg har hatt. 1. time jeg hadde med han, tok han seg tid til å spørre hvem jeg var og min helsefortid. Tar seg virkelig tid. En gang tok han en haste time med meg, før arbeidsdagen hans startet, for at jeg ikke skulle måtte vente.
De som har han er virkelig heldig!

Fraværende og kald

Bruker opp tiden på å snakke om fjas. Ber deg komme inn på time for «å bli kjent», men bruker kun timen på å få pasient til å betale egenandel. Skriver ikke legeerklæringer ved ekstreme smerter og behov. Ser kun på skjermen og tror ikke på deg hvis du forteller at du er utslitt.
Styr unna. Glemmer avtaler gjør han også.

Lite empati og ikke tilstede

Kjenner meg igjen i flere av anmeldelsene legen har fått.

Følte aldri at fastlegen tok meg seriøst. Jeg er en type som nesten aldri er hos legen, men når jeg først var der en gang ville jeg aldri ditt igjen pga så lite empati denne legen viser til sine psienter.

De gangene jeg var på legekontoret tok han meg imot og så fikk jeg sagt så vidt det jeg hadde å si og da var han klar for ny pasient. Hvis jeg hadde 2 ting å si, ble det mye for legen. Timene kunne ikke gå over 5-10 min.

Tok meg aldri seriøst

Følte at han aldri tok meg seriøst og hørte på det jeg hadde å si. Var veldig lite empatisk. Hadde dog fine lokaler. Vil ikke anbefale han.