Herulf Einar Bjerke Torset

Autorisasjon (2002)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Herulf Einar Bjerke Torset er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herulf Einar Bjerke Torset

Bra lege!

Har inntrykk av at han er veldig flink. Han vet hva han gjør, er profesjonell og jeg følte meg godt ivaretatt. En av de beste legene jeg har vært hos.

Mangler "people-skills"

Dyktig og tok meg på alvor, men fikk følelsen av å bli sett ned på. Ingen trygg relasjon. Litt klønete i kommunikasjonen.

Dyktig, profesjonell og rettferdig

Jeg opplever Dr. Torset som en dyktig lege. Han hjalp meg når ingen andre ville lytte, og etter å ha hatt mange fastleger som ikke har tatt meg alvorlig så hørte han på meg og ordnet med nødvendig hjelp.

Det skal også nevnes at hjelpen jeg fikk var det lang ventetid på, men at han så behovet mitt og sa at med tanke på at jeg skulle ha hatt hjelp for lenge siden så fikk han ordnet med behandling uten noe særlig ventetid.

Nedlatende

Denne legen gjorde ikke et godt inntrykk. Jeg kom inn med et enkelt problem/plage, men det var akkurat som om han ikke trodde på at jeg hadde denne plagen. Videre ville han begynne å medisinere meg for å forebygge, og da jeg stilte spørsmålstegn på hva og hvorfor nektet han å svare og la meg få lov til å spørre utfyllende. Denne legen var nedlatende, uproff og ubehagelig. Det sies at SIO-legene er blant de verste i hele Oslo, og Herulf Torset er et godt eksempel på nettopp dette.