Herulf Einar Bjerke Torset

Autorisasjon (2002)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Herulf Einar Bjerke Torset er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Herulf Einar Bjerke Torset

Trygg og imøtekommende

Jeg har gått til Torset for tett sykdomsoppfølging over en lang periode, og jeg har aldri blitt behandlet av noe legepersonell slik jeg har blitt av han. Han har alltid tid, god kunnskap om det meste og skulle det være noe han ikke har så god kjennskap er han ydmyk nok til å innrømme det å sørger for å sende deg til andre fagfolk som han følger opp i ettertid. Han husker alt, ser dine problemer og er åpen for dine innspill og tanker hvis du har noen. Han har vært en så stor trygghet for meg at jeg har vurdert å fortsette å studere kun for å få fortsette å gå hos han.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Han er rett og slett den beste legen jeg noen gang har hatt. Han lytter, tar seg tid til deg og får deg til å føle deg viktig og ivaretatt.

Trygg og lyttende

Jeg hadde hastetime hos denne legen og var kjempefornøyd! Han lyttet til meg og tok meg på alvor og han så at jeg ikke hadde det bra og fikk meg til å åpne meg angående noe timen egentlig ikke handlet om. Han lot meg snakke lenge og ba meg aldri om å gå, jeg fikk den tiden jeg trengte. Utrolig fornøyd!

Trygg og kunnskapsrik, men til tider kort og uengasjert.

Jeg har hatt Herulf som fastlege i over 2 år, og er ganske så fornøyd. Jeg fikk time svært raskt (uvanlig i Oslo), og veldig fornøyd med behandling.
Til tider var han rask på å gjøre seg ferdig, men alt i alt ganske fornøyd.

Nei takk!

Når man er SiO-lege, forventer man faktisk å bli møtt, siden han har svært mange unge pasienter. Men ting er i hvert fall helt klart: Han er svært lite imøtekommende.

Da jeg skulle ta celleprøve for en stund tilbake, fortalte han ikke hva han skulle gjøre i underlivet mitt. Ikke bare tok han prøven, men kjente etter om alt sto bra til. Vel, han var svært, svært hardhent. En ordenlig, ordentlig traumatisk opplevelse som har satt en "stuck" i meg, uten å gå for mye i detaljer. På toppen av det hele visste han ikke at man ikke kunne ta celleprøve når en kvinne har mensen. Jeg måtte derfor ta en ny celleprøve en måned etterpå. Men derfor hos noen andre for å gjøre det.

Legen er for deg som ber om ppiller og får det, men ikke forvent noe mer enn det.